abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 november 2006 @ 15:25:29 #251
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43993055
Zegt dit genoeg over hoe ons bezoekje was bij het CB vanmiddag?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 29 november 2006 @ 15:40:00 #252
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43993476
vergat ik helemaal te vertellen dat ik nu een 'buitenvoedmoeder' ben!
Iedere golf van de zee,
  woensdag 29 november 2006 @ 15:41:35 #253
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43993534
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:40 schreef Neuk het volgende:
vergat ik helemaal te vertellen dat ik nu een 'buitenvoedmoeder' ben!
Ha collega!
He goed dat Brent zo aangekomen was!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 29 november 2006 @ 16:02:03 #254
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43994310
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:41 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ha collega!
He goed dat Brent zo aangekomen was!
Hai ook een buitenvoedmoeder? Kwamen twee meisjes, jaar of 8, bij me staan om de baby te kijken. Zegt de ene 'Ik zie je blote tiet! 'dus ik zeg 'Wat erg he!? Zo veel zie je toch niet en daarbij maakt het me niets uit. Vind jij het raar dan?'. Zegt het wijsneusje 'Nee, maar andere mensen moeten daar wel om lachen'. Ik: 'Nee hoor, zie jij iemand lachen? Je bent gewoon stom'. Toen zei de andere 'Kom Elza, we gaan weer klimmen!' en toen waren ze weer weg.
Leermomentje... maar voor wie van de twee, ik of dat stinkkind, weet ik niet
Ze liep trouwens ook nog effe lekker de kinderwagen in te hoesten zonder hand voor de mond en zat ook aan Brent's mooie speelkoetje en hoestte daar ook nog effe lekker overheen.
Iedere golf van de zee,
  woensdag 29 november 2006 @ 16:06:57 #255
94046 PM-girl
pi_43994517
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:02 schreef Neuk het volgende:

[..]

Hai ook een buitenvoedmoeder? Kwamen twee meisjes, jaar of 8, bij me staan om de baby te kijken. Zegt de ene 'Ik zie je blote tiet! 'dus ik zeg 'Wat erg he!? Zo veel zie je toch niet en daarbij maakt het me niets uit. Vind jij het raar dan?'. Zegt het wijsneusje 'Nee, maar andere mensen moeten daar wel om lachen'. Ik: 'Nee hoor, zie jij iemand lachen? Je bent gewoon stom'. Toen zei de andere 'Kom Elza, we gaan weer klimmen!' en toen waren ze weer weg.
Leermomentje... maar voor wie van de twee, ik of dat stinkkind, weet ik niet
Ze liep trouwens ook nog effe lekker de kinderwagen in te hoesten zonder hand voor de mond en zat ook aan Brent's mooie speelkoetje en hoestte daar ook nog effe lekker overheen.
Nou nog niet echt buiten maar al wel bij het bezoek! (is het niet koud buiten? Als Simon een dikke trui aanheeft, of ik, krijg ik hem niet goed aangelegd).

Visioen: Neuk loopt over 25 jaar met haar kleinkind door het park, ziet twee 32-jarige moeders op het bankje voeden en roept: IEEEEH!
*
  woensdag 29 november 2006 @ 16:13:57 #256
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43994783
Aah je bent een buitenshuisvoedmoeder Dat deed ik al wel zonder probs. Het was heerlijk weer vanmiddag en ik kleed me er ook wel een beetje op, om eerlijk te zeggen. Buikband onder mijn trui zodat ik niet met de blote buik hoef te zitten bijv. Kweenie, ik heb nooit een probleem met het aanleggen van Brent. Hij doet wel eens moeilijk en knorrig maar dan is ie denk ik vergeten hoe het ook weer moest. Effekes de vinger in de mond en dan hops de rest erbij en dan drinkt ie wel
Iedere golf van de zee,
  woensdag 29 november 2006 @ 16:28:39 #257
94046 PM-girl
pi_43995301
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:13 schreef Neuk het volgende:
Aah je bent een buitenshuisvoedmoeder Dat deed ik al wel zonder probs.
Ik op zich ook, alleen mijn bezoek of gezelschap doet wel eens moeilijk (oom tegen 9-jarig neefje: 'Kijk jongen, daar komen ze aan, de melkflessen!' 'Huh, wat', zegt neefje? 'De blote borsten!')
Of demonstratief zeggen: 'Ik kijk wel de andere kant op'. Deze reacties kon ik verwachten dus het doet me niet veel, maar moest wel even over de drempel heen.
quote:
Het was heerlijk weer vanmiddag en ik kleed me er ook wel een beetje op, om eerlijk te zeggen. Buikband onder mijn trui zodat ik niet met de blote buik hoef te zitten bijv. Kweenie, ik heb nooit een probleem met het aanleggen van Brent. Hij doet wel eens moeilijk en knorrig maar dan is ie denk ik vergeten hoe het ook weer moest. Effekes de vinger in de mond en dan hops de rest erbij en dan drinkt ie wel
Het happen is hier ook geen probleem, maar als er teveel stof tussen Simon en mij zit, is zijn buik te dik om bij mijn borst te kunnen op een of andere manier. Ik gebruik een hydrofiel luier als leklap, en moet ik goed uitvouwen, anders lukt het ook niet!
*
pi_43995340
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:28 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik op zich ook, alleen mijn bezoek of gezelschap doet wel eens moeilijk (oom tegen 9-jarig neefje: 'Kijk jongen, daar komen ze aan, de melkflessen!' 'Huh, wat', zegt neefje? 'De blote borsten!')
Jezus wat flauw en respectloos zeg.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 29 november 2006 @ 16:32:18 #259
94046 PM-girl
pi_43995410
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:30 schreef Jarno het volgende:

[..]

Jezus wat flauw en respectloos zeg.
Nogal idd, maar ik vermoed dat er sprake is van een poging tot verbloemen van onzekerheid. Ik wist dat dit ging komen, helaas heeft hij zelf nooit bv gehad dus ik kon niet roepen: waar ben jij dan groot van geworden.

Grappig was dat neefje dus amper reageerde! (wist natuurlijk niet waar die kijken moest!)
*
pi_43995599
Ik snap best dat mensen zich in eerste instantie opgelaten kunnen voelen, omdat borsten nu eenmaal met sex geassocieerd worden ipv met voeden nowadays, maar dit vind ik echt een lompe reactie hoor.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 29 november 2006 @ 16:39:52 #261
94046 PM-girl
pi_43995666
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:38 schreef Jarno het volgende:
Ik snap best dat mensen zich in eerste instantie opgelaten kunnen voelen, omdat borsten nu eenmaal met sex geassocieerd worden ipv met voeden nowadays, maar dit vind ik echt een lompe reactie hoor.
Is het ook, maar daarom laat ik het voeden niet bij die mensen. Ik ben al wel aan het broeden op een volgende keer om dan ad rem te kunnen reageren! (tips??)
*
  woensdag 29 november 2006 @ 16:42:53 #262
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43995779
Dat vind ik ook. En helemaal dom om dat ook nog aan een kleintje te gaan leren. Ik geloof dat ik flink zou happen op zulke reacties.
Iedere golf van de zee,
  woensdag 29 november 2006 @ 16:43:55 #263
94046 PM-girl
pi_43995824
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:42 schreef Neuk het volgende:
Dat vind ik ook. En helemaal dom om dat ook nog aan een kleintje te gaan leren. Ik geloof dat ik flink zou happen op zulke reacties.
Ik ben altijd net te laat met een goede reactie. Maar met Sinterklaas zal het er wel weer van komen gok ik zo, dus ik kan vast iets bedenken!
*
pi_43996924
Ik heb ook al een aantal keer openbaar gevoed. Twee keer in de dierentuin en twee keer bij de V&D(restauratie). En in onze stilstaande auto. Nog geen reacties in de vorm van woorden gehad, wel blikken van gêne. Maar kom op, het is natuurlijk en je kind moet toch eten? Wat willen ze dan? Dat je kind huilt en jij met twee ballonnen rondloopt?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_44000353
Misschien kan je een gedicht voor hem maken waar je fijntjes wijst op zijn zieligheid PM?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 29 november 2006 @ 19:13:34 #266
94046 PM-girl
pi_44000564
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:07 schreef snoopy het volgende:
Misschien kan je een gedicht voor hem maken waar je fijntjes wijst op zijn zieligheid PM?
Helaas heb ik zijn lotje niet getrokken! Ik til er verder niet zwaar aan, maar wilde er mee aangeven dat het helaas niet iedereen er goed mee om kan gaan.
*
  woensdag 29 november 2006 @ 19:53:26 #267
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44001980
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:39 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Is het ook, maar daarom laat ik het voeden niet bij die mensen. Ik ben al wel aan het broeden op een volgende keer om dan ad rem te kunnen reageren! (tips??)
"Ja, daar zou jij ook wel eens in willen happen he.... "
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 29 november 2006 @ 21:51:30 #268
94046 PM-girl
pi_44006275
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:53 schreef Moonah het volgende:

[..]

"Ja, daar zou jij ook wel eens in willen happen he.... "

(zo ad rem durf ik nou ook weer niet denk ik!)
*
  woensdag 29 november 2006 @ 21:55:22 #269
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_44006431
Of... heb je ook honger ofzo?
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_44016444
Kolven op het werk gaat nog een grote grap worden. Net mijn baas aan de telefoon (voorstander van bv, dat wel) die denkt dat het allemaal wel gaat lukken in de 'niet productieve uren' die ik per jaar heb. Ik heb ook 'productieve uren', die komen voor rekening van de klant. Ik zie niet zitten dat ik dat ga halen. Gaat leuk worden, het jaarverslag van volgend jaar, geen enkel doel gehaald. Kolven ga ik zeker, dan maar ten koste van de productieve uren.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44016661
Hebben ze wel een goede ruimte voor je YPPY en kan je gewoon gaan kolven wanneer je dat zelf wil?
pi_44016780
Op de locatie waar ik werk is wel een ruimte die op zich goed is, met kraan zelfs, gordijnen en het kan op slot (grote ruimte wel). Ik kan er alleen niet altijd in. Op kantoor is er een ruimte waar ik altijd in kan, maar die is niet fijn (volgens een collega die daar heeft gekolfd) en ik moet dan 15 minuten reizen. Op zich vind het niet erg dat ik er niet altijd in kan. Het gaat steeds maar om een paar uur dat de ruimte bezet is en dat weet ik vooraf. Daar valt wel omheen te plannen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 30 november 2006 @ 11:49:36 #273
94046 PM-girl
pi_44018782
Het blijft schijnbaar toch iets bijzonders, kolven op het werk.
Ik moet ook nog even kijken, op onze locatie (woonhuis) wordt het denk ik de badkamer (galmt lekker dat geluid, zullen de kinderen leuk vinden!) of de zolder, maar die kan niet dicht volgens mij.
Anders naar het hoofdkantoor, is ook 10 minuten reizen.

Dit motiveert ook niet echt om weer zin te krijgen in het werk.
*
pi_44026731
Ik zat hier in een kaal kantoor, was helemaal niet aangekleed. Gewoon stoel mee en kolven, koelkast waar iedereen zijn drinke lag gebruikte ik om het weg te zetten. de "kolfruimte"werd trouwens ook meteen dankbaar als opslag gebruikt en nog steeds terwijl ik eigenlijk niet meer kolf op het werk.

Ik kolf eigenlijk helemaal niet meer, op het KDV krijgt merlijn nu ook melk (verdund) net als de rest.
pi_44027026
Ik moet ook de koelkast onder de bar gebruiken. Nu maar hopen dat de beheerders zich niet vergissen.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')