O dat kan natuurlijk ook!quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:57 schreef YPPY het volgende:
Wij konden een lk laten komen via de thuiszorgorganisatie. Werd dan wel van je uren afgehaald, maar ik weet niet of dat bij jullie een probleem zou zijn.
Pffff....quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:25 schreef LadyS het volgende:
Daktarin plakt volgens mij ook, als ik het me goed herinner (inmiddels ruim 2 jaar terug)
Met tepelhoedje ging meestal wel goed, af en toe niet. Hijh trok hm dan eraf. Omdat ik zelf zo moe was kon ik er niet tegen als het niet luktte, dus had ik het opgegeven. De goede maat heb ik wel, hier ook een L.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:27 schreef PM-girl het volgende:
Lastig Meimeltje. Pakt hij met het tepelhoedje goed dan? (en heb je de goede maat, ik had dus de verkeerde, ik had een S en moest een L hebben, dat werkte meteen perfect met aanleggen, ook voor mij).
Kolven en zeker fulltime is super vermoeiend, zeker als je alleen bent, dan moet je én kolven (en hopen dat Kyllian stil blijft eventjes) en de fles geven. Het kost veel tijd.
Inderdaad blijven aanleggen, het is voor jullie beiden oefenen!
Succes!
Dat wilde ik net gaan typen!quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:37 schreef nebelung het volgende:
Miconazol is ook Daktarin om het nog verwarrender te maken
Maar de Daktarin (orale gel) die in de mond moet hoort eigenlijk niet op je tepels dus, is alleen handig dat je het dan niet hoeft af te wassen voor het voeden. Vandaar het wel zo gegeven wordt door artsen.
Miconazol kan je zo halen bij de apotheek. Gewoon dun smeren, maar wel afwassen dus (als je het heel dun smeert, heeel dun, dan hoef je het niet af te wassen).
Trekt hij hem ook los als je het hoedje er vacuum opzet?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:31 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Met tepelhoedje ging meestal wel goed, af en toe niet. Hijh trok hm dan eraf. Omdat ik zelf zo moe was kon ik er niet tegen als het niet luktte, dus had ik het opgegeven. De goede maat heb ik wel, hier ook een L.
Ja hij is erg beweeglijk aan de borst. Hij duwt hm dan weg. Of hij hapt maar halt en gaat met zn hoofdje opzij en daar ligt het ding er weer af.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Trekt hij hem ook los als je het hoedje er vacuum opzet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |