Kijk even naar de laatste paar posts in het vorige topic, volgens mij wilde iemand kaartjes kwijt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:11 schreef T1andonly het volgende:
Ik moet nog steeds 'n kaartje zien te regelen. Maar ik blijf er wel vertrouwen in houden natuurlijk.
Nee dat was geouwehoer.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kijk even naar de laatste paar posts in het vorige topic, volgens mij wilde iemand kaartjes kwijt.
4e x voor mijquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:47 schreef keijz het volgende:
Het schiet al op! Voor de 3 keer Muse live zien
Wat heb jij een slecht gevoel voor humorquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:17 schreef Megalomaniac het volgende:
Sorry Bog, bij Innuendo was het nog grappig...maar jouw grapje is wel ERRUG flauw. -.-'
quote:" The Knights of Muse
by John Earls
Halfway through their UK tour, even by Muse standards it's a spectacle. Have they ever thought "That's too OTT?"
"Loads of times," laughs Dom Howard. "We've got a second stage on this tour. We were going to 'fly' to it in a UFO. We started designing the UFO, realised after a few days 'This is just silly.' "We try to stop the past tours, but you can't do stunts for the sake of it."
Although they began touring arenas with their previous album Absolution, Muse say it's only with their current shows that they feel at home there.
"I prefer 2,000-capacity venues," says drummer Dom. "We played those size venues in the US last year. It was good for reminding us about intimate shows. I think it's only now we manage to mix the spectacle and intimacy the way we'd always wanted to achieve."
Festival headliners who can be relied on for a fabulous spectacle, are Muse thinking about playing stadiums yet?
"I'm not against the idea," ponders Dom Howard, 28. "When we started, stadiums were only for pop acts or dinosaurs. Now that you've got bands like Green Day and Chili Peppers playing stadiums, the idea of proper 'stadium rock' is back. Yeah, I guess we could play them now and get away with it."
Do Muse find it easy to write on tour?
"Not for the first year," admits Dom Howard. "Give us a chance, we're still trying to figure out how to play half the songs off Black Holes live! What usually happens is that, after a year on the road, ideas start coming - though usually the first songs we write on tour never make it on to the album. Black Holes didn't properly get going until we quit our first studio."
The idea for Muse's new single Knights of Cydonia came during their low-key tour of the US in summer last year.
"I woke up on the tourbus one morning in cactus country to see Matt bouncing about, going 'Listen to what I did last night!', recalls drummer Dom. "From the start, the way it changes every verse, Knights was shaping up to be epic. It's amazing to play, every night we lose ourselves in that one."
For a band known for their spectacular gigs, would Muse consider doing a stripped-back, simple tour?
"Funny you should ask, it's one of the ideas we've had for the next album," says Dom Howard. "The two ideas we've discussed most are doing something totally stripped back, or going all the way with the berserk stuff, pianos everywhere. One way or another, I think it might be extreme." "
Gewoon heel BH&R op volgorde, grappig!quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:56 schreef Fisher het volgende:
Setlist van Nottingham:
1. Take a Bow
2. Starlight
3. Supermassive Black Hole
4. Map of the Problematique
5. Soldiers Poem
6. Invincible
7. Assassin with debase riff
8. Exo Politics
9. City of Delusion
10. Hoodoo
11. Knight of Cydonia + Bliss Balloons
ENCORE
12. Sunburn
13. Newborn
14. Plug in Baby
15. Hysteria
16. Time is Running Out
17. Stockholm Syndrome
Wel stukken anders dan de afgelopen dagenbeetje jammer...
Kut! Geen B&H. PLEASE, PLEASE, PLEASE, LET ME GET WHAT I WANT, B&Hquote:Op zaterdag 18 november 2006 09:56 schreef Fisher het volgende:
Setlist van Nottingham:
1. Take a Bow
2. Starlight
3. Supermassive Black Hole
4. Map of the Problematique
5. Soldiers Poem
6. Invincible
7. Assassin with debase riff
8. Exo Politics
9. City of Delusion
10. Hoodoo
11. Knight of Cydonia + Bliss Balloons
ENCORE
12. Sunburn
13. Newborn
14. Plug in Baby
15. Hysteria
16. Time is Running Out
17. Stockholm Syndrome
Wel stukken anders dan de afgelopen dagenbeetje jammer...
Hmm, Soldiers Poem vervangen door Feeling Good en je hebt 'n fantastische playlistquote:Op zondag 19 november 2006 11:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Sheffield:
Take A Bow
New Born
Butterflies & Hurricanes
Map Of The Problematique
City Of Delusion
Plug In Baby
Forced In
Hysteria
Soldiers Poem
Invincible
Supermassive Black Hole
Time is Running Out
Starlight
Stockholm Syndrome
---
Citizen Erased =D
Bliss (Extended)
---
Hoodoo
Knights Of Cydonia
Ik ga met de auto. Neem aan dat er genoeg parkeergelegenheid is.quote:Op zondag 19 november 2006 12:28 schreef Echoes het volgende:
hoe gaan jullie heen? trein of auto?
Ik denk trein. Anders moet ik over de A2 en ik haat die weg.quote:Op zondag 19 november 2006 12:28 schreef Echoes het volgende:
hoe gaan jullie heen? trein of auto?
Ik ook... ben zeker van 'n parkeerplek want ik ben 's middags al in Den Boschquote:Op zondag 19 november 2006 15:08 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ga met de auto. Neem aan dat er genoeg parkeergelegenheid is.
Als je je maar wel een beetje weet te gedragen!quote:Op zondag 19 november 2006 18:34 schreef Innuendo het volgende:
Ik ga ook met de auto en daarna savonds blijven slapen bij een vriend (die ook meegaat trouwens). En ik ga springen en meezingen samen met Ingetje79 hierboven.
Heeeeel gaafquote:
Dus, kom je ook over ACHT DAGENquote:Op maandag 20 november 2006 17:26 schreef dominique.90 het volgende:
muse !had ze gezien op lowlands, was echt boemvet !
Godskolere dat doet hij inderdaad! Je zal toch maar één van de gaafste bestaande gitaren ooit gemaakt vangen! I'd sell my soul for one of those Mansons @_@quote:Gooit ie nou z'n gitaar in het publiek?
Dan sta ik zeker weten vooraan
quote:Op maandag 20 november 2006 18:56 schreef Leonos het volgende:
Boeiend, gitaar is gitaar
Edit: Je zal hem maar op je hoofd krijgen...![]()
Denk het niet, ze komen van NME, dus zal wel geld kosten. Misschien kun je sommigen terugvinden op MicroCuts en anders met watermerk op Getty.quote:Op maandag 20 november 2006 18:20 schreef TheArowana het volgende:
Hoera, nog meer foto's! Kan ik ook ergens hi-res versies vinden Megalomaniac?
[..]
Godskolere dat doet hij inderdaad! Je zal toch maar één van de gaafste bestaande gitaren ooit gemaakt vangen! I'd sell my soul for one of those Mansons @_@
Nouja, je hebt gitaren, en je hebt gitarenquote:Op maandag 20 november 2006 18:56 schreef Leonos het volgende:
Boeiend, gitaar is gitaar
Edit: Je zal hem maar op je hoofd krijgen...![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 19:29 schreef Innuendo het volgende:
youtube filmpje
Blijft toch ook wel een memorabel optreden, hoe slecht kun je playbacken. En Dom op gitaar en Chris op drums. Wie kent um niet, maar toch blijft leuk![]()
Hahaaha Dat is zeker dat optreden in 2001 van New Born in het BBC programma Live and Kicking!quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:45 schreef TheArowana het volgende:
Hahaha idd dat filmpje! Ik kijk 10 seconden en zit al te grinniken. Vreemd idd.. En Chris was trouwens oorspronkelijk drummer, dus dat is nog wel ok misschien.
Daar lijkt het inderdaad sterk opquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:13 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Hahaaha Dat is zeker dat optreden in 2001 van New Born in het BBC programma Live and Kicking!
Ze waren zo pissed dat ze niet live mochten spelen dat ze maar wat gingen ouwehoeren, dus het is expres slecht geplaybacked.
Ik weet misschien nog iemand...mail me ff.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
Iemand die nog kaarten heeft voor de normale prijs?
Idd...ik hoop er zo tegen een uur of 4, half 5 wel te zijn...zal wel behoorlijk blauwbekken worden tot 7 uur, maar dat nemen we dan maar voor liefquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:39 schreef TheArowana het volgende:
Whoops, open dir. Yeah!
Maar die files, dat valt erg mee, zolang je maar niet tussen 4 uur 's middags en half 7 's avonds vertrekt.. Gewoon na het middageten, hopsakee naar Brabant dus..
Schijnt dat hij dat wel vaker gedaan heeft, maar schijnt ook dat die gitaar dan teruggeven moet worden..quote:Op maandag 20 november 2006 18:20 schreef TheArowana het volgende:
Hoera, nog meer foto's! Kan ik ook ergens hi-res versies vinden Megalomaniac?
[..]
Godskolere dat doet hij inderdaad! Je zal toch maar één van de gaafste bestaande gitaren ooit gemaakt vangen! I'd sell my soul for one of those Mansons @_@
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Muse frontman Matt Bellamy gaat trouwen met zijn vriendin Gaia. Nou is dat niet zo bijzonder, maar Bellamy wil onder water zijn vriendin het ja-woord geven.
Bellamy wilde eigenlijk nooit trouwen, zijn familie gaf namelijk steeds het slechte voorbeeld door diverse trouwerijen te laten eindigen in scheidingen. Maar ondanks dat wil Bellamy toch vastigheid en samen met zijn vriendin een toekomst opbouwen.
"Ik zou graag onder water trouwen, om de dag extra bijzonder te maken. Of het gaat lukken? Geen idee, Italianen zijn vrij koppig in hun religie. Of ze mijn buitenissige plan zien zitten, is dus nog even afwachten", aldus Bellamy.
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze dat in Den Bosch niet doen... Ik ga toch meer voor een setlist als in Birmingham 14 - 15 novemberquote:Op donderdag 23 november 2006 08:54 schreef SlaggY het volgende:
Ik vind het op zich wel een vette setlist. Beetje raar om heel BHAR achter elkaar te spelen, maar 't lijkt me niet verkeerd.
JAH! WTF IS DAT?!quote:Op donderdag 23 november 2006 12:11 schreef rena het volgende:
Weer gedroomd dat ik het concert vergeten wasWakker worden is niet leuk op die manier
![]()
Het lijkt mij ook echt niet leuk als ze BHAR op volgorde spelen![]()
![]()
Een van de vetste bsidesquote:Op donderdag 23 november 2006 11:34 schreef Sinner85 het volgende:
Iedereen die deze nummer van Muse niet heeft maar wel wil hebben...Enjoy![]()
http://www.zaycev.net/pages/74/7426.shtml
Hij is erg vet iddquote:Op donderdag 23 november 2006 18:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Een van de vetste bsides
Gewoon op youtube bij elkaar zoeken.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:51 schreef Leonos het volgende:
Vette b-side?
Iemand die alle b-sides heeft ofzo die ik mag lenen?
Nee, op Hyper Music/Feeling Good single stond het origineel.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bestaat Shine alleen in de acoustic versie?
Dankjequote:Op donderdag 23 november 2006 19:03 schreef Fisher het volgende:
Ik heb wel 'n hoop b-sides... weet bij lange na niet of 't alles is.
Kijk maar eens op http://fisher.dynalias.com/muse/
Yeah! Can't take my eyes of you blijft ook vet:)quote:Op donderdag 23 november 2006 19:03 schreef Fisher het volgende:
Ik heb wel 'n hoop b-sides... weet bij lange na niet of 't alles is.
Kijk maar eens op http://fisher.dynalias.com/muse/
Oh nee? Van wie dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:31 schreef Leonos het volgende:
Die bedroom acoustic is niet eens van muse....
Dat lijkt me gewoon helemaal kutquote:Op donderdag 23 november 2006 08:54 schreef SlaggY het volgende:
Ik vind het op zich wel een vette setlist. Beetje raar om heel BHAR achter elkaar te spelen, maar 't lijkt me niet verkeerd.
Of House of the rising Sunquote:Op donderdag 23 november 2006 19:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Yeah! Can't take my eyes of you blijft ook vet:)
Al vind de gewone shine veel toffer
Hotrs is veel vetterquote:Op donderdag 23 november 2006 20:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Nee Can't take my eyes of you is vetter! Dom die dadaadadadadatatadaaaa mee blert
Idd, hoewel het wel leuk is een beetje een verwachting te hebben misschien. Maar enfin, als je na 3 nummers doorhebt dat heel BHAR op volgorde gaan spelen, is er verder geen verrassing meer aan. Hoop ook niet dat ze dat doen.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:55 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Dat lijkt me gewoon helemaal kut![]()
En wat loopt iedereen hier trouwens te ouwehoeren over een setlist. Ik vind het juist leuk om verrast te worden tijdens een concert, dus niet nadenken of opzoeken over een mogelijke setlist.
Gewoon afwachten want het wordt wel super denk![]()
Dat zou ik niet overlevenquote:Op donderdag 23 november 2006 22:02 schreef Innuendo het volgende:
Als ze nou alle albums op volgorde doen en compleet, dan wordt het een ander verhaal natuurlijk.
Ik ben er al rond noon.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:43 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
Dat zou ik niet overleven![]()
Hoelaat gaan jullie allemaal? Ik denk rond 15:30
quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:49 schreef Innuendo het volgende:
Plan is namiddag, rond 4 uur ... helemaal uit Fryslân!
Wil wel maar ben afhankelijk van andere mensen.. en ik vind 4 uur ruim op tijd, zal allemaal wel wat loslopen. Maarja, hoe vroeger hoe beter natuurlijk.quote:
Je vriendin hoort over de knie!quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:33 schreef kweek89 het volgende:
Jongens! vriendin heeft besloten toch maar niet te gaan naar Muse!
dus heb ik nu een kaartje over, en die neem ik mee naar Den Bosch, interesse?
Ik vind het wel gaan, had liever MCR gehad.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh, dat is een fijne setlist ja! Gelukkig een met Citizen Erased. Ik hoop zoooooo dat die dinsdag ook voorbij komt..
En wat vindt men hier van de Noisettes?
Ik vind The Black Parade wel aardig eigenlijkquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mama! We're all gonna die!!!
Mama! We're all going to hell!!!!.
Mja, volgens mij zijn ze live ook niet echt goed.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is zo over de top, zo hysterisch... Ik vind het echt verschrikkelijk, maar ik kan er de humor van inzien, dus dat maakt het allemaal wat draaglijker. Je lacht je natuurlijk krom om al die teksten en hoe die zanger eruit ziet. "Ik heb m'n haar blond geverfd omdat ik er ziek uit wil zien", ik bedoel, hoe kom je erop?
Ik vind Welcome To The Black Parade wel aardig trouwens, maar dan niet de overgang van het begin naar het eind, maar alleen het begin en eind los van elkaar.
Comments & Responsesquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk niet dat hij door de audities van Idols zou komen, nee..
Is My Chemical Romance officieel het voorprogrammaquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vind The Black Parade wel aardig eigenlijk.
Van die gasten die helemaal gaan headbangen en zulksquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Gelukkig maar. Anders zullen er nóg meer scenekids zijn
Ook goedquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Euh, nee hoor, het blijven gewoon de NOISEttes..
Ik bedoelde eigenlijk meer van die peoples die zich te fashionable vinden om emo te zijn maar ondertussen wel alles doen om zoveel mogelijk scenepoints te scoren. Veel geziene soort @ lowlands dit jaar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Van die gasten die helemaal gaan headbangen en zulks!
Inderdaad, het gemiddelde tussen 2 en 4 dagen is het nogquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:41 schreef supkaa het volgende:
Nog 24 dagen! Zouden ze iets speciaals doen voor t laatste optreden van de tour?
Hm..quote:Aanvang 17:30 - Zaalopen
19:30 - 20:15 Noisettes
20:15 - 20:45 c/o
20:45 - 23:00 Muse
Wat is c/o?quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Hm..
Met wat pech dus rennen voor vaderland (ik weet niet hoe ver het station precies is van de Brabanthallen) omdat de laaste trein om 23:30 gaat.
Kluisjes is wel lekker snel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Station is 10 min. lopen en ik meende ooit ergens gelezen te hebben dat er geen garderobe is, maar kluisjes ofzo...
Kan het alleen nergens meer vinden![]()
Nog maar 3 dagen![]()
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=856quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Station is 10 min. lopen en ik meende ooit ergens gelezen te hebben dat er geen garderobe is, maar kluisjes ofzo...
Kan het alleen nergens meer vinden![]()
Nog maar 3 dagen![]()
Dat was em ja!quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:32 schreef greenleft het volgende:
[..]
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=856
voor veel info
Laatste trein naar Utrecht om 0:30. Moet te halen zijn.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Hm..
Met wat pech dus rennen voor vaderland (ik weet niet hoe ver het station precies is van de Brabanthallen) omdat de laaste trein om 23:30 gaat.
Ik gooi mijn spullen lekker in de kofferbak van de auto. Behalve mn kaartjes en geldquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, kluisjes, nog veel handiger! Veel minder lang wachten op je jas+tas naderhand!
Change over.quote:
Ik moet ook naar goudaquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Niet als je nog naar Gouda moet
Volgens mij zijn er alleen maar staanplaatsen.quote:Op zondag 26 november 2006 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Weet iemand ook of er evt. zitplaatsen zijn?
Muse-vriendje is door z'n rug gegaan en ik had gezegd dat we dan wel zitplaatsen zouden nemen![]()
Maaarrrrr....ik weet eerlijk gezegd niet eens of ze er zijn![]()
Lijkt mij toch wel dat er voor de gehandicapte medemens ook een kans moet zijn om dit concert bij te wonen toch?![]()
Idd het zijn alleen maar staanplaatsen....quote:Op zondag 26 november 2006 16:45 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er alleen maar staanplaatsen.
quote:1.000.000 copies sold
Muse gain the first Platinum Europe Award for their album Black Holes and Revelations after it sold more than one million copies across the continent. The British three-piece from Devon formed at school in 1994 and this is their fourth album. The rock band is a festival favourite and Black Holes and Revelations was also nominated for this year's Mercury Music Prize. The July release has now sold throughout 19 European countries and the group won the Best Alternative Act gong at the recent MTV Europe Awards.
Klopt. Maar vaak zijn er dan alsnog gewoon zitplekken, heb ik iig een aantal keren meegemaakt bij concerten waar ook alleen maar staanplaatsen te koop waren. Maar goed weten doen we 't waarschijnlijk pas als we der zijn.quote:Op zondag 26 november 2006 17:31 schreef rena het volgende:
Volgens mij kon je alleen staanplaatsen kopen toch? Ik heb niks over zitplaatsen gezien op Ticketservice.
Dan kun jij ook beter je muil houden als je niet eens normaal een vraag kunt beantwoorden.quote:Op zondag 26 november 2006 20:01 schreef kreuk050 het volgende:
Rammen moet ze en niet zeiken.
Bij ons 10 uur.quote:Op maandag 27 november 2006 07:53 schreef SvenM het volgende:
Ik geloof om 9 uur Engelse tijd, Is dat 10 uur bij ons of 8 uur
Het is Kerrang radio, en de proxy is 195.188.202.2 met poort 3128 .. gewoon in IE naar Extra > Internetopties gaan, dan tabje verbindingen en dan lan instellingen.. dan vink je de proxy server aan en voer je deze gegevens in.. daarna ga je naar http://www.whatson.com/kerrang/ en dan ga je luisteren.. Zodra je verbinding hebt kan je de proxy weer verwijderen
Meer omdat mijn vriend dacht dat het veel duurder zou zijn en ik er graag rekening mee wil houden als ik geld pin.quote:Op zondag 26 november 2006 20:01 schreef kreuk050 het volgende:
Nee doe ik niet.
Wat maakt het nou uit als een consumptie 2,50 of 2 of 3 euro kost?? Lekker boeiend, net of je dan minder gaat drinken....
Rammen moet ze en niet zeiken.
Volgens de site 10 min. lopen... valt mee dus.quote:Op maandag 27 november 2006 13:08 schreef Misstique het volgende:
Weet iemand of de Brabanthallen makkelijk bereikbaar zijn vanaf het station in Den Bosch?
De ov-site zegt 20 minutenquote:Op maandag 27 november 2006 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens de site 10 min. lopen... valt mee dus.
Hoe pm ik?quote:Op maandag 27 november 2006 14:00 schreef Megalomaniac het volgende:
Heb een different mix van Supermassive Black Hole van de Fifa 07 soundtrack.
Interesse? PM je mail dan stuur ik het op.
Oja dat is een makkie. Je moet niet aan de kant van het centrum/draak/busstation het station verlaten maar aan de achterkant. De trap af en dan naar rechts,. Je komt dan langs de Grasso. De weg volgen, je komt dan vanzelf bij de brabanthallen.quote:Op maandag 27 november 2006 13:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
De ov-site zegt 20 minuten.
Ik hoop wel dat aangegeven staat hoe je moet lopen, ik verdwaal nogal makkelijk..
Thanx, dat klinkt idd vrij simpel.quote:Op maandag 27 november 2006 18:47 schreef nipeng het volgende:
[..]
Oja dat is een makkie. Je moet niet aan de kant van het centrum/draak/busstation het station verlaten maar aan de achterkant. De trap af en dan naar rechts,. Je komt dan langs de Grasso. De weg volgen, je komt dan vanzelf bij de brabanthallen.
Je ziet op een bepaald moment een kruispunt met aan de andere kant van de straat een hek met koeien, varkens, etc. Dat is al een stuk van de brabanthallen. Het kan zijn dat je nog wat verder rechtdoor moet voor de ingang.
Ik krijg nergens verbinding mee.quote:Op maandag 27 november 2006 22:12 schreef SvenM het volgende:
welles:)
Was het dat maarquote:Op maandag 27 november 2006 22:14 schreef SvenM het volgende:
alles erg traag ><
Tnx! Ik twijfel er niet aan dan dat goed gaat komen!quote:Op maandag 27 november 2006 22:58 schreef rena het volgende:
Ik kan hier morgen niet meer posten, maar alvast een heeeeeele fijne avond allemaal![]()
Ik heb er super zin in!!![]()
NINTENDO SIXTY FOUUUUUUUUUUUUUUUUURquote:Op maandag 27 november 2006 23:29 schreef Megalomaniac het volgende:
OHMYGAAAWD Wo00T!!!!
Uiting van vreugde neem ik aan?quote:Op maandag 27 november 2006 23:29 schreef Megalomaniac het volgende:
OHMYGAAAWD Wo00T!!!!
Ja dat hoorde ik ook. Terwijl de supports pas om half 8 beginnen??quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:25 schreef MuseMuse het volgende:
half 6 deuren open he ?
Dan zie ik je veels te weinig in de het Stage-topic in SES.quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:53 schreef rena het volgende:
VANDAAGHet wordt een lange, lange stagedag vrees ik
![]()
Check je je pms weleens?quote:Op maandag 27 november 2006 14:00 schreef Megalomaniac het volgende:
Heb een different mix van Supermassive Black Hole van de Fifa 07 soundtrack.
Interesse? PM je mail dan stuur ik het op.
Damn vroeg!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik stap nu in de auto richting Den Bosch!!! Fijne avond allemaal!![]()
ik heb de hele week juist geen muse opgezetquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:18 schreef Misstique het volgende:
Ik ben aan het inkomen met al hun albums keihard aan hier..
Totaal mee eens, heb vreselijk genoten!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
WAT DE FUCK WAS DIT NIET NORMAAL AMAZING.
Dat zijn inderdaad samen met Starlight voor mij ook de hoogtepunten van het concert!quote:Op woensdag 29 november 2006 00:18 schreef ScottTracy het volgende:
Citizen Erased was![]()
Knights of Cydonia op het laatst was geweldig![]()
via grazquote:Op woensdag 29 november 2006 01:30 schreef kweek89 het volgende:
FEEST!
heel erg vet, setlist iemand?
kutzaal, tyfus heet, maar echt geniaal, wat een show![]()
Zeker wel!quote:Op woensdag 29 november 2006 01:56 schreef kweek89 het volgende:
Butterflies & Hurricanes als tweede?
dacht het niet toch?
ik vond het feest, en dat blijft het![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |