Altijd scherp onze TT'squote:Op vrijdag 17 november 2006 03:03 schreef Rib-i het volgende:
En ik ben net thuis
Om te zien dat we weer een 602 hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Aso ..quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:50 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Ik zeg vast af voor de HCMmeet a.s. zondag
Heb nog teveel te doen
Ik kan ook niet, heb Nick, kan misschien wel achteropquote:Op vrijdag 17 november 2006 07:50 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Ik zeg vast af voor de HCMmeet a.s. zondag
Heb nog teveel te doen
Ik zal mijn ogen open houden voor een div en een XJ. evt voor andere 2 wielers die enkel "technisch" in orde zijn. Tevens zal ik bewust zijn van niet werkende knipers.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar .. hoe kom ik er vanaf?![]()
[..]
Dan ben je in de buurt. En bij Faithy.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik zal mijn ogen open houden voor een div en een XJ. evt voor andere 2 wielers die enkel "technisch" in orde zijn. Tevens zal ik bewust zijn van niet werkende knipers.
Jawel! koffiekoekje trekt de randstad in... [afbeelding]
Wat is HCM meetquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar hebben we ons gewillig slachtoffer voor de HCM meet. [afbeelding]![]()
![]()
Dat Makster het niet weet door alle stress in de personele dienstenquote:
CHOCOLA!quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat Makster het niet weet door alle stress in de personele diensten, maar jij die alles leest?
![]()
![]()
C= chocolade.
H= hot, hot, hot.![]()
![]()
..euh..quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:50 schreef -XX- het volgende:
CHOCOLA! [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] !
Waar wat wanneer hoelaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |