Kun je met elektra werken dan in de regenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo ff hier klagen over het geweldige weer van vandaag![]()
- Ik ben compleet gezandstraald op de bouw
- Heb een hele poos in de regen moeten staan werken
- Heb de kachel al omhooggedraaid en onder een hete douche gestaan..
En ik heb het nog koud![]()
![]()
*zucht*
Naja nog maar één dag en dan weekend
Er zijn genoeg dingen die elektrisch zijn die je zonder dat er spanning op staat kunt monteren, daarbij loop ik op een bouw met 18 blokken aan woningen (gemiddeld blok is 10 woningen en onze container met materiaal staat in het midden van de hele bouw; wij zijn nu bezig in blok 12 en moeten dus een heel eind lopen met materiaal en gereedschap (twee kruiwagens, twee trapjes, kabelhaspel voordat we uberhaupt op de plaats zijn waar we werken; dat gaat prima maar niet als er regen en wind staat; de huizen zijn hier vrij dicht; zover als dat mogelijk is.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Kun je met elektra werken dan in de regen
Had eigenlijk verwacht dat het grootste gedeelte van de bouw wel ATV zou krijgen vandaag. Hier iig wel, behalve de blokken welke redelijk wind en waterdicht zijn.
De speciale kachelpoets heet Zebraline; zit in een tube.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:14 schreef Gurb het volgende:
[..]
je hebt speciale kachelpoets, daarmee maak je zo'n ding weer spiksplinternieuw, mooi glanzend zwart.
(alleen de eerste keer dat je hem opstookt stinkt het een beetje, maar daarna is het alleen maar glimmen)
Dat is een hele mooie. Ik zie alleen geen ruitjes . Of zijn die zo schoon?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:37 schreef taxibabe het volgende:
heb er waarschijnlijk 1 gevonden, ben nog aan het mailen enzo![]()
Hij is niet zo supermooi, maar daar gaat het niet echt om. De functionaliteit is belangrijker gezien de stijgende energieprijzen.
Dit is hem!:
[afbeelding]
Ach en met een beetje oppoetsen zal het waarschijnlijk ook nog wel meevallen....
Ik heb een hekel aan een kantoorbaan; en heb opzich geen hekel aan het dagelijks buiten zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 22:12 schreef tnimble het volgende:
Tja Sanger dat is ook 1 van de redenen dat ik als vaste baan een andere kant op gegaan ben.
Ik weet hoe je je voelt Vonkie hou vol en sterkte![]()
![]()
Geintje Vonkquote:Op donderdag 7 december 2006 22:17 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
I
Dus eigenlijk zijn we gewoon gek op ons vak en dat is onze drijfveer buigveer![]()
Het was ook maar een grapje hoor Vonkie!quote:Op donderdag 7 december 2006 19:36 schreef Vonkenboer het volgende:
ATV op de bouw bij regen en slecht weer; reken er maar niet op (metselaars uitgezonderd; maar de rest moet echt wel door hoor !
Ik moet zeggen dat mijn kantoorbaan me niet slecht bevalt. Alleen mis ik juist het af en toe buiten zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:17 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan een kantoorbaan; en heb opzich geen hekel aan het dagelijks buiten zijn
Alleen als het weer wel eens tegenzit dat is regelrecht![]()
En de slechte cao waar wij onder vallen (klein metaal) is ook niet echt een opkikkertje; maar er werd ons in het eerste jaar al gezegd; electromonteur worden doe je voor de liefde voor het vak, niet om snel veel te gaan verdienen.
Dus eigenlijk zijn we gewoon gek op ons vak en dat is onze drijfveer![]()
![]()
Ik denk het wel, maar vonk weet dat voor zijn bedrijf natuurlijk beter.quote:Op vrijdag 8 december 2006 07:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn kantoorbaan me niet slecht bevalt. Alleen mis ik juist het af en toe buiten zijn.
En vallen elektromonteurs onder de kleinmetaal sector?
Klopt, er zit geen mica in, maar dat kan ik zo er in laten maken. Donderdag haal ik hem opquote:Op donderdag 7 december 2006 21:41 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Dat is een hele mooie. Ik zie alleen geen ruitjes . Of zijn die zo schoon?
Als je er bent om hem te kopen. Controleer hem dan goed of er geen haarscheurtjes in zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |