Zeker!quote:Op donderdag 23 november 2006 23:15 schreef Marsepein het volgende:
Geldt deze metafoor zoals die het middelpunt van gesprek is ook voor de maat van de spijker?
Belgisch bierquote:Op vrijdag 24 november 2006 07:35 schreef Marsepein het volgende:
Mogguh. ZO dadelijk naar Aalst (BE), ik ben me mentaal nog even aan het opladen daarvoor (Als in koffie drinken)
vuurwerkquote:Op vrijdag 24 november 2006 08:00 schreef sanger het volgende:
Belgisch bier![]()
Je zal weinig file hebben vandaag denk ik.
Bij de winkels schrijven ze je kenteken op inderdaad. Om je vervolgens aan de grens aan te houden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:36 schreef Marsepein het volgende:
Nou, vuurwerk is niet echt verstandig om dat mee te nemen, er schijnt flink te worden gecontroleerd bij de vuurwerkwinkels. En files had ik niet, en bier kan ik inderdaad wel meenemen
jazeker, ff goed schoonmaken de tegels, en dan speciale tegel-over-tegel lijm gebruikenquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Tegelen over tegels kan toch gewoon?![]()
Waarom zou je dat doen BE? Ik zou de oude tegels er eerst uitbikken. Anders wordt het misschien net niet mooi zeg maar. Zonde van het werk!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Tegelen over tegels kan toch gewoon?![]()
Met gewone tegellijm toch?
MarjoleinA![]()
O het is alweer voorbij, het plan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:36 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat dan mijn nieuwe randje er ook af zou moeten en dat vertik ik.
Maar een paar wijze dames hebben mij sowieso al weer van het hele idee af gebracht.
*iets anders zoekt om me hysterisch op te storten...
Nou! Stel je voor, zeg, je randje! Liever een tegel óver je randje, dan je randje eraf bikken. Pfff... Het idee!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:36 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat dan mijn nieuwe randje er ook af zou moeten en dat vertik ik.
quote:Maar een paar wijze dames hebben mij sowieso al weer van het hele idee af gebracht.
Ga alsjeblieft weer werken op vrijdag, BEquote:*iets anders zoekt om me hysterisch op te storten...![]()
Opnieuw tegelen is net werk of werken, ach als het maar netjes word.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:42 schreef Reese het volgende:
Ga alsjeblieft weer werken op vrijdag, BE. Stinkie, zeg jij er eens wat van!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:42 schreef Reese het volgende:
[..]
Nou! Stel je voor, zeg, je randje! Liever een tegel óver je randje, dan je randje eraf bikken. Pfff... Het idee!![]()
quote:![]()
quote:Ga alsjeblieft weer werken op vrijdag, BE. Stinkie, zeg jij er eens wat van!
Go postmen goquote:Statustext Datum Depot
Auftragseingang 20.11.2006-10:36 iloxx
Auftrag versandbereit 20.11.2006-10:36 iloxx
Versanddaten uebermittelt 20.11.2006-11:06 iloxx
Fristsetzung Abholung 21.11.2006-08:28 iloxx
Auftrag versandbereit 21.11.2006-13:45 iloxx
Versanddaten uebermittelt 22.11.2006-17:17 iloxx
Ik labiel? Neuh!quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:12 schreef Reese het volgende:
[..]
wat ben je ... eh... labiel!![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde het kei-lief![]()
Ik had het al gezien, maar durfde niet te reagerenquote:Op maandag 27 november 2006 15:22 schreef arithaterhorst het volgende:
Marsepein gaat hoofdpijn krijgen: marsepein
![]()
![]()
En dat terwijl juist jij degene bent die weet hoe je kleine marsepeintjes moet maken.quote:Op maandag 27 november 2006 15:50 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik had het al gezien, maar durfde niet te reageren
Ik denk dat ik het weet, voorlopig hebben we nog geen resultaat....quote:Op maandag 27 november 2006 22:27 schreef klipper het volgende:
[..]
En dat terwijl juist jij degene bent die weet hoe je kleine marsepeintjes moet maken.![]()
knallende caloriekernbomquote:Op maandag 27 november 2006 22:54 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het weet, voorlopig hebben we nog geen resultaat....
Volgens mij zijn die een hotel ingedoken om morgen nog een keer te gaan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:01 schreef Reese het volgende:
Zouden Dude en Arty de barre tocht naar Amsterdam overleefd hebben?
En belangrijker nog, hebben zij zich staande weten te houden in de inferno van de gevaren van de grote stad en de verschrikkingen van de meubelboulevard?
Ik wacht met spanning af...
Echt niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:05 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die een hotel ingedoken om morgen nog een keer te gaan.![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er was niet zo veel aan. Niks origineels te bekennen daar![]()
Maar géén kast, géén eettafel, géén eetkamerstoelen, géén wat-dan-ook![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, morgenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:14 schreef Reese het volgende:
[..]
Het leek me dan ook al niks voor jullie
![]()
Kan ik de foto's van bovenstaande items in je nieuwe topic bewonderen?![]()
O ja, hou mij lekker uit mijn slaapquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:22 schreef Reese het volgende:
MorgenDan post ik mórgen gelijk de gouden tips voor servies/apothekerskasten, eetkamerstoelen en wat-dan-ook
Nou nee dus eigenlijk niet, dat was zo jammer. Het was meer van hetzelfde. Maar we hebben wél gelachen hoor. Je wordt aardig melig op zo'n meubelboulevard (wij althansquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:34 schreef Solingjan het volgende:
Zonde, dat het zo tegen viel. Maar je hebt ongetwijfeld toch een hoop ideeen opgedaan.
Mán, ik ga aan de wijn! Mijn verdriet verdrinken! En diep in mijn van-kleur-veranderende-schaal turen!quote:Slaap lekker.
Bij de aldi hebben ze http://www.aldi.nl/index_nl.htm hefboomkurkentrekker morgen in de aanbieding. Kun je morgen nog een fles feestelijk openenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou nee dus eigenlijk niet, dat was zo jammer. Het was meer van hetzelfde. Maar we hebben wél gelachen hoor. Je wordt aardig melig op zo'n meubelboulevard (wij althans)
[..]
Mán, ik ga aan de wijn! Mijn verdriet verdrinken! En diep in mijn van-kleur-veranderende-schaal turen!
Morgen zal ik wat foto'tjes maken![]()
Een van kleur veranderende schaalquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
En diep in mijn van-kleur-veranderende-schaal turen!
O die zijn gaaf ja, zijn dat van die profi-dingen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:01 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Bij de aldi hebben ze http://www.aldi.nl/index_nl.htm hefboomkurkentrekker morgen in de aanbieding. Kun je morgen nog een fles feestelijk openen![]()
Zeg, moet ik echt nog 40 minuten wachten op een foto, meeeen wat een teaser.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O die zijn gaaf ja, zijn dat van die profi-dingen?
@ marsepein: de schaal is met LED-jes verlichtEn Arty ziet het ook, dus het ligt niet aan de champignonsoep
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:22 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Zeg, moet ik echt nog 40 minuten wachten op een foto, meeeen wat een teaser.![]()
Hoe bedoel je?quote:
Succes met de leerlingquote:Op donderdag 30 november 2006 00:42 schreef Cybersijp het volgende:
Pinjo, mail was loos alarm Ts is kloppend nu![]()
En truste allemaal , morgen weer meer Casa nieuws !
Zonder de foto's te zien was mijn vrouw er al weg van, dus ..... dat wordt aanpassen van de sintlijstjesquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is goed.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:31 schreef sanger het volgende:
Heej Mars, ik heb het niet gered met de foto's.....batterijen van me camera waren/zijn kwijt
Ik zal vanmiddag zoeken en vanavond opsturen. Ik stuur ze wel naar allebei.
zo ik zit even te denken, over ogen gemailt? dat moet echt een tijd geleden zijn geweestquote:Op donderdag 30 november 2006 21:10 schreef AnneX het volgende:
Ha Charisma !!!
ik ken je - als lurker - van de "buren" en heb daar je verbouw perikelen gevolgd en
vooral je prachtige tuin-foto's.
En we hebben nog eens gemaild over ogen en zo.
En dat is offtopic in een klusforum.
alhoewel...
Van Pheno en aurelia oid.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:01 schreef Reese het volgende:
K&W users to the rescue
Hoee heet ook alweer dat topic over dat nieuwbouwhuis met die kunstgevel? Alle huizen in de buurt zijn onderdeel van een kunstproject en hebben verschillende gevels: tegeltjes, foto's, etc.
Er staat vandaag een heel stuk in één van de bijlages van de NRC![]()
Het was ook echt Sinterklazen weer voor haard + wijntje.quote:Op maandag 4 december 2006 07:29 schreef arithaterhorst het volgende:
We hebben gisterenavond voor 't eerst de haard aangehad en 'n wijntje erbij gedronken. Was echt super![]()
Van 't eerst van ons leven een haard. En het rook heerlijk.
* arithaterhorst haar gaat wassen
Kun je een fotootje laten zien van wat je bedoeld? Geen idee hoe zo iets eruit ziet.quote:Op maandag 4 december 2006 11:04 schreef taxibabe het volgende:
mogguh
Ik ben op zoek naar zo'n klein rond pot/houtkacheltje voor niks/weinig. Heeft er hier iemand of ken je iemand die zo'n dingetje toevallig nog ergens heeft staan en er niks mee doet?
Ik heb al op marktplaats gekeken maar die zijn me een beetje te duur.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 07:29 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Kun je een fotootje laten zien van wat je bedoeld? Geen idee hoe zo iets eruit ziet.![]()
Mmm, moelijk te zeggen, dat is afhankelijk van wat voor soort lamp erin komt (Spaarlamp/normale gloeilamp). Het beste kun je op het armatuur kijken hoeveel er in mag, dat is een veilige grans. grens.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:40 schreef MMach het volgende:
Even een vraagje (ik vind het niet de moeite om er een heel topic over te openen):
hoe heet wordt een armatuurtje van een inbouwspot van een 220V-50W spotje?
Ik denk wel dat dat onder de 100 blijft?
Echt welquote:Op woensdag 6 december 2006 18:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Fijn hè, zo'n nieuwe keuken!
Geniet ervan!!
Wat een boel extra werkruimte heb je zo!
Vaatwasserquote:Op woensdag 6 december 2006 18:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welDie oude keuken is de originele van de bouw een jaar of tig in de prehistorie
Ik ben helemaal blij met die werkruimte
En die oven
En de vaatwasser
zelfs in mijn uppie kan ik best veel afwas maken
Lekker veel vies maken,quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Aardappels koken, gewoon vanwege het aankoeken en-dat-je-dat-dan-niet-meer-met-de-hand-hoeft-te-doen![]()
Thnxquote:
Heb je al iets gekookt??quote:
Nee. Nog niet. Er moet nog afgestuct worden en de vloertegels (matzwart, 30x60) moeten er nog in.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb je al iets gekookt??
Wij gingen van de weeromstuit de eerste week alleen maar uit eten of aan de afhaal![]()
![]()
pre-kerstvoedsel hequote:Op woensdag 6 december 2006 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Nog niet. Er moet nog afgestuct worden en de vloertegels (matzwart, 30x60) moeten er nog in.
Zondag...dan ga ik delen van het kerstvoedsel proefkoken
Jajajajaquote:
je hebt speciale kachelpoets, daarmee maak je zo'n ding weer spiksplinternieuw, mooi glanzend zwart.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:37 schreef taxibabe het volgende:
heb er waarschijnlijk 1 gevonden, ben nog aan het mailen enzo![]()
Hij is niet zo supermooi, maar daar gaat het niet echt om. De functionaliteit is belangrijker gezien de stijgende energieprijzen.
Dit is hem!:
[afbeelding]
Ach en met een beetje oppoetsen zal het waarschijnlijk ook nog wel meevallen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |