Wrom slotje? Laat ze lekker blaten man! geniet van wat je straks hebt, en je zal er ongetwijfeldhard genoeg voor gebuffeld hebben(just like i did /are doingquote:Op zondag 17 december 2006 18:19 schreef draaijer het volgende:
Er mag een slotje op mijn TOPIC
Thanks
Dat komt omdat Dude geen mod meer is hier.quote:Op zondag 17 december 2006 18:50 schreef Cybersijp het volgende:
Modjes zijn met wintersport ofzo denk ik, al dagen hier niks meer te zien qua de dude, of pinjo
Uiteindelijk zal er eerst zoiets als 40m2 door niet-ervaren metselaars tot stand gebracht moeten worden, dus we gaan wel iets meer dan 1000 stenen nodig hebben.quote:Op maandag 18 december 2006 00:33 schreef Cybersijp het volgende:
Anderhalve dag voor een knappe metselaar ja(700 stuks per dag) of 15 m² , een beetje stenenhandel kan je ze ook los halen. Je betaald dan wel meer als per pallet natuurlijk.....( maar dat moge voor zich spreken )
WIntersport is het niet, maar veel afwezig ivm werkzaamheden in het buitenland. (Vorige week Zwitserland, vandaag en morgen duitsland, morgen belgie)quote:Op zondag 17 december 2006 18:50 schreef Cybersijp het volgende:
Modjes zijn met wintersport ofzo denk ik, al dagen hier niks meer te zien qua de dude, of pinjo
Gelukkig maar we misten je al,..... is er in ieder geval nog iemand die je aanwezigheid op prijs steldquote:Op maandag 18 december 2006 16:34 schreef Marsepein het volgende:
[..]
WIntersport is het niet, maar veel afwezig ivm werkzaamheden in het buitenland. (Vorige week Zwitserland, vandaag en morgen duitsland, morgen belgie)
En ik vind helaas niet altijd de tijd om 's avonds online te komen.
En in sommige hotels is de internet toegang zo verschrikkelijk duur dat ik dat ook maar even laat.
18 euro voor 4 uur online is me wat te gortig....
Maar leven doe ik nog wel![]()
Mijn vermoeden naar aanleiding van online advertenties (van professionele apparatuur) is dat het vrij duur is om 'm aan te schaffen, dus enig idee of het ook bij bouwmarkten te huur is? Op de bekende sites word ik niet veel wijzer.quote:Op maandag 18 december 2006 20:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, wat kost een kabelzoeker ongeveer?
Enig idee?
heb je toevallig een foto gemaakt van dat de wand "open"lag met het verbouwen? dan kan je evt. daar naar kijken en ongeveer weten waar hij looptquote:Op maandag 18 december 2006 21:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mijn vermoeden naar aanleiding van online advertenties (van professionele apparatuur) is dat het vrij duur is om 'm aan te schaffen, dus enig idee of het ook bij bouwmarkten te huur is? Op de bekende sites word ik niet veel wijzer.
Het is maar voor één kabeltje in een muur in de keuken maar ik wil niet het risico lopen dat er straks opnieuw electriciteit aangelegd moet worden net nu onze keuken bijna klaar is.
Ja, we hebben wel een foto waarop redelijk te zien is hoe de leiding loopt en de conclusie is dat minstens twee potentiële gaten in de baan van een electriciteitskabel liggen. Aangezien het via de foto niet precies genoeg is vast te stellen, leek het mij wel verstandig d'r even zo'n apparaatje op los te laten. Zelfs de meest goedkope zijn nog te duur om een aanschaf te kunnen verantwoorden voor twee nog op te hangen plankjes.quote:Op maandag 18 december 2006 21:35 schreef Cybersijp het volgende:
heb je toevallig een foto gemaakt van dat de wand "open"lag met het verbouwen? dan kan je evt. daar naar kijken en ongeveer weten waar hij loopt
Tnimble heeft een blauwe bosch geloof ik, lijkt mijzelf een aardig ding. wel ff ¤100,-![]()
Hee, dank voor het linkje! Ik had dat PDF'je al even doorgelezen in mijn zoektocht maar heb om onverklaarbare reden die pagina gemist. Te haastig schijnbaar.quote:Op maandag 18 december 2006 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
www.boels.nl
"verhuurt bijna alles"
Deze folder vond ik onder 'safe and sure': http://www.boels.nl/Sites/Files/0000000083_H15.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |