Aaaagossie iemand die het niet kan hebben.. Ieder zo z'n trots..quote:Op zondag 17 december 2006 17:22 schreef Jaymza het volgende:
opschepper
Ik heb werkelijk 2 linker handen. Dus de aannemer gaat erin en pas na een half jaar of een jaar gaan we dingen aanpassen naar onze smaak. Dus nu eerst de wanden etc. mooi laten afwerken en daarna de keuken en vloer. Dit omdat we willen voelen wat mooi is in het huis..quote:Op zondag 17 december 2006 18:47 schreef Cybersijp het volgende:
Leuk Draaijer
Ons perceel heeft circa 425 m² en een vergelijkbaar bebouwd oppervlak.Ben benieuwd als je straks je nieuwe huis hebt of er hier nog een mooi klus topic gaat komen. altijd leuk om anderen te zien klussen( houd de spirit erin zak maar zeggen...)
Soort object Woonhuisquote:Op zondag 17 december 2006 17:22 schreef Jaymza het volgende:
opschepper
Zoek eens op renovatie deel 1 deel 2 deel 3 deel 4 deel 5 zou ik zeggen ....quote:Op zondag 17 december 2006 18:50 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk 2 linker handen. Dus de aannemer gaat erin en pas na een half jaar of een jaar gaan we dingen aanpassen naar onze smaak. Dus nu eerst de wanden etc. mooi laten afwerken en daarna de keuken en vloer. Dit omdat we willen voelen wat mooi is in het huis..
Heb jij een klus topic? Dan wil ik wel even spieken.
Grappig. Daar had ik al eens naar zitten kijken.quote:Op zondag 17 december 2006 18:54 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Zoek eens op renovatie deel 1 deel 2 deel 3 deel 4 deel 5 zou ik zeggen ....![]()
En ik heb er ook twee alleen wel de rechter variant ....![]()
Grappig is t niet, mooi wordt het welquote:Op zondag 17 december 2006 19:04 schreef draaijer het volgende:
[..]
Grappig. Daar had ik al eens naar zitten kijken.o/
Zow he, lekker stukje..... . Mag je gerust trots op wezen, in de randstad worden daar hele wijken op gebouwd, en jij hebt het voor jezelf alleenquote:Op zondag 17 december 2006 22:00 schreef RvdLinden het volgende:
32 hectare
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |