quote:Op zondag 17 december 2006 14:36 schreef LadyXochi het volgende:
Je moet toch ook een geldig identificatiebewijs meenemen als je je rijbewijs gaat halen? Dan controleren ze of de volgende dingen overeenkomen:
1) jouw uiterlijk op dat moment
2) de foto op je identificatiebewijs
3) de foto die je wil gebruiken voor je rijbewijs
Hoe wil je dat omzeilen?
Mag een gekleurde hoofddoek wel?quote:Op zondag 17 december 2006 15:32 schreef LadyXochi het volgende:
Oh en die lenzen trouwens, volgens mij mogen die helemaal niet. Volgens mij mogen gekleurde lenzen niet eens...
Als de ooraanzet goed te zien is wel. Anders moet je aantonen dat je dat vanwege geloofsovertuiging moet dragen...quote:Op maandag 18 december 2006 00:34 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Mag een gekleurde hoofddoek wel?![]()
ja dat begreep ik ook niet helemaal. Mooi dat ze je er bij schiphol niet doorlaten als op je paspoort een of andere freak met puntmuts staatquote:Op zondag 17 december 2006 14:59 schreef LadyXochi het volgende:
Ok, wat is de status nu?
Is er al aangifte gedaan van verlies of diefstal van je oude ID's?
En stel dat het lukt. Dan heb je straks ID papieren (paspoort/ID-kaart en misschien een rijbewijs) met foto's die helemaal niet op jou lijken. Hoe wil je dan straks op vakantie? Of wil je zodra je je nieuwe ID kaarten met valse foto's hebt, alles bekend maken en weer een gewone, goede aanvragen?
een n00b, wat leukquote:Op maandag 18 december 2006 16:29 schreef LadyXochi het volgende:
wtf is tvp?
Een tvp zorgt ervoor dat je het topic terug kunt vinden in je MAT (My Active Topics). In je MAT staan alle topics waar je ooit een keer in gereageerd hebt, gerangschikt op laatste reactiedatum/tijd. Duidelijk nu ?quote:Op maandag 18 december 2006 19:47 schreef LadyXochi het volgende:
Dat had ik al ergens gelezen, maar wat ermee bedoeld wordt is me nog niet duidelijk.
Maak m doodquote:Op maandag 18 december 2006 23:33 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Wie?! Wat?! Waar?!
Zullen we die eens even op gaan zoeken
Wat? Een tvp???quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:37 schreef LadyXochi het volgende:
Heb ik ook gedaan toen ik een nieuwe pasfoto moest laten maken.
Vertel even wat er gebeurt is danquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef Oversight het volgende:
Overwinning!
Men wil het niet, (zijn het niet eens onderling) maar ze gaan wel moeten.
In afwachting van een geldige reden om m niet te verstrekken wordt mijn ID-kaart morgen weggestuurd naar de printer, volgende week klaar...
Min Id-kaart gaat afgegeven worden, tenzij de burgemeester met een redelijk bezwaar kan komen voordat ik het volgende week moet ophalen....
Zodra ik m binnen heb gaat de foto online.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef Oversight het volgende:
Overwinning!
Men wil het niet, (zijn het niet eens onderling) maar ze gaan wel moeten.
In afwachting van een geldige reden om m niet te verstrekken wordt mijn ID-kaart morgen weggestuurd naar de printer, volgende week klaar...
Min Id-kaart gaat afgegeven worden, tenzij de burgemeester met een redelijk bezwaar kan komen voordat ik het volgende week moet ophalen....
Zodra ik m binnen heb gaat de foto online.
ik heb het ook nog niet gehoord precies,quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe herkenbaar je was en ik verwacht een volledig verslag
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
Vertel even wat er gebeurt is dan
Ben je werkelijk helemaal gesminkt naar het gemeentehuis gegaan? Met een puntmuts op? Vertel eens over de reactie van de mensen daar!!
*visual krijgt*quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:54 schreef Oversight het volgende:
[..]
Heb gekozen voor een vrij onschuldige maar voor dit doel perfect geschikte "gothic-look", met een oversight-smaakje...
Hoofd EN oren bedekt, en flink zwarte make-up.
Dat alle primaire kenmerken waarop de gezichtsscan is gebaseerd zijn gewijzigd zal niemand opvallen die me niet kende voor deze make-over, de ambtenaar viel niet over de make-up, wel over de bedekte oren en hoofd.
Ooraanzet werd volledig verplaatst met lijm, neusaanzet idem aan beide kanten.
Afstand tussen kortste lijn tussen beide over verkleind m.b.v.marsepein opvullung met zwarte makeup eroverheen.
Ging perfect.
het vrijgeven van die foto zou het toekenningstraject negatief kunnen beinvloeden, vandaar de keuze pas te publiceren nadat de kaart is afgegeven.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
JIJ ziet de foto zaterdag...
En mijn bed is nog steeds voor MIJ.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
JIJ ziet de foto zaterdag...
En mijn bed is nog steeds voor MIJ.
quote:
Logeerkamer met Dingo, lady en Sabbat?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:18 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
De bank samen met dingo en sabbat, of de logeerkamer.
quote:Al dan niet samen met een van ons, als we ruzie hebben.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Logeerkamer met Dingo, lady en Sabbat?![]()
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |