Bij mij niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
O, dan nog de stoere mannen vraag: doet het pijn??
quote:Op donderdag 16 november 2006 17:11 schreef dwerg het volgende:
[..]
Bij mij niet.
Daar staat tegenover dat ik nog steeds voel hoe de verdovende naald mijn verhemelte binnendringt en de vloeistof eruit stroomt.
Sorry.
Ja, ik moest ook naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
De tandarts zelf heeft al eens eerder een verstandskies bij mij getrokken, dat was geen probleem. Maar nu moet ik er voor naar het ziekenhuis
Dan is het bij mij dus de onderkantquote:Op donderdag 16 november 2006 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn scheve verstandskies is er gewoon met grof geweld door de tandarts uit geslooptDeed geen pijn, ook de verdoving niet, het kraakt alleen wel vervelend
En je loopt 2 dagen met een beurse kaak rond.
Bovenkaak doet de tandarts gewoon zelf, onderkaak trekken doet een tandarts niet, daarvoor moet je naar de kaakchirurg (daarom zitten ze er bij mij onder nog in)
Het is niet nodig. Mijn bovenste verstandskiezen hadden gen ruimte en gingen dus in een hoek van 90 graden naar buiten groeien, maar onderin ruimte genoeg, dus laat ik ze lekker zittenquote:Op donderdag 16 november 2006 17:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dan is het bij mij dus de onderkant
Zitten ze er bij jou nog in omdat het nog niet nodig was, of omdat je gewoon geweigerd hebt te gaan (ik voel veel voor deze laatste optie)
ja, dat gaat meer over de verdoving. Da's niet zo zeer mijn probleem.quote:
Verdoving werkt uiteindelijk altijd, wordt dan getest, en als het nog niet goed ingetrokken is, spuiten ze bij of zetten je een half uur in de wachtkamer om die bittere zooi in te laten trekken. Alleen als de boel al flink ontstoken os wrodt het moeilijker.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ja, dat gaat meer over de verdoving. Da's niet zo zeer mijn probleem.
Ik vroeg me die dingen af die ik ook netjes in de OP vermeld heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |