abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11980383
Hoiii,

Ik moet binnenkort 1 verstandskies laten trekken links boven. Maar ik ben ontzettend bang voor die grote injectiespuiten die ze gebruiken!! Kan iemand mij helpen??

donderdag 24 juli 2003 @ 10:34:06 #2
44818 Scatty
nima Sana in Corpore Sano
pi_11980407
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 10:32 schreef Makri het volgende:
Hoiii,

Ik moet binnenkort 1 verstandskies laten trekken links boven. Maar ik ben ontzettend bang voor die grote injectiespuiten die ze gebruiken!! Kan iemand mij helpen??

de spuiten zien er misschien groter uit, maar van de naald voel je eigenlijk niet,
ik ben inmiddels 2 verstandskiezen kwijt, en vond het niet zo een ramp.

ik was trouwens bij de kaakchirurg geholpen, ik weet niet wie het bij jou doet?

There is no place like 127.0.0.1
  donderdag 24 juli 2003 @ 10:34:45 #3
23793 RaVeDaVe
Allahverdomme
pi_11980419
een tip van mij, laat je doorverwijzen naar de kaakchirurg...
die snijd ze erut, en naait je netjes dicht...
dan ben je in 2 minuuten weer buiten...
je eigen tandarts gaat staan te kloten en doen...
Bombing EarDruMzZ
pi_11980450
Zo dat doet pijn
nee hoor geintje natuurlijk geloof me die verdoving voel je echt niet, ik had eerst ook angst voor tandartsen, maar nadat ik 3 keer verdoofd ben totaal niet meer. Geweldig zo een verdoving je voelt er echt niks van zeker niet boven in je kaak. Onder voel je net alsof je met je vinger in een naaldje prikt, even een rot gevoel maar geen pijn.

Anyway wens je succes en laat eff weten hoe het was.

barpppppppppppppppppp
pi_11980457
bij mij zijn ze pas alle 4 in 1 keer verwijdert.
onder narcose
  donderdag 24 juli 2003 @ 10:36:15 #6
61359 general-lee
The General is back
pi_11980459
ben ook twee kwijt en de behandeling viel wel mee, er tegen op zien is het ergst.
Fast as a bullet.......Catch me if you can.......
  donderdag 24 juli 2003 @ 10:36:58 #7
44818 Scatty
pi_11980468
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 10:34 schreef RaVeDaVe het volgende:
nou ook niet altijd, beide zijn bij mij getrokken,
op zich voel je daar niet zoveel van. (verdoving)
vraag wel of je van te voern een nitroven 600 (ofzo) mag innemen.
pijnstillers die je meekrijgt werkt het al een beetje als je weer naar huis toe gaat.
pi_11980506
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 10:32 schreef Makri het volgende:
Hoiii,

heh... grote injectiespuiten? bedoel je van die grote metalen spuiten van voor de oorlog?
nee man, de injectie voel je niks van, behandeling voel je niks van, zorg alleen dat je een receptje voor ibuprofen600 meekrijgt als pijnstiller, binnen anderhalve week ben je weer de oude.
succes!
- Want die van een olifant is toch het langste
pi_11980511
de verdoving voel je niet, de pijn in de dagen erna wel...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_11980531
Techniek 1.
Lekker ontspannen in de stoel gaan liggen. Goeie 'buik' ademhaling, oogjes dicht en denken dat je ergens heerlijk op een tropisch strand ligt.

Techniek 2
Just take the pain !

Succes !

pi_11980544
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 10:36 schreef Scatty het volgende:

[..]vraag wel of je van te voern een nitroven 600 (ofzo) mag innemen.
pijnstillers die je meekrijgt werkt het al een beetje als je weer naar huis toe gaat.

van tevoren? nergens voor nodig... als ze klaar zijn met het trekken van werkt die verdoving nog zeker 2 uur, dus als je na een uur een keer een dosis ibuprofen naar binnen werkt, heb je weer 6 uur nergens last van
  donderdag 24 juli 2003 @ 10:41:26 #12
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_11980571
Van het trekken zelf voel je niets. Het was bij mij wel een grappig gevoel, hij duwde mijn verstandkiezen heel hard naar beneden (deed geen pijn) en vervolgens kwamen ze los te zitten. Het enige wat ik vervelend vond was die enorme gaten die in mijn mond zaten en de smaak van het bloed (maar van beide heb je niet langer dan een dag last).

4 uur nadat ze getrokken waren ben ik gewoon weer weg gegaan en er was niets bij me te zien. Zoals al eerder is gezegd is er tegenop zien het ergste. O ja, als ik jouw was zou ik ook een afspraak met de kaakchirurg maken, persoonlijk heb ik meer vertrouwen in hem.

Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
  donderdag 24 juli 2003 @ 10:42:00 #13
35558 MNeMoNiCS
CartWOman stole my Ondertitel
pi_11980583
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 10:36 schreef DLevi het volgende:
bij mij zijn ze pas alle 4 in 1 keer verwijdert.
onder narcose
Bij mij ook alle 4 in 1 keer door de kaak chirurg verwijderd (omdat de tandarts ze te moeilijk te trekken vond); 14 verdovingsspuiten gehad en een hele doos pijnstillers voor erna maar daar heb ik geen enkele van gebruikt (alleen irritant is dat er eten in die holtes gaat zitten).
[b]lol·broek[/b] (de ~ (m.)) [inf.][br] [b]1[/b] iem. die voortdurend op goedkope wijze grappig wil zijn[br][b]wijs·neus[/b] (de ~ (m.))[br] [b]1[/b] iem. die meent veel of alles te weten => betweter
pi_11980594
het is vandaag precies 2 weken geleden dat de kaakchirurg er bij mij 2 heeft uitgehaald, nou allang nergens last meer van.
de verdoving is trouwens echt komisch
pi_11980606
Ik ben er inmiddels 4 kwijt,
En het viel me zo veel mee, ik was van te voren zo zenuwachtig wat achteraf echt niet nodig was
Er zaten er ook nog eens 2 scheef dus ze waren er echt niet makkelijk uit te krijgen.
Maar die gewoon recht zitten zijn er in een minuut uit.
Van die spuit heb ik totaal nix gevoeld.

Daarna brufen bruis 600 gekregen en nergens last van gehad,ik had trouwens ook 2x brufen voor de ingreep ingenomen dat helpt ook.

Laat het gewoon over je heen komen want ze moeten er toch uit, en achteraf zal je zien dat het echt reuze mee valt.

Succes

donderdag 24 juli 2003 @ 10:44:09 #16
44818 Scatty
pi_11980623
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 10:40 schreef innerSheep het volgende:

[..]

van tevoren? nergens voor nodig... als ze klaar zijn met het trekken van werkt die verdoving nog zeker 2 uur, dus als je na een uur een keer een dosis ibuprofen naar binnen werkt, heb je weer 6 uur nergens last van

verdoving heeft altijd een vertragende werking, werkt niet meteen dus beter is van te voren (adviseerde de kaakchirug aan mij)
achteraf innemen heb je een watje in je mond zitten en als je dan nog water gaat drinken heb je dat watje vol water zitten en de eerste 2 uur krijg je je mond toch niet open

oh ja!
zorg dat je voldoende drinkontbijt in huis hebt aangezien je je mond niet open krijgt
is het toch wel lekker om wat etenswaren naar binnen te krijgen

pi_11980624
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 10:42 schreef MNeMoNiCS het volgende:

[..]

Bij mij ook alle 4 in 1 keer door de kaak chirurg verwijderd (omdat de tandarts ze te moeilijk te trekken vond); 14 verdovingsspuiten gehad en een hele doos pijnstillers voor erna maar daar heb ik geen enkele van gebruikt (alleen irritant is dat er eten in die holtes gaat zitten).

holtes? geen last van, alles is netjes egaal gehecht bij mij
  donderdag 24 juli 2003 @ 10:45:54 #18
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_11980649
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 10:34 schreef RaVeDaVe het volgende:
50 minuten hakken en breken ja...
Het was goed verdoofd, dus ik heb er niets van gevoeld, alleen een lamme bek na afloop...
Voor alle duidelijkheid: bij de kaakchirurg dus!
pi_11980667
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 10:44 schreef Scatty het volgende:

[..]

verdoving heeft altijd een vertragende werking, werkt niet meteen dus beter is van te voren (adviseerde de kaakchirug aan mij)
achteraf innemen heb je een watje in je mond zitten en als je dan nog water gaat drinken heb je dat watje vol water zitten en de eerste 2 uur krijg je je mond toch niet open

watje in mn mond heb ik niet gehad... zal dan wel niet zo hebben gebloed ofzo, maarreeh, ik heb het 2 weken geleden gehad, en pas na de ingreep een dosis ibuprufen gehad, werkte als een zonnetje. was trouwens wel blij dat ik naar de kaakchirurg kon, gaatje boren laat ik wel aan de tandarts over, maar een verstandskies eruitsnijden?? nee, die kaakchirurg is er toch niet voor niks
pi_11980853
Ik heb ook een paar jaar geleden 2 verstands kiezen laten verwijderen door een kaakchirurg. Het werd goed verdoofd van te voren. Gelukkig, na die tijd geen pijn gehad. Alleen een dikke wang.
I want to be what I was when I started to be what I am now.
  donderdag 24 juli 2003 @ 17:46:48 #21
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_11991452
Ik heb 2 maanden geleden een d'r uit laten halen en vorige maand aan de andere kant.

Die sputen zijn niet erg je voelt het wel maar het doet geen pijn.

Trouwens als je je thuis bent er ijs op houden voor 2 uur ofzo, dan heb je mischien geen pijnstillers nodig. Ik had in ieder geval geen pijnstillers nodig.

Were making, were making!
Radio Soulwax!
  donderdag 24 juli 2003 @ 18:49:55 #22
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_11992486
Laten trekken zonder verdoving is ook nog een optie. Niet echt aan te raden, maar het kįn wel...

(ik was ook zo benauwd voor de spuit en heb alleen een minimale oppervlakkige verdoving gehad... )

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_11992728
Rook je?

Hou er dan rekening mee dat het herstel in ieder geval sneller gaat wanneer je die peuken een paar dagen laat liggen.

Ik was niet zo slim geloof ik.
Wil je verder geen angst aanjagen, maar ik ben op 14 april van dit jaar van een verstandskies afgeholpen en na wat lastige 'dingetjes' zoals een ontsteking én nog een keer opensnijden nog steeds niet helemaal pijnvrij. Als ik het advies had opgevolgd door niet te roken in de eerste twee weken dan was het wellicht een stuk sneller 'over' gegaan.

Maar maak je geen zorgen, normaal gesproken gaat het een stukkie makkelijker, zoals je hier al hebt kunnen lezen

Succes!

O ja, die spuiten zijn een eitje! (was even je vraag vergeten)

pi_11994157
Hier nog een topic met veel info:

verstandskiezen trekken.. :(

pi_12010358
die verdovingsspuiten zijn wel groot ja, maar de naald is echt zeer dun, bij mij waren er 4 gewone kiezen getrokken toen btw.
Van die prikjes voel je echt amper iets hoor, ik proefde alleen de wrange smaak van de verdovingsvloeistof.
  vrijdag 25 juli 2003 @ 14:47:26 #26
9934 Hiroller
Just rollin' around
pi_12011325
Spuit viel reuze mee, laat je niet meeslepen door allerlei spookverhalen, iedereen reageert anders op zo'n ingreep. Goed spoelen met het ontsmettingsmiddel moet er voor zorgen dat er geen complicaties optreden naderhand.
Bij mij hebben ze het 2 * 2 gedaan, eerst rechts en een paar maanden later de linkerkant. Boven is trouwens minder erg dan onder. De bovenste kies is kleiner en zit dus minder vast, is zo gepiept!
Op de dag zelf ben ik lekker met wat stevige pijnstillers die je meekrijgt van de apotheek via een briefje van de kaakchirurg in bed gaan liggen een gaan slapen. Naderhand kwamen er nog wat splinters uit de wond en dat voelde wat vreemd. Kan gebeuren aldus de kaakchirurg bij de tweede ronde.
Kijk ze niet laten trekken is natuurlijk prettiger, maar alles bij elkaar vond ik het ook weer niet heel erg vervelend.
High Roller$ creating their own DE9; DEMO "2003: A SPACED ODYSSEY" FINALLY RELEASED!: http://surf.to/highrollers
pi_12013085
Ik ga maandag maar eens naar het ziekenhuis om een afspraak te maken bij de kaakchirurg. Bij mij moeten ze er alle 4 uit. Boven is geen probleem, die zijn er al door en kunnen getrokken worden, beneden is een ander verhaal. Eentje is er een beetje door maar zit nu klem tegen m'n andere kiezen en de ander is er nog niet door en dat zal ook niet gebeuren, want die zit nu al klem, dus dat wordt snijden. Ik laat het allemaal wel gebeuren. Die lui weten wel wat ze doen. Ik zorg idd wel voor een goei lading pijnstillers en vloeibaar eten
A mind with a heart of it's own
pi_12017948
Heb het in oktober en november laten doen.

drie kiezen elk om de twee weken. Na een dag had ik er geen last meer van. De kiezen boven stellen niet zoveel voor en je kunt er voor kiezen(hmm) om je onderkiezen te laten zitten (hebben dan nl. genoeg groeiruimte. maar moet je wel met je tandenborsteltje er bijkunnen want vaak halen ze die ook weg vanwege rotting van de kies

Zie niet op tegen de spuit, zie het als een spannend avontuur! heb je weer eens wat te vertellen joh!

laat me toch, ben een blindganger
pi_22149392
Hallo,

ik moet a.s. dinsdag mijn verstandkiezen laten trekken. Ik weet nog niet welke het worden. Of de 2 bovenste of de 2 onderste. Kan iemand mij meer vertellen hierover. Ik bedoel. Negatieve ervaringen ermee of is het zo gedaan?

Ik schijt namelijk in mijn broek omdat ik niet weet wat ik kan en moet verwachten!

:'(
pi_22149430
Ik heb er 2 uit moeten laten trekken..
En ik ben daarin ook nogal een schijterd, als ik het tenminste nog nooit heb meegemaakt.

Maar het valt allemaal wel mee, Ik neem aan dat je een verdoving krijgt?
Zo ja, dan voel je eigenlijk helemaal niks behalve dat er iemand in je mond zit, maar niks pijnlijks.
Ook na de verdoving doet het niet pijn, het bloedt alleen een beetje erg, dus veel slikken of uitspugen
pi_22149518
meestal trekken ze er twee aan een kant (geloof ik) omdat anders je mond te veel ongevoelig is van de verdoving.
ik moet morgen mijn kiezen (links) laten trekken, rechts zijn ze er al uit.

het is zeker geen pretje, maar ik ga me niet nader verklaren want daarmee werk ik mezelf alleen maar op de zenuwen.
een ander topic over verstandskiezen:

verstandskies (ook up to date)
pi_22149550
quote:
Op donderdag 23 september 2004 12:55 schreef hilliebillie het volgende:
meestal trekken ze er twee aan een kant (geloof ik) omdat anders je mond te veel ongevoelig is van de verdoving.
ik moet morgen mijn kiezen (links) laten trekken, rechts zijn ze er al uit.

het is zeker geen pretje, maar ik ga me niet nader verklaren want daarmee werk ik mezelf alleen maar op de zenuwen.
een ander topic over verstandskiezen:

verstandskies (ook up to date)
Bij mij mochten ze er wel allebei tegelijk uit (rechts en links)
Alleen durde ik niet en heb er dus toen maar wel 1 gedaan per keer
Volgende keer dus maar wel gewoon allebei tegelijk..

En zoals ik al zei, ik voelde er niks van
pi_22149570
Bij mij ging eerst de ene kant en dan de andere kant. Je krijgt een recept mee voor hele sterke pijnstillers mocht je er last van krijgen. De operatie zelf valt trouwens wel mij. Je krijgt een spuitje, mag je ff wachten en dan iets later trekken ze je kiezen waar je dan niets meer van voelt

Appeltje eitje
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_22149789
oja, voor als je ze niet mee krijgt, vraag extra gaasjes/watjes oid mee voor na het trekken dat zuigt het bloed op zodat je het niet door slikt.
ik had deze 3 mee gekregen extra en had nog te weinig, (morgen vraag ik er dus meer) want bij mij bloedde het behoorlijk.

ook had ik in een verstandskies een gaatje zitten, en dat voelde ik dan weer wel heel erg bij het trekken ondanks de drie verdovingsspuiten (voor boven en onder)
  Vis een optie? donderdag 23 september 2004 @ 13:17:09 #35
70532 loveli
N
pi_22149937
Bij mij is er 1 getrokken. Verdoving, even wat wrikken met een hefboom, tang, klaar. Ik heb nog een uur op een gaasje gebeten om het te stelpen, een dag later was er ook geen licht bloedverlies meer.Geen pijn aan gehad.
crap in = crap out
pi_22151647
Valt eigenlijk reuze mee. Ze hebben in het ziekenhuis daar superverdovingen voor. Je voelt dus niks terwijl ze het doen. Naderhand moet je wel goed op dat gaasje bijten zodat je druk uitoefent op de won, dan stopt het bloeden. Je krijgt een receptje mee voor extra gaasje en megapijnstillers. Die pijnstillers moest ik oplossen in water en het smaakte naar sinas . Als het bloeden nog lang doorgaat nadat je het gaasje uitgespuugt hebt moet je even opnieuw er een in frotten en goed bijten. Met de pijnstillers merk je ook daar niks van. Door de verdoving en die pijnstillers heb je er ook weinig last van, die werken lang genoeg door.

Ik belde een aantal dagen later op om te vragen wanneer ik mocht stoppen met het drinken van die pijnstiller, zeiden ze simpelweg 'als je geen pijn meer voelt na de werkingsduur'. Dat hadden ze wel eerder mogen vertellen, ben toen meteen gaan afbouwen. Oja je houd wel even een 'gat' in je kaak maar ook dat groeit dicht.

Er schijnt een verschil te zijn tussen eruit snijden en trekken, ik heb beide gehad en ookal duurde dat snijden wat langer (ook met afbouwen pijnstillers) je merkt er zelf eigenlijk niks van.
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
pi_22151665
bij mij zijn er vier getrokken, bij de kaakchirurg (ze lagen nogal lastig). Vooral eentje was een ramp: randvlees wegsnijden, bot wegboren, tand breken en in 2 delen trekken. maar door de verdoving voel je idd niets. als de verdoving begint uit te werken wel. ik had misschien nog wel het meeste last van mijn mond en kaakspieren. mijn mond was namelijk nogal opgerekt door dat gevroet, en mijn kaakspier ook. het duurt even voordat je weer normaal kunt eten, dus neem het er nog even van de avond van te voren. ik heb toch 2-3 dagen op vloeibaar voedsel gezeten. na een paar weken stak er ook ineens iets scherps in mijn tong, dus mijn vriendin zat een beetje te pulken met een pincetje, trekt ze er ineens een heel stuk bot uit, terwijl het tandvlees al lang weer dicht was gegroeid.
pi_22152166
Bij mij hebben ze eerst boven en onder aan een kant getrokken, ik heb de kant gekozen waar ik het meeste last van had.

Ik kreeg eerst drie prikjes, een boven, een onder, en een wat meer aan de binnenkant van de kaak tegen het tongvlees aan. Ik voelde er nauwelijks iets van, ik voelde alles vollopen en binnen 1, 2 minuten voelde ik niets meer.

Tandvlees beneden werd iets weggesneden, ik kreeg er een hechting in, en boven werd er nogal hard getrokken omdat het een grote kies was.

Verder was het vlot gebeurd.

Ik heb nog vier uur enigszins bloed gespuugd, maar dat viel al met al wel mee, het was best snel dicht. De zelfde dag heb ik nog een potje babyvoeding en een paar glazen water naar binnen kunnen werken, de dag erna kon ik met de andere kant van de mond alweer een boterham nemen.

Pijn heb ik verder niet gehad overigens. Een beetje een zeurend pijntje, maar echt heeeeel weinig.

Verder weinig last van gehad, wat pijn bij het drinken af en toe, ik denk omdat alles natuurlijk een beetje open had gelegen.

Het is nu bijna 1 maand later, de hechting is er sinds vorige week uit, en ik kan nu echt weer volledig normaal kauwen, zonder dat er voeding in komt, ik heb het idee dat het mooi dicht aan het gaan is. (eerder kon ik ook al normaal kauwen maar ik was gewoon nog een beetje bang enzo )
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_22152177
Mwoh, ligt eraan hoe ze erin zitten. Het kan zijn dat ze er scheef ingegroeid zijn en dus kapot gezaagd moeten worden (speciaal zaagje natuurlijk). Dan halen ze ze er zo uit, een paar weken lang met een dikke blauwe wang rondlopen en een paar dagen pijn. Klinkt erder dan het is, maar het valt allemaal reuze mee.
pi_22152853
-edit: dit topic wordt in de loop van de dag gemerged met verstandskiezen laten trekken
pi_22162048
Ben een man ga liggen, laat die spuit komen en ogen dicht en denk aan een lekker wijf.

geloof me 3 verstandskiezen in 1 keer deruit getrokken/gesneden(van alles wat ) en het deed geen centje pijn..

Zorg wel dat je die pijnstillers blijft nemen als die uitgewerkt zijn dan ga je ff ni zo lekker....

ps: Meer mensen last van misselijkheid gehad door bloed wat je allemaal doorslikt????
-
  donderdag 23 september 2004 @ 22:25:55 #42
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22162153
Die naald voel je nauwelijks, je tandvlees is vrij ongevoelig.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_22162603
quote:
Op donderdag 23 september 2004 22:25 schreef Kaalhei het volgende:
Die naald voel je nauwelijks, je tandvlees is vrij ongevoelig.
zolang ze niet onderin trekken idd, dan spuiten ze achterin in die spier die kan wel beetje akelig zijn....
-
  donderdag 23 september 2004 @ 22:48:15 #44
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22162782
quote:
Op donderdag 23 september 2004 22:42 schreef Firefly18 het volgende:

[..]

zolang ze niet onderin trekken idd, dan spuiten ze achterin in die spier die kan wel beetje akelig zijn....
Het boeide mij allemaal vrij weinig. Ik had ze alle 4 tegelijk en je krijgt 3 spuiten per kies. Ik had er dus 12. Het enige echt vervelende was het feit dat een (deel van een) kies in mijn keel viel. Bovendien waren twee kiezen ingegroeid wat tot snijden en hechten leidde. Wat weer tot een rood kussen leidde de eerste week.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_22163193
quote:
Op donderdag 23 september 2004 22:48 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Het boeide mij allemaal vrij weinig. Ik had ze alle 4 tegelijk en je krijgt 3 spuiten per kies. Ik had er dus 12. Het enige echt vervelende was het feit dat een (deel van een) kies in mijn keel viel. Bovendien waren twee kiezen ingegroeid wat tot snijden en hechten leidde. Wat weer tot een rood kussen leidde de eerste week.
Ik kreeg er wel meer als 4 per kies, waarom geen idee eigenlijk. En er werd er 1 getrokken, 2 gesneden (1 nadat ze uhm in 2 stukken hadden gebroken) en alles werd gehecht.

ben ze trouwens alle 4 kwijt, me kiesjes
-
  dinsdag 11 januari 2005 @ 13:24:19 #46
12893 maartenoei
<<Enzyme infected>>
pi_24516852
een paar uur geleden is bij mij rechts onder weg gehaald, boven hoeft niet bij mij.
het viel reuze mee, maar ik wist dan ook een goede kaak chirurg in amsterdam.
verdoving was een kwestie van 2 spuitjes, deed nauwelijks pijn.
daarna is de kies in 5 minuten tijd getrokken, hij was nog net niet door en moest dus uitgesneden worden, ook werd ie in 2 stukken geboord. resultaat: een klein sneetje in mn mond, geen grote gaten dus. kheb ook geen spuitje meegekregen ofzo om het uit te spoelen. wel ibuprofen 600.
verder kan ik mn kaken gewoon van elkaar krijgen.
techno&hardcore 4 life
pi_24736041
tvp
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 03:47:19 #48
76209 Caelum
Oakenfold O+
pi_24736066
Bij mij heeft de tandarts er eerst 1 uitgehaald.. wat een drama was dat zeg... na 6 spuitjes merkte ik eindelijk iets van de verdoving. Na een uur was die tand er nog niet uit.. en ik begon weer wat te voelen dus moest er weer verdoving bij. Na 1,5 uur en dus in totaal 10 spuitjes verdoving was dat ding eruit. Drama dus.. en ik moet er nog 3
pi_24736076
Waarom heb je d'r niet 2 tegelijk weg laten halen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 04:06:28 #50
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_24736083
Ik heb dat destijds zonder verdoving laten doen. Voor mijn persoonlijke ontwikkeling.
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')