abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19870670
oww ok, jah wist ik niet :]
een koe zegt boe
  maandag 14 juni 2004 @ 00:27:52 #27
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_19870857
Och van mijn bovenkaak heb ik een halve week niet gegeten, snachts wakker worden met je kussen onder het bloed en de hele dag bloed uitspugen aangezien het niet snel heelde.
Zat een weerhaakje aan de tand welke ze op de foto neit gezien hadden.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  maandag 14 juni 2004 @ 00:28:45 #28
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_19870885
ik ben 17 en merk dat er een verstandskies links-boven-achterin al aan het doorkomen is . . .. .is dit niet een beetje vroeg??
  Spellchecker maandag 14 juni 2004 @ 00:41:56 #29
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_19871179
ik heb al m'n tanden nog en, zeker na dit topic gelezen te hebben, hoop ik dat dat zo blijft

p.s. ben nu 20
Tevens -purist.
pi_19871426
quote:
Op maandag 14 juni 2004 00:28 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik ben 17 en merk dat er een verstandskies links-boven-achterin al aan het doorkomen is . . .. .is dit niet een beetje vroeg??
volges mij niet.. en maakt niet uit toch zolang je er maar geen last van hebt..

ik heb nou onder geen verstandskiezen meer.. maar toen ik ze nog wel had was er 1tje maar half door.. en die andere niet.. en boven zijn ze nog niet door.. stonden ook niet op de foto.. dus heb ik ze dan wel? (ik ben 18)
  maandag 14 juni 2004 @ 09:32:13 #31
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19873821
Hmmm.... Mijn verstandskiezen zijn al verwijderd. Maar ik kan niet zeggen dat ik er last van heb gehad daarna. Ik ben uit voorzorg 1 dagje thuis gebleven.
En heb 2x een Brufon (pijnstiller) ingenomen. Maar het deed niet hevig pijn, mijn wang werd niet rood / paars.
Ook bij het trekken niet echt last gehad. Al moest de kaakchirurg er 1 uit boren. De overige zijn gewoon getrokken. Ik zag er echt tegenop en was zeer blij dat het meeviel.
I know a lot about cars. I can look at a car's headlights and tell you exactly which way it's coming.
Dwaal.net chatbox
  maandag 14 juni 2004 @ 09:45:52 #32
78859 MoonBaby
Mark it zero!!!
pi_19874021
Bij mij zijn de onderste verstandskiezen ook weggehaald. "Fluitje van een cent, ze zijn nog niet doorgekomen dus hebben nog geen wortels. Dus is een kwestie van even een sneetje maken en eruit wippen." Zei de beugeltandarts, klonk voor mij logisch... nou dus niet!
Kaakchirurg zei ook niet wat hij allemaal ging doen en hoe, dus dat ie ineens die kiezen stuk ging boren was wel effe een verassing. Verdoving werkte ook niet lekker, jaaa ging goed allemaal.

Week later de andere kant. Chirurg was al bezig met snijden en boren en besloot toen om toch maar even te kijken hoe de eerste wond aan het genezen was: "Oh hij geneest langzaam nou dan moeten we maar effe een lintje verband met antibiotica in het wondgat proppen." Dus moest ik een weekje later weer terugkomen om dat verbandje eruit te laten halen, gatverdamme wat was dat goor! Sta er nog steeds verbaast van dat ik toen niet over m'n nek gegaan ben.
Ben ook meteen opgestapt bij die beugeltandarts, was het wel zat om een melkkoetje te zijn. Fokking hell...!

Overigens zei diezelfde beugeltandarts dat m'n bovenste verstandskiezen nooit door zouden komen. Nog geen jaar nadat ik daar opgestapt was had ik boven twee mooie verstandskiezen. Kutwijf.

Wat dat betreft heb ik m'n lesje wel geleerd met die figuren: er gebeurt helemaal niks tenzij ik eerst precies weet hoe en wat. En preventief verwijderen van kiezen ofzo ben ik ook wel klaar mee.
"... she kidnapped herself."
  maandag 14 juni 2004 @ 18:26:39 #33
95569 Talena
Morgen gratis bier!
pi_19887152
quote:
Op maandag 14 juni 2004 00:28 schreef Likkende_Lassie het volgende:
mwah, mijn o zo grote vriend de tandarts zei dat mijne voor mn 16e volgroeid zijn.. en aangezien ik er op mijn 15e al 2 heb gaat dat best wel gebeuren
Bewust
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=95569 :O
Never love someone more than you know him
pi_19894310
Ik heb twee weken echt veel napijn gehad van de laatste verstands kies die getrokken werd, linksonder.
ruim vier weken later had ik nog steeds een gevoelige plek in m'n tandvlees, en kwamen er in een week tijd nog drie splinters van de stukgeboorde kies boven. En ik had nog zo gevraagd of de wond echt goed schoon was

Van tweemaal een keizersnede heb ik minder pijn gehad
Zolang er was is, is er leven.
pi_19958985
Ik heb hetzelfde meegemaakt, ook een slachtpartij bij het trekken...

Had een mokkeltje dat me moest verdoven maar prikte mis in m'n tong dus onder was niet goed verdoofd en probeer dat maar uit te leggen terwijl je al begint te kwijlen van een verdoofde tong...

Hawwo, je hew mew iw mew tonw gepwikt....
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_20001340
quote:
Op zondag 13 juni 2004 21:52 schreef vio het volgende:
stomme hechtingen
vi
hoe is het met je smoeltje?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_20078410
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 19:35 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

vi
hoe is het met je smoeltje?
das al weer goed..
maar ik wil nooit meer..
  maandag 21 juni 2004 @ 22:52:36 #38
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_20079134
Hoe schaatst dat? Zo'n verstandski?
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_20080142
Bij mij moest een paar jaar geleden alle 4 eruit, eerst aan 1 kant beide en week later aan de andere kant. Was geen pretje moet ik zeggen.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:45:23 #40
86305 Markman
Grappig hier.
pi_20949395
ahh .. bij mij komt nu ook een verstandskies door volgens mij. Sinds afgelopen dinsdag, wat een klotepijn zeg. Is het normaal dat bij het doorkomen je tong verrot voelt, je pijn bij het slikken (alsof je zwaar verkouden bent) hebt en ook je mond bijna niet meer open kan doen?

* au *

en als ik bijt bijt ik op een verdikt stuk tandvlees
pi_22105932
*schopje*

Ik moet ook mijn verstandskies er binnekort uit! Waarschijnlijk donderdag.
Hij is er alleen nog niet helemaal door en er zit een ontsteking naast, doet dus verrekte pijn!!!
Maar ik lees hier alleen maar slechte verhalen. Zijn er ook mensen bij wie het echt totaal geen pijn deed?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_22105969
Ik moet 1 oktober.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_22105979
heb je er ook zo'n zin in?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_22105997
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 15:28 schreef somegirl het volgende:
heb je er ook zo'n zin in?
Ik denk dat ik maar aan iemand vraag of 'ie meegaat om mijn handje vast te houden.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_22106788
ja mijn mams gaat maar even mee, vind ik wel zo fijn......
pi_22107780
Bij mij zijn ze alle4 begin dit jaar getrokken, eerst de ene kant onder en boven maand later de andere kant. Onder lagen ze volledig horizontaal en groeiden dus tegen de achterste kiezen aan, ze kwamen dus ook niet door. Eerst moesten ze een stuk kaak wegslijpen en daarna de kies gedeeltelijk door midden en dan breken Boven groeiden wel recht maar de wortels waren wel zo krom als een hoepel dat slijpen viel allemaal wel mee maar dat trekken boven was vrij pijnlijk en kraakt als een gek

hopelijk heb ik jullie een beetje gerustgesteld
pi_22108007
die van mij moeten er ook uit als ze helemaal doorgekomen zijn

hoe deden mensen in de middeleeuwen het dan, met verstandskiezen, en met een te kleine kaak ?!
Strawberry Flavour..
pi_22109706
dat vraag ik me ook wel s af ja, hoe deden ze dat toen, of hadden ze die dingen toen niet ofzo?
  dinsdag 21 september 2004 @ 19:01:08 #49
42381 CvB
handles your hunger better
pi_22110761
drie weken geleden is mijn verstanskies getrokken, gewoon door de tandarts zelf en ik heb echt totaaaaal nergens last van gehad! De verdoving voelde een beetje raar, maar deed geen pijn, het trekken ook niet. Hij zat wel erg goed vast trouwens, kwam omdat m'n wortels in weerhaakjes zijn gegroeid. Diezelfde avond zat ik alweer gewoon avondeten naar binnen te werken (chili con carne), had ook geen dikke wang en na twee dagen was het al helemaal dicht, ging allemaal perfect.

Had ik nou zo'n geluk of is mijn tandarts gewoon zo geweldig?
Vind ik
pi_22110850
ik denk combinatie van die 2 ik hoop dat het bij mij ook zo goed zal gaan, maar ik betwijfel het
Strawberry Flavour..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')