Whehehe....quote:Op donderdag 16 november 2006 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Links en werken gaat nooit samen, weer duidelijk bewijs.
aan zijn gezondheid denkt? hij heeft een halfjaar geleden een hartaanval gehad, is gedotterd, en wat zie ik vandaag in HP de tijd: Marijnissen die deze week gefotografeerd is terwijl hij een sigaret opstak...quote:Op donderdag 16 november 2006 17:07 schreef R.J.P.G.HOOD het volgende:
[..]
[..]
Marijnissen is oververmoeid. Hieruit blijkt dat het een normaal mens is, geen coke gebruikt, en aan zijn gezondheid denkt.
Verstandige man...![]()
Dat uitgerekend jij anderen psychopaten durft te noemen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:19 schreef R.J.P.G.HOOD het volgende:
psychopaten en VVD-ers; zoek de verschillen..
ga eens inhoudelijk op je posting dat de grote leider Jan gezond leeft maar ondanks hartaanval en dotterbehandeling toch nog rookt?quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:19 schreef R.J.P.G.HOOD het volgende:
psychopaten en VVD-ers; zoek de verschillen..
quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:25 schreef devv05 het volgende:
Tja, links is niet gewend om hard te werken he
Het zijn landelijke verkiezingen, niet alleen mensen uit Oss kunnen op sp stemmenquote:
Tja ik zou het ook moeilijk krijgen wanneer ik de standpunten van links zou moeten verdedigen. Ze zijn nou niet echt logisch dus ja dan moet je je in allerlei bochten wringen om te zorgen dat ze nog een beetje plausibel overkomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |