quote:Op donderdag 16 november 2006 15:37 schreef rubbereend het volgende:
toch mooi dat sientje via de TT ff laat weten wat hij allemaal op het werk doet!
Jah, trein van half 6.... dus duim maar ffquote:Op donderdag 16 november 2006 15:47 schreef rubbereend het volgende:
Station Utrecht afgezet ..Bluezz moet nog naar huis met de trein?
*met duimen begintquote:Op donderdag 16 november 2006 15:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jah, trein van half 6.... dus duim maar ff
quote:
Serieus?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:23 schreef rubbereend het volgende:Roel & Dido uit BB5 gaan trouwen; volgens mij is dat het eerste BB huwelijk in Nederalnd
moet je ook nog met de bus? want die rijden niet meer door tot CS. Man onder de bus gekomen. Treinen rijden dus gewoonquote:Op donderdag 16 november 2006 15:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jah, trein van half 6.... dus duim maar ff
http://www.nieuwnieuws.nl(...)_onder_utrechts.htmlquote:Op donderdag 16 november 2006 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je ook nog met de bus? want die rijden niet meer door tot CS. Man onder de bus gekomen. Treinen rijden dus gewoon
Wat een tekstquote:Op donderdag 16 november 2006 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]http://www.didovankuijk.nl/
niveautjequote:
heeft Justin ook al de computer besmet?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:38 schreef lookinforyou het volgende:
Middag Hoolsjes![]()
Mijn pc doet het de afgelopen week vaker niet dan wel. Verschrikkelijk irritant.
De computer Justin denk ik. PC was eerder ziek trouwens.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft Justin ook al de computer besmet?
iedereen weer fit thuis en in de buurt?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:41 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
De computer Justin denk ik. PC was eerder ziek trouwens.
Straks weer naar zwemles met hem.
O mijn pa na wel. Het was wel wat, maar gelukkig weer helemaal ok met ons tweetjes.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iedereen weer fit thuis en in de buurt?
Vooral de spelling is van hoogstaand niveauquote:
Ik hoorde het al hier van patienten.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:25 schreef rubbereend het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)_onder_utrechts.html
Nee hoor. Wel iets later dan normaal, maar niet verslapen.quote:
Ja, dat heb je erg vaak als je nog scholier bent. Gelukkig is het voor mij morgen tot 12.15quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat heb je erg vaak als je nog scholier bent. Gelukkig is het voor mij morgen tot 12.15
6.45 vind jij vroegquote:Op donderdag 16 november 2006 17:16 schreef borisz het volgende:
[..]
ik moet 4 dagen vroeg op(6.45), morgen begin ik pas om 12 uur
Pff nog niks gewendquote:
Als ik niet moet werken blijf ik meestal wel liggen tot 10.00 uur minimaal. Komt misschien doordat ik doordeweeks (te) weinig slaap.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:27 schreef borisz het volgende:
[..]
anders lig ik tot een uurtje of 9 in mijn nest meestal![]()
veel plezierquote:Op donderdag 16 november 2006 18:04 schreef appelsientje het volgende:
91 meldingen
Totale lengte 564 km![]()
de 1 na drukste file ooit (qua avond spits... )
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef borisz het volgende:
heeft mijn vader de eerste cd van basshunter gedownload![]()
staat opzich wel wat grappigs op
Dankjequote:
heb geen idee. ik pas mijn mening aan, 1 nummer is wel grappig, de rest is een beetjequote:Op donderdag 16 november 2006 18:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke vraag bestaat dat fokblock nog? want ik heb zojuist iets gelezen wat pijn aan mn ogen deed
Gelukkig voor Bluezz doet de NS het wel.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:04 schreef appelsientje het volgende:
91 meldingen
Totale lengte 564 km![]()
de 1 na drukste file ooit (qua avond spits... )
kijk dat is netjes... ik mag nog 20 min... maar ik denk dat de file dan nog niet is opgelost..quote:Op donderdag 16 november 2006 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig voor Bluezz doet de NS het wel.
Ik verwacht haar binnen 15 minuten wel thuis.
oek dan valt het meequote:Op donderdag 16 november 2006 18:26 schreef borisz het volgende:
[..]
heb geen idee. ik pas mijn mening aan, 1 nummer is wel grappig, de rest is een beetje![]()
ROY GATES - Midnight Sun![]()
is het reden om te zappen? ik kijk nu King of Queensquote:Op donderdag 16 november 2006 18:35 schreef borisz het volgende:
j-p nu bij boulevard
mwah J-P kan beter iets anders doenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is het reden om te zappen? ik kijk nu King of Queens
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | een Guns n' Roses Knocking on heaven's door twee Haddaway What is love? drie Queen Innuendo vier Meat Loaf I'd do anything for love (But I won't do that) vijf Metallica Nothing else matters zes Pink Floyd Another brick in the wall zeven Prince & the Revolution Purple rain acht Red Hot Chili Peppers Under the bridge negen Simply Red Sunrise tien Soft Cell Tainted love Eigen keuze Artiest Titel Tiestö just be |
Gelukt, dankzij een taxichauffeur die me van ziekenhuis naar het station bracht (grateloos, hij kent me van de baolie) en verder ook zonder vertragingenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig voor Bluezz doet de NS het wel.
Ik verwacht haar binnen 15 minuten wel thuis.
Die schijnt binnenkort op te treden in Dock 03, volgens de krant. Is die man aan lager wal geraakt??quote:Op donderdag 16 november 2006 19:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom mm?
Bedoel je niet pas thuisquote:Op donderdag 16 november 2006 21:04 schreef appelsientje het volgende:
Zooo nu al thuis![]()
Wat een file was het weer...
Jawel, maar het was Sarcastisch bedoeldquote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jawel, maar het was Sarcastisch bedoeld
quote:
OKeequote:Op donderdag 16 november 2006 21:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]kan iedereen overkomen.... nu kan ik eindelijk niks doen
zekerquote:Op donderdag 16 november 2006 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
Met het mes op tafel was een leuke aflevering vanavond.
Gal&Gal ??quote:Op donderdag 16 november 2006 21:15 schreef Ludacriss het volgende:
Weet iemand waar ik in de buurt van Den Haag, Yeni Raki kan kopen?
[afbeelding]
Pfff, zonde van je tijdquote:Op donderdag 16 november 2006 21:04 schreef appelsientje het volgende:
Zooo nu al thuis![]()
Wat een file was het weer...
Vorige week was grappig met die kerel die in de eerste ronde pastequote:Op donderdag 16 november 2006 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
Met het mes op tafel was een leuke aflevering vanavond.
*rilt*quote:Op donderdag 16 november 2006 21:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfff, zonde van je tijd
ga toch met het OV, de trein was rustig vandaag, echt zo raar als je dan radio luistert, en het verschil gewoon echt ziet.
met de fiets ben ik zelfs sneller op m'n werk dan met de autoquote:Op donderdag 16 november 2006 21:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*rilt*
ik doe er standaard met de trein al langer over dan met de trein (das incl een kleine file)
en ik moet daarbij ook nog eens 2x overstappen.. op treinen die erg nauw aansluiten... dus vaak weg zijn tijdens de spits... nee auto ondanks de file is en blijft de beste optie.
Ik denk dat ik met de auto iets sneller zou zijn dan met de fiets, Neemt niet weg dat mocht ik een rijbewijs hebben gehad gewoon had gefietst of gelopen. Het is nog geen kilometer van thuis naar de lekkere lucht van de koeken.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met de fiets ben ik zelfs sneller op m'n werk dan met de auto![]()
Dat is de winkel naast de Nier&Nier?quote:
Kan je het hier niet vinden dan?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:06 schreef pascalheister het volgende:
ludacriss zal lang aan het zoeken zijn denk ik
Ach nog een paar jaar dit werk en daarna ga ik ook wat dichter bij zoeken...quote:Op donderdag 16 november 2006 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met de auto iets sneller zou zijn dan met de fiets, Neemt niet weg dat mocht ik een rijbewijs hebben gehad gewoon had gefietst of gelopen. Het is nog geen kilometer van thuis naar de lekkere lucht van de koeken.
Kan ik me helemaal voorstellen, even een paar jaar goede werkervaring een goede referentie en een grote kans op een goede baan daar in Ermelo e.o.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach nog een paar jaar dit werk en daarna ga ik ook wat dichter bij zoeken...
Want dit ga ik niet mijn hele leven volhouden denk ik.
Gall en Gall wel maar Gal en Gal niet ben ik bangquote:Op donderdag 16 november 2006 22:08 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Kan je het hier niet vinden dan?
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Gall en Gall wel maar Gal en Gal niet ben ik bang
Daaromquote:Op donderdag 16 november 2006 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal voorstellen, even een paar jaar goede werkervaring een goede referentie en een grote kans op een goede baan daar in Ermelo e.o.
Staat in zijn Fotoboekquote:Op donderdag 16 november 2006 22:58 schreef Eilanden het volgende:
Waar werk je nu dan Sientje?
Have funquote:Op donderdag 16 november 2006 23:52 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik ga ff de stad in... lekker de regen doorMaar dan heb je ook wat (bier).
GetronicsPinkroccadequote:Op donderdag 16 november 2006 22:58 schreef Eilanden het volgende:
Waar werk je nu dan Sientje?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:19 schreef appelsientje het volgende:
En we gaan maar eens richting m'n werk... hopelijk dat het niet zo druk is.
Jepquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:01 schreef rubbereend het volgende:
werkt bij jullie fok ook zo beroerd?
jaquote:
hoe ziet ze eruit?quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:01 schreef appelsientje het volgende:
Ik maak nu toch iets mee...
we hebben hier een meisje (18 jaar) die loopt stage. En ze vroeg zich af wie Saddam Hoessein was.. en waar hij vandaan komt...... Leren ze dan helemaal niks meer tegenwoordig![]()
Halfbloedje... (Egyptisch en Nederlands)quote:
Wat maakt dat nou uitquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:32 schreef appelsientje het volgende:
Halfbloedje... (Egyptisch en Nederlands)
quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:42 schreef Eilanden het volgende:
pascalletje loopt zoals gewoonlijk zijn pikje weer eens achterna
euh helemaal niks.. .maar PH vroeg ernaar... das alles..quote:
Achja hij kan toch niet eeuwig leven ? Als hij maar in je gedachten blijft voortbestaan, dat wij hem niet vergetenquote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg.
Dat is inderdaad waar, maar toch is het jammer wanneer zo iemand sterft. Mag je toch wel even om treuren.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:40 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Achja hij kan toch niet eeuwig leven ? Als hij maar in je gedachten blijft voortbestaan, dat wij hem niet vergeten![]()
Hij heeft een mooie leeftijd bereikt en aangezien ie Alzheimer had is het maar beter zo, inderdaad.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:40 schreef Gollemrulez het volgende:
Achja hij kan toch niet eeuwig leven ? Als hij maar in je gedachten blijft voortbestaan, dat wij hem niet vergeten![]()
Hopelijk voor jullie neemt die pizzaboer ook nog wat meequote:Op vrijdag 17 november 2006 16:03 schreef golfer het volgende:
Wij laten de pizzaboer vanavond even langskomen.
Dat zou inderdaad wel plezierig zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:10 schreef Eilanden het volgende:
Hopelijk voor jullie neemt die pizzaboer ook nog wat mee
En belt ie aanquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:10 schreef Eilanden het volgende:
Hopelijk voor jullie neemt die pizzaboer ook nog wat mee
Kan hij de pizza niet gewoon door de brievenbus duwenquote:
Maar nu doet internet het weerquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:59 schreef golfer het volgende:
GVD. 2x achter elkaar klapt hier in het dorp de stroom er even uit.
Kan je alle elektrische klokken, wekkers en PC's weer resetten.
waar is de goede oude tijd gebleven van de klok met batterijquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:59 schreef golfer het volgende:
GVD. 2x achter elkaar klapt hier in het dorp de stroom er even uit.
Kan je alle elektrische klokken, wekkers en PC's weer resetten.
rond die tijd ben ik er wel ja, voor de burger king weer afspreken?quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:17 schreef dndiek het volgende:
Pascal ben jij morgen rond kwart voor 3 in Utrecht?
Zo ja dan zorg ik dat ik er rond die tijd ook ben
Zonder een letter te kopen het woord geraden en alles goedquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:42 schreef golfer het volgende:
War een fantastisch eerste team bij 2 voor 12.![]()
666 euro over terwijl je begint met 600.quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:45 schreef Ambrosius het volgende:
Zonder een letter te kopen het woord geraden en alles goed.
We gaan het in ieder geval even een keertje bekijken straks.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tequila straks op NED3 wordt echt hilarisch volgens mij
Goed! Hij was maandag nog erg slecht, maar tegen de avond zag je hem opklarenquote:
Tequilaquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tequila straks op NED3 wordt echt hilarisch volgens mij
Onderkoelingquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
666 euro over terwijl je begint met 600.
Buikgriepje.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:18 schreef appelsientje het volgende:
Ja waar was je eigenlijk Tong??
Ik hoor dat er meer mensen last van hebben.. welkom terugquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Buikgriepje.
In het normaal Nederlands :
'Aan de schijt.'
Morgen de derby in de eerste klas tussen NIVO-Sparta en Roda Boys de buurtgemeente. De nummer 1 tegen 2 2000 toeschouwers worden verwacht. Beschouw komt naar Bommel om samen met me de wedstrijd te zien. Dus mocht ik jullie om 8 uur aan de lijn krijgen en je hoort aan de andere kant :quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:24 schreef golfer het volgende:
Bel je morgen/straks nog even de VBL-meeters in Utrecht, tong?
Meer posten en online zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:39 schreef tong80 het volgende:
De laatste dagen was het wel rustig in Hools. Sinds ik er ben is er niks veranderd.
Wat moeten we doen om de kroeg te redden ?
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=24910quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:53 schreef tong80 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VAHGvywHTxQ
Ik heb heel de serie (tot nu toe) hier liggen, maar heb 'm nog niet kunnen kijkenquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Meer posten en online zijn.
Ik heb nu de volledige season 2 van LOST bekeken intussen. Nu nog even season 3 binnen halen.
Jij komt vanmiddag zeker ook niet ?quote:
Nee, ik ben deze maand al in Utrecht geweestquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij komt vanmiddag zeker ook niet ?
He, goedemorgenquote:
doe eens klikkenquote:
hee JM je lijkt een beetje op Sandman....naar de kapper geweest ?quote:
heb je een aquarium ?quote:
Die waren erg sterk ja! Is dat eigenlijk weleens gebeurd, zonder letters kopen het woord raden? Kan het me niet herinneren.quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:42 schreef golfer het volgende:
War een fantastisch eerste team bij 2 voor 12.![]()
vanmiddag naar SHO, mich ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die waren erg sterk ja! Is dat eigenlijk weleens gebeurd, zonder letters kopen het woord raden? Kan het me niet herinneren.
Rondje op kosten van Ioannis Anastasiou.
http://frontpage.fok.nl/column/4799/1
SHO ?quote:
Men heeft in nederland absoluut geen benul hoe goed dat is, lang leven de tv beeldenquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:59 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Nederlandse honkballers sensationeel van Japan gewonnen nu finalist in de Confederations-cup.
Uiteraard. Het Geertje Bakker is een homofiel wordt al geoefend.quote:
is er al bekend wie de moeder isquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Uiteraard. Het Geertje Bakker is een homofiel wordt al geoefend.
Trouwens, Shaqueel van Persie is geboren!
De kinderen vertelden mij woensdag dat er twee Pieten kwijt waren. Ze zaten niet op de boot. Toen ik vroeg of de boot dan terug was gevaren keken ze me verbaasd aan. Dat kan immers niet, dan was ie niet op tijd.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:57 schreef tong80 het volgende:
De Sint begint nu op TV. Als alles maar goed gaat.
Waar is dat te bzien ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:04 schreef maril het volgende:
Voor de liefhebbers, Hugo Borst bij BNR sportweek
Misschien zie je Bloem nog ....quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:57 schreef tong80 het volgende:
De Sint begint nu op TV. Als alles maar goed gaat.
Eerste reactie Frank Boeijen: "Zeg me dat het niet zo is."quote:
ja hartstikke goedquote:
ik ken die andere fok vrij goed omdat CF in mijn familie voorkomt, mijn oudste neef (ondertussen een oergezonde-30-plusser) heeft ook CF en daarom heb ik beide kinderen laten onderzoeken toen ze nog baby waren! Het zou wel vreemd zijn als ik dit project niet zou ondersteunen!quote:
quote:Rita Verdonk heeft nog getracht de illegale werknemers te stoppen aan de wal. Ze werd echter onder de voet gelopen door een witte schimmel en kon niet voorkomen dat de illegalen de daken op klommen.
Laterzquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:40 schreef golfer het volgende:
Ik ga mij zo ook maar richting Utrecht begeven.
Casema digitale TVquote:Het Digitale Pluspakket wordt aangevuld met '101' (BNN), HumorTV (VARA, altijd lachen). en 'Sterren.nl' (Nederlandse muziek).
Tegenwoordig hebben die dingen gewoon een motor, werken niet zoals die Grunningse trekschuitenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:58 schreef borisz het volgende:
zijn er nog mods of zitten die allemaal in Utreg?![]()
Jullie hebben elkaar dus ontmoet. Erg leukquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:01 schreef tong80 het volgende:
NIVO Sparta - Roda Boys 1-1.
Vlak voor tijd scoorden we de gelijkmaker, daar waar we allang met 0-3 hadden moeten achterstaan.
Beschouw was leuker dan de wedstrijd.
Lekkerquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:06 schreef DeTolk het volgende:
Heuy
Deze is nog open. Rondje Grolsch Herfstbok van mij
Had zelf 2 sixpacks meegenomen. Kwamen m'n ouders ook met 2 sixpacks aan. Heb voorlopig dus genoeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |