quote:Op woensdag 27 december 2006 23:27 schreef roelofjan het volgende:
Gedverdemme!
Tot zover mijn weldoordachte mening over dit onderwerp.
Oh ja, nu je het zegt, zo had ik er nog niet eens over nagedacht! Dat is dan idd wel extra irritant.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Dat viel me een beetje tegen![]()
"En daar komt elke maand zo veel zooi uit? *mopperdemopper*"
Ik had minstens een baarmoeder maat sinaasappel verwacht.
R&P Meetquote:Op woensdag 27 december 2006 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, ik wil ernaartoe.
Ik wacht denk ik wel tot na de kerstvakantie, maar ik ga het zeker zien.
Het was misschien ook niet al te handig om foto's te gaan googlen terwijl ik net zat te eten.quote:
Ik heb nog veel leukere foto's voor je voor tijdens het etenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:43 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Het was misschien ook niet al te handig om foto's te gaan googlen terwijl ik net zat te eten.
Van jou?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog veel leukere foto's voor je voor tijdens het eten.
.
Ja, maar, in het echt is het heel anders hoor! Dan heb je het zo druk met ge-"ooh" en "ah" en "ohzitdatzo" dat je helemaal vergeet om te kokhalsen.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:43 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Het was misschien ook niet al te handig om foto's te gaan googlen terwijl ik net zat te eten.
Ik zap al getraumatiseerd weg als ze op de EO een operatie in close up uitzenden. (om 7 uur 's avonds!!!quote:Op donderdag 28 december 2006 00:11 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ja, maar, in het echt is het heel anders hoor! Dan heb je het zo druk met ge-"ooh" en "ah" en "ohzitdatzo" dat je helemaal vergeet om te kokhalsen.
Nee maar serieus, het eerste lijk is even raar, maar daarna ga je volgens mij gewoon fris verder.Het is ook niet zo dat je struikelend over de maden en verloren ingewanden de geur van dood moet bedwingen, het is allemaal heel..ehm...plastic, eigenlijk.
Ga maar niet heenquote:Op donderdag 28 december 2006 00:25 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Maar met lijken op zich heb ik geen probleem. Zolang ze maar niet opgesneden zijn.
Ja maar, geen bloed he! Of is dat niet zozeer het probleem?quote:
Nopes geen bloed. Ik was totaal niet onder de indruk. Van het feit dat het ooit echt levende mensen waren, of dat ze opengesneden waren of wat ook, bedoel ik dan. Van de manier van prepareren des te meer! De foetusjes vond ik ook intrigerend. De organen en spieren, ja gewoon boeiend om een keer te zien. Maar kotsen of flauwvallen? Neuh. Ben ik echt te nuchter voor..quote:Op donderdag 28 december 2006 00:38 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ja maar, geen bloed he! Of is dat niet zozeer het probleem?
Ik heb bij dat soort programma's altijd meer moeite met lompe botbreuken waar de ledematen alle kanten op staanquote:Op donderdag 28 december 2006 00:25 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ik zap al getraumatiseerd weg als ze op de EO een operatie in close up uitzenden. (om 7 uur 's avonds!!!)
Maar met lijken op zich heb ik geen probleem. Zolang ze maar niet opgesneden zijn.
Oogoperaties op tvquote:Op donderdag 28 december 2006 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb bij dat soort programma's altijd meer moeite met lompe botbreuken waar de ledematen alle kanten op staan.
Heb de DVD van Korperwelten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:44 schreef Coelho het volgende:
Is er iemand zowel bij Bodies als bij Korperwelten geweest? Heb die laatste een paar jaar terug in Brussel gezien, ergens in oude catacomben. Is het nog de moeite naar Bodies te gaan of zie je niks nieuws (anders dan nieuwe opstellingen)?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:51 schreef koen_pijl het volgende:
Op youtube is een heel filmpje te vinden van hoe die duitser zijn lichamen behandeld. Komt er een vrouw aan die net dood is en die snijd hij helemaal open enzo. "This body is fresh"
Hoe heet dat boekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef koen_pijl het volgende:
Mijn vriendin die ook dat verhaal hier boven heeft getypt (op mijn account) heeft zo boek over de tentoonstelling gekocht. Mooi boek! Die bloebanen zijn mooi! Net koraal.
wordt het filmpje van Tien bedoeld? Tien (onze Talpa) zendt vanaf zaterdag een programma uit over anatomie en op de frontpage staat een linkje naar het filmpje:quote:
Dat foute 'Herr Flick' accent en het hoedje helpt niet echt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Hier. Weet je het zeker? Is best schokkend.
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat foute 'Herr Flick' accent en het hoedje helpt niet echt.![]()
Maar goed, ik ben nog niet bij het schokkende deel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |