abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44781121
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:27 schreef roelofjan het volgende:
Gedverdemme!

Tot zover mijn weldoordachte mening over dit onderwerp.
.
Tap tap tap
  woensdag 27 december 2006 @ 23:37:22 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44781158
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

Dat viel me een beetje tegen
"En daar komt elke maand zo veel zooi uit? *mopperdemopper*"
Ik had minstens een baarmoeder maat sinaasappel verwacht.
Oh ja, nu je het zegt, zo had ik er nog niet eens over nagedacht! Dat is dan idd wel extra irritant.
pi_44781202
Oeh, ik wil ernaartoe .
Ik wacht denk ik wel tot na de kerstvakantie, maar ik ga het zeker zien.
pi_44781310
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, ik wil ernaartoe .
Ik wacht denk ik wel tot na de kerstvakantie, maar ik ga het zeker zien.
R&P Meet .
Tap tap tap
pi_44781375
Ik weet het nog steeds niet. Het lijkt me erg interessant om te zien, zeker nu ik de laatste berichtjes hier lees en toch ook wel een beetje eng maar ik blijf er wel mee zitten dat die mensen er zelf geen toestemming voor hebben gegeven. Dat dat nou met Chinezen zomaar kan, met Nederlanders had het nooit mogelijk geweest. Aan de andere kant, ze zijn nu toch tentoongesteld of ik nou ga kijken of niet.... ik weet het nog niet maar heb nog even bedenktijd
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_44781383
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:28 schreef Brighteyes het volgende:

Moet ook kunnen!
Het was misschien ook niet al te handig om foto's te gaan googlen terwijl ik net zat te eten.
pi_44781523
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:43 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Het was misschien ook niet al te handig om foto's te gaan googlen terwijl ik net zat te eten.
Ik heb nog veel leukere foto's voor je voor tijdens het eten . .
Tap tap tap
pi_44781700
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb nog veel leukere foto's voor je voor tijdens het eten . .
Van jou?
pi_44781745
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:53 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Van jou?
Ja, dan verslik je je ook .
Tap tap tap
pi_44782203
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:43 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Ja, maar, in het echt is het heel anders hoor! Dan heb je het zo druk met ge-"ooh" en "ah" en "ohzitdatzo" dat je helemaal vergeet om te kokhalsen.
Nee maar serieus, het eerste lijk is even raar, maar daarna ga je volgens mij gewoon fris verder. Het is ook niet zo dat je struikelend over de maden en verloren ingewanden de geur van dood moet bedwingen, het is allemaal heel..ehm...plastic, eigenlijk.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_44782351
Ik ga volgende week waarschijnlijk! Tot wanneer blijft het in de beurs?
pi_44782565
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:11 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

Ja, maar, in het echt is het heel anders hoor! Dan heb je het zo druk met ge-"ooh" en "ah" en "ohzitdatzo" dat je helemaal vergeet om te kokhalsen.
Nee maar serieus, het eerste lijk is even raar, maar daarna ga je volgens mij gewoon fris verder. Het is ook niet zo dat je struikelend over de maden en verloren ingewanden de geur van dood moet bedwingen, het is allemaal heel..ehm...plastic, eigenlijk.
Ik zap al getraumatiseerd weg als ze op de EO een operatie in close up uitzenden. (om 7 uur 's avonds!!! )

Maar met lijken op zich heb ik geen probleem. Zolang ze maar niet opgesneden zijn.
  donderdag 28 december 2006 @ 00:26:39 #93
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44782600
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:25 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Maar met lijken op zich heb ik geen probleem. Zolang ze maar niet opgesneden zijn.
Ga maar niet heen
pi_44782899
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:26 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ga maar niet heen
Ja maar, geen bloed he! Of is dat niet zozeer het probleem?
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  donderdag 28 december 2006 @ 00:47:30 #95
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44783107
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:38 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

Ja maar, geen bloed he! Of is dat niet zozeer het probleem?
Nopes geen bloed. Ik was totaal niet onder de indruk. Van het feit dat het ooit echt levende mensen waren, of dat ze opengesneden waren of wat ook, bedoel ik dan. Van de manier van prepareren des te meer! De foetusjes vond ik ook intrigerend. De organen en spieren, ja gewoon boeiend om een keer te zien. Maar kotsen of flauwvallen? Neuh. Ben ik echt te nuchter voor..
pi_44783407
inderdaad, het ziet er allemaal zo uit dat je ook bijna vergeet dat het echt een mens was. in de vakantie periode moet je blijkbaar wel met een rij rekening houden, zelfs als je via internet kaartjes besteld blijkbaar. en anders een tijdje in de rij, wij kwamen rond 3 uur aan en moesten zo'n 3 kwartier wachten. binnen was het ook best druk, eerst even voorbij de begin dingen gelopen en die later weer opgezocht toen het wat rustiger was. sommige onderdelen trekken veel mensen en je moet er redelijk dicht ophangen wil je de kaartjes kunnen lezen.
pi_44787257
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:25 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Ik zap al getraumatiseerd weg als ze op de EO een operatie in close up uitzenden. (om 7 uur 's avonds!!! )

Ik heb bij dat soort programma's altijd meer moeite met lompe botbreuken waar de ledematen alle kanten op staan .
Tap tap tap
pi_44787417
Ik heb deze tentoonstelling in de zomer gezien in New York. Ik vond het zeer die moeite waard en zeker niet vies of eng. Hetgeen waar ik het meeste moeite mee had was het zenuwstelsel.
( zo een bos draadjes) Om een of andere reden vond ik dat het minste om te zien.
Als je biologie een beetje leuk vind, zeker de moeite waard.
De onbekende chinezen, ja daar heb ik destijds niet bij stilgestaan. Het achterliggende verhaal hoorde ik pas toen de tentoonstelling naar nederland kwam. Het enigste wat ik kan zeggen is dat het niet onrespectvol is gedaan ofzo.
Dat is eens wat anders...
pi_44787427
quote:
Op donderdag 28 december 2006 10:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb bij dat soort programma's altijd meer moeite met lompe botbreuken waar de ledematen alle kanten op staan .
Oogoperaties op tv
Dat is eens wat anders...
pi_44787918
Ik ga er 8 januari heen, ben erg benieuwd

Rest v/h topic na mn werk ff bekijken....
pi_44795534
Ik wil er ook heel graag heen. Vriendje vindt dit soort dingen helemaal niets...
Misschien dat ik met mijn zusje ga...

Lijkt me wel ontzettend interessant
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44989742
Wij zijn er geweest vandaag. Valt niet te beschrijven bijna, je moet het gewoon zien. Wat opviel was dat er mensen rondliepen van ALLE leeftijden: van kleine kinderen tot opa's en oma's. Het meest 'extreme' (in vergelijking met de grootsere BodyWorlsd) was het donkere gedeelte waar embryo's, foetussen en bijna gevormde baby's te zien waren. Superinteressant!
Helaas kreeg je daar wel het gevoel dat alles nep was, wat voor een gedeelte waar was door al die polymeren, maar toch was alles ooit levend.

Om de tentoonstelling toch met een paar woorden te omschrijven: onwerkelijk, toch echt, mooi, verhelderend, inzichtgevend, de moeite en het geld waard, iedereen zou het gezien moeten hebben, hoort bij de opvoeding!
Xbox Live: koenpijl
pi_44990151
Ik las op RTL teletekst dat de coorstelling verlengd is en tot ergens in april te zien zal zijn . M'n zus wil wel met me mee, maar ze gaat misschien al met het werk.
Tap tap tap
pi_45005065
18 april inderdaad
Billie Holiday is Lady Day!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:07:43 #105
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_45040696
Ik heb gisteren met een vriend afgesproken dat we zondag gaan. Ik heb er enorm zin in, lijkt me super interessant!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_45041076
Mijn vriendin die ook dat verhaal hier boven heeft getypt (op mijn account) heeft zo boek over de tentoonstelling gekocht. Mooi boek! Die bloebanen zijn mooi! Net koraal.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:24:54 #107
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_45041339
Heb het boek ook gekocht...
Erg mooi inderdaad!
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:44:26 #108
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_45042058
Is er iemand zowel bij Bodies als bij Korperwelten geweest? Heb die laatste een paar jaar terug in Brussel gezien, ergens in oude catacomben. Is het nog de moeite naar Bodies te gaan of zie je niks nieuws (anders dan nieuwe opstellingen)?
pi_45042346
Op youtube is een heel filmpje te vinden van hoe die duitser zijn lichamen behandeld. Komt er een vrouw aan die net dood is en die snijd hij helemaal open enzo. "This body is fresh"
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:55:17 #110
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_45042526
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:44 schreef Coelho het volgende:
Is er iemand zowel bij Bodies als bij Korperwelten geweest? Heb die laatste een paar jaar terug in Brussel gezien, ergens in oude catacomben. Is het nog de moeite naar Bodies te gaan of zie je niks nieuws (anders dan nieuwe opstellingen)?
Heb de DVD van Korperwelten.
Het lijkt zo'n beetje het zelfde, andere opstellingen inderdaad.
Lijkt er wel op dat ze hier iets minder freaky opengewerkt zijn; op de DVD staan ook van die opengewerkte lichamen waar de ogen een stuk naar buiten steken en een arm in een hele hoop laagjes is opengetrokken, "3D" noemt die Duitser dat

Weet niet of ze daar ook alle bloedvaten hadden?
Dat vond ik hier wel erg mooi om te zien.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_45042998
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:51 schreef koen_pijl het volgende:
Op youtube is een heel filmpje te vinden van hoe die duitser zijn lichamen behandeld. Komt er een vrouw aan die net dood is en die snijd hij helemaal open enzo. "This body is fresh"
.

linkje?
Tap tap tap
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:18:18 #112
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_45043434
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef koen_pijl het volgende:
Mijn vriendin die ook dat verhaal hier boven heeft getypt (op mijn account) heeft zo boek over de tentoonstelling gekocht. Mooi boek! Die bloebanen zijn mooi! Net koraal.
Hoe heet dat boek ?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:21:35 #113
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_45043559
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

.

linkje?
wordt het filmpje van Tien bedoeld? Tien (onze Talpa) zendt vanaf zaterdag een programma uit over anatomie en op de frontpage staat een linkje naar het filmpje:
klik
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:25:47 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45043715
Het is Körperwelten van Gunther von Hagens.
Dit is een filmpje over hem http://www.youtube.com/watch?v=RdXnKZAGmlw
en als je op zijn naam zoekt vind ook een filmpje van een authopsie.
pi_45043814
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

.

linkje?
Hier. Weet je het zeker? Is best schokkend.
pi_45043835
Dubbel
pi_45043855
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef miki het volgende:

[..]

Hoe heet dat boek ?
Bodies the Exhibition.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:34:39 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45044049
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef koen_pijl het volgende:

[..]

Hier. Weet je het zeker? Is best schokkend.
Dat foute 'Herr Flick' accent en het hoedje helpt niet echt.
Maar goed, ik ben nog niet bij het schokkende deel.
pi_45044069
Nu dnek ik wel, als ze die vrouw binnen rijden. En hij geweld meot gebruiken om de borstkas open te krijgen..
pi_45044092
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat foute 'Herr Flick' accent en het hoedje helpt niet echt.
Maar goed, ik ben nog niet bij het schokkende deel.
Daar moest ik ook aan denken .
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')