Heb de DVD van Korperwelten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:44 schreef Coelho het volgende:
Is er iemand zowel bij Bodies als bij Korperwelten geweest? Heb die laatste een paar jaar terug in Brussel gezien, ergens in oude catacomben. Is het nog de moeite naar Bodies te gaan of zie je niks nieuws (anders dan nieuwe opstellingen)?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:51 schreef koen_pijl het volgende:
Op youtube is een heel filmpje te vinden van hoe die duitser zijn lichamen behandeld. Komt er een vrouw aan die net dood is en die snijd hij helemaal open enzo. "This body is fresh"
Hoe heet dat boekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef koen_pijl het volgende:
Mijn vriendin die ook dat verhaal hier boven heeft getypt (op mijn account) heeft zo boek over de tentoonstelling gekocht. Mooi boek! Die bloebanen zijn mooi! Net koraal.
wordt het filmpje van Tien bedoeld? Tien (onze Talpa) zendt vanaf zaterdag een programma uit over anatomie en op de frontpage staat een linkje naar het filmpje:quote:
Dat foute 'Herr Flick' accent en het hoedje helpt niet echt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Hier. Weet je het zeker? Is best schokkend.
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat foute 'Herr Flick' accent en het hoedje helpt niet echt.![]()
Maar goed, ik ben nog niet bij het schokkende deel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Ja, dat is dezelfde idd voor zover ik nu kan zien.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:21 schreef Lips het volgende:
[..]
wordt het filmpje van Tien bedoeld? Tien (onze Talpa) zendt vanaf zaterdag een programma uit over anatomie en op de frontpage staat een linkje naar het filmpje:
klik
Veel minder ranzig. De vorm van het lichaam van deze vrouw is bijna weg. Bij de tentoonstelling is dat niet zo, dat ziet er al heel anders uit.quote:
Aan de ene kant vind ik het hartstikke interessant, aan de andere kant wil ik het niet wetenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:38 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Zeker! Dit is echt het ontleden van een persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is minder prettig.Tap tap tap
verwijding van de aorta, die zo breed kan worden dat 'ie op een gegeven moment 'knapt'. Zo ongeveer.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:39 schreef koen_pijl het volgende:
Wat zijn aneurisma's? *schaam*
Geloof dat je een medische studie moet volgen om daar heen te mogen toch?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:24 schreef het-is-mij het volgende:
daar zit het anatomisch pathologisch museum.
Ene kant is net zoals vandaag zeg maar, foetussen iets uitgebreider maar ook lichaam in "plaatjes" long etc.
Andere kant de kankersoorten in de diverse lichaamsdelen, rokerslongen, tumoren, misvormde foetussen (erg aangrijpend), misvormingen in zn geheel etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |