Ik zou wel de groene (zo lief!!) en de Mickey willen, de anderen zijn helaas te klein. Hoeveel wil je ervoor hebben? Mijn PM staat aan!quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:38 schreef snoopy het volgende:
Ik heb nog een paar rompertjes gevonden:
[afbeelding]
De groene is mt 62/68 (nieuw, maar die kreeg ik gratis bij een blad,dus die mag gratis mee).
Mickey is maat 62/68.
De romper met ster is van de HEMA mt 56.
Number one station is mt 50/56 (nieuw).
De 2 witte badstof rompertjes zijn van de HEMA mt 50/56 (nieuw).
Welke maat?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:55 schreef Wennie het volgende:[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ja maar dat soort dingetjes kan je best kopen/overnemen hoor! De tijd zal harder gaan dan je denkt, dus gewoon zeggen tegen Snoopy dat je die groene wilt!quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:51 schreef p_iglet het volgende:
Die groene is leuk!!!! (hihihi alleen nog niet bepaald nodig hier de komende tijd)
Ik heb wel belangstelling. Is de kleur zoals op de foto?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:10 schreef Luchtbel het volgende:
Iemand die dit jack wil hebben? Maat 98. Jolie heeft het gekregen maar heeft echt genoeg jassen.
Dus hoef er niks voor te hebben verder, het is wel echt een goede jas nog.
[afbeelding]
hihi nee, dat mag ik van mezelf pas als ik zonder een rood hoofd te krijgen door de baby afdeling van de Hema of H&M kan lopen. En dat duurt volgens mij nog wel even, want om dit moment is de stap om iets te kopen wat dan niet is om kado te doen, maar voor mezelf nog HEEEEL groot.quote:Op zondag 3 december 2006 20:03 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ja maar dat soort dingetjes kan je best kopen/overnemen hoor! De tijd zal harder gaan dan je denkt, dus gewoon zeggen tegen Snoopy dat je die groene wilt!![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 09:19 schreef minoes_ het volgende:
M@x,heb je de volgende kleertjes nog?Zo ja,wat wil je ervoor hebben?
- stoere kabeltrui,mt 74,valt groter.
- blauw/beige spijkerbroek,mt 86.
Groetjes,Minoes![]()
Ik voel me genegeerdquote:Op maandag 4 december 2006 10:20 schreef Wennie het volgende:
Hmm.. wat is pm-en?
Belana, ik mail je. Oh.. ik krijg een foutmeldingKan je mij mailen?
Minoes, ik heb alles nog. Kan je me even mailen?
Ow okequote:Op maandag 4 december 2006 10:43 schreef Wennie het volgende:
Sorry ViviHad er overheen gelezen.
Die overhemd van Esprit is maat 68 en die oranje maat 74.
gemaildquote:Op maandag 4 december 2006 10:20 schreef Wennie het volgende:
Hmm.. wat is pm-en?
Belana, ik mail je. Oh.. ik krijg een foutmeldingKan je mij mailen?
Minoes, ik heb alles nog. Kan je me even mailen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |