Vet goed. Donderdags ben ik altijd vrij, collegevrije dag. En vrijdag is het open dag op mijn school dus dan ben ik ook vrijquote:
Nee dankje..quote:Op donderdag 16 november 2006 00:48 schreef Filay het volgende:
[..]
Anders ben je meer van de Basshunter look a likes?
Vet, ik heb ook een keer een open dag zodat ik vrijdag vrij benquote:Op donderdag 16 november 2006 00:54 schreef Filay het volgende:
[..]
Vet goed. Donderdags ben ik altijd vrij, collegevrije dag. En vrijdag is het open dag op mijn school dus dan ben ik ook vrijEINZ!~!1!
!~!11
En ik ben geen Basshunter.
Doe maar kieskeurig.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee dankje..Ik val voornamelijk op skaters met hoogblond haar
(en als ze dan krullen hebben is t helemaal geweldig natuurlijk
)
Dus stel dat JPB zijn haar laat groeien en gaat blonderen. Dan val je op hem?quote:Op donderdag 16 november 2006 00:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee dankje..Ik val voornamelijk op skaters met hoogblond haar
(en als ze dan krullen hebben is t helemaal geweldig natuurlijk
)
Je bent 20 gozertquote:Op donderdag 16 november 2006 00:56 schreef Filay het volgende:
[..]
Dus stel dat JPB zijn haar laat groeien en gaat blonderen. Dan val je op hem?
Hmm ik ben blond, niet hoogblond maar blond.. *pakt krultang en skateboard*
Vi sitter hare ventum.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:56 schreef Filay het volgende:
[..]
whaha, neequote:Op donderdag 16 november 2006 00:56 schreef Filay het volgende:
[..]
En terechtquote:Op donderdag 16 november 2006 00:58 schreef Plums het volgende:
[..]
whaha, nee![]()
Heb nog wel meer eisen
![]()
Kan altijd nog rollator-hangoudere wordenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:58 schreef Filay het volgende:
[..]
Oh ja shit.. *pakt krultang en rollator*
Hebben ze die in Zweden, Basshunter?quote:Op donderdag 16 november 2006 01:00 schreef Filay het volgende:
Ik heb zin in chips, brb.
quote:Op donderdag 16 november 2006 01:00 schreef Filay het volgende:
Moet wel met de traplift dus duurt even.
Prönglæs eet ik.quote:Op donderdag 16 november 2006 01:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hebben ze die in Zweden, Basshunter?![]()
Lǽkörquote:
Slaap lekker kevquote:
Slim meidquote:Op donderdag 16 november 2006 01:17 schreef Plums het volgende:
Ik ga ook maar slapen. Oogjes beetje laten rusten.
Weltrusten![]()
![]()
Nee, vertelquote:Op donderdag 16 november 2006 01:20 schreef Filay het volgende:
Trusten!
Had ik al gezegd dat ik geen Basshunter ben?
Och hon kan banna, banna dig så hårtquote:
Klöpt wæl jä.quote:Op donderdag 16 november 2006 01:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och hon kan banna, banna dig så hårt
genoten?quote:[19:05:31] <Agorias> ik ga samen met liiszle douchen
[19:05:33] <Agorias> mzzl
Haiquote:Op donderdag 16 november 2006 01:36 schreef eRrrrJeee het volgende:
avond btw
Leukquote:Op donderdag 16 november 2006 01:39 schreef eRrrrJeee het volgende:
yio, net gewerkt .. was weer leuk haha..
daarna nog lekker sapje op![]()
Mmh balen johquote:Op donderdag 16 november 2006 01:41 schreef eRrrrJeee het volgende:
gvd me BitComet werkt niet meeren had bijna lost 1/2 en prisonbreak binnen
En dan maak je niet even een foto voor onsquote:Op donderdag 16 november 2006 01:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg ik zag vanavond een vrouwlijke collega, en zonder werk kleding is ze toch wel donders lekker, met ook wel.. maar zonder damn
zal volgende keer eens vragen hahaquote:Op donderdag 16 november 2006 01:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan maak je niet even een foto voor ons![]()
![]()
Haha, die tweede had ik al eens gezienquote:Op donderdag 16 november 2006 01:51 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
zal volgende keer eens vragen haha
omg : http://www.break.com/index/slightly_over_excited.html
omger : http://video.google.nl/videoplay?docid=-7233445036972827652&q=d
Ah okquote:
heb morgen vrij..quote:Op donderdag 16 november 2006 02:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah ok
Maar heb je morgen vrij ofso
-edit- Owja en heb je al wat gehoord van je stage
Ow ok, jammerquote:Op donderdag 16 november 2006 02:20 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
heb morgen vrij..
en ze willen me niet.. omdat de stap te groot zou zijn.. maar als ik hbo doe.. mag ik zo komen..
maar ik ga me bed in! weltrusten
Goeiemorgen Filay!quote:Op donderdag 16 november 2006 04:09 schreef Filay het volgende:Goedemorgen Merel! Veel plezier met de krantjes!
Ja, ach..quote:
Mwah stuiteren niet direct maar goed ik had eerder de gedachten dat jij hier zou zijn en dat maakte me wakkerquote:Op donderdag 16 november 2006 05:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Stuiter jij ook zo als je uit bed komt?
Hihi, ik stuiterde echt, ik zag dat t al beetje laat was, en toen dacht ik: 'Waaaaaahhhhhh, snel aankleden!'quote:Op donderdag 16 november 2006 05:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah stuiteren niet direct maar goed ik had eerder de gedachten dat jij hier zou zijn en dat maakte me wakker
Hehe, maar dat is ook lief!quote:Op donderdag 16 november 2006 06:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hihi, ik stuiterde echt, ik zag dat t al beetje laat was, en toen dacht ik: 'Waaaaaahhhhhh, snel aankleden!'
Liefde doet rare dingen met je![]()
Ja, ik vrees het welquote:Op donderdag 16 november 2006 06:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, maar dat is ook lief!
Liefde doet zeker rare dingen, ben je verliefd dan?
Verdikkie, i know the feelingquote:
Ja, verdomme, kut hé?quote:Op donderdag 16 november 2006 06:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verdikkie, i know the feeling
Mwah opzich geen vervelend gevoel ofzoquote:
Succes er maar weer mee liefquote:
Ben je zo graag alleen?quote:Op donderdag 16 november 2006 07:41 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Is keileuk!![]()
Lekker buiten lopen, meezingen met je muziek, lekker alleen
Op zich niet, maar ik vind het wel superlekker om een uur per dag gewoon lekker voor mezelf te hebben, zonder dat mensen me storenquote:
Ik vond die mensen die gaan kijken of je wel op tijd bent en die buiten of voor hun raam staan te wachten zo irritantquote:Op donderdag 16 november 2006 07:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Op zich niet, maar ik vind het wel superlekker om een uur per dag gewoon lekker voor mezelf te hebben, zonder dat mensen me storen![]()
Ach, gewoon heel vaak te laat bezorgen, dan klagen ze vanzelf niet meerquote:Op donderdag 16 november 2006 08:00 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik vond die mensen die gaan kijken of je wel op tijd bent en die buiten of voor hun raam staan te wachten zo irritant
Whoehoeee!quote:Op donderdag 16 november 2006 09:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Jaa, ik ben er![]()
Ik ga pas naar school toe als ik klaar ben met verslagen uitprinten
quote:
Joaa, jawel hurrquote:
Ehm nee, werkles geschiedenis..quote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 16 november 2006 09:32 schreef quickie1985 het volgende:
Konrad Adenauer --> WIE?
Nee, helaasquote:Op donderdag 16 november 2006 09:32 schreef booo het volgende:
[..]
Ehm nee, werkles geschiedenis..
Heb jij niet toevallig ergens een werkstuk liggen over een van die twee?
Mja, die had ik dus ook. Ik denk dat we toch maar Willem II doen, volgens mij is daar meer over te vinden..quote:Op donderdag 16 november 2006 09:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, helaasHeb nooit een geschiedenis werkstuk gemaakt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Willem_II_der_Nederlanden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Konrad_Adenauer
hehequote:Op donderdag 16 november 2006 09:37 schreef booo het volgende:
[..]
Mja, die had ik dus ook. Ik denk dat we toch maar Willem II doen, volgens mij is daar meer over te vinden..
Maar we moeten ook zelf deelvragen bedenken, da's echt niet tof
Ik zit thuis mijn kostbare inkt en papier te verspillen aan idioot grote verslagenquote:
En hoeveel heb je aan je werkstuk gedaan?quote:
No no no exterminate destroy nothing absolutely nothing should delay my glorius project ... de rest weet ik zo ff niet meerquote:Op donderdag 16 november 2006 09:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hard Creation - I Will have that power (The Stunned Guys Remix)![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:36 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
No no no exterminate destroy nothing absolutely nothing should delay my glorius project ... de rest weet ik zo ff niet meer
Old scool hardcore op zn bestquote:
Die ik net aan het luisteren was is de nieuwe 2006 versiequote:Op donderdag 16 november 2006 10:45 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Old scool hardcore op zn best
Die ken ik zeker jaquote:Op donderdag 16 november 2006 10:47 schreef quickie1985 het volgende:
Start the war! cause we are on the floor! its never seen before! army of hardcore
Kende hem ?
Blijft ook wel goed van Neophyte maar verder vind ik hem crap en is Promo/Nosferatu beter
Have fun @ schoolquote:
Ik over 10 minuten, dan heb ik een uurtje ANW, dan half uur pauze en dan nog uurtje Wiskunde.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga om 12 uur een keer richting school toe
Nu de mijne ookquote:Op donderdag 16 november 2006 11:24 schreef mash_ het volgende:
mijn msn doet het gewoon
hehequote:Op donderdag 16 november 2006 11:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik over 10 minuten, dan heb ik een uurtje ANW, dan half uur pauze en dan nog uurtje Wiskunde.
En Frans gaan we verzuimen met 'tandarts' (terwijl ik volgende week dinsdag moet, maar na schooltijd dus perfect excuus)
eeujquote:
Dankje ^^quote:Op donderdag 16 november 2006 12:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Oeh, das niet fijn
Beterschap
Uuh.. Uuh.. sla em..quote:Op donderdag 16 november 2006 12:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Grmbl, ik moet NU DIRECT iets hebben van een groepsgenoot. Maar hij neemt zijn telefoon niet op![]()
Ja, dan moet ik eerst 1.5 uur in de bus zitten om hem uit zijn bed te trekkenquote:Op donderdag 16 november 2006 12:06 schreef Plums het volgende:
[..]
Dankje ^^
[..]
Uuh.. Uuh.. sla em..
Neem een helicopterquote:Op donderdag 16 november 2006 12:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik eerst 1.5 uur in de bus zitten om hem uit zijn bed te trekken
Mooi, kom je me zo even ophalen dan?quote:
Weet niet of het wel zo'n goed idee is eigenlijk..quote:Op donderdag 16 november 2006 12:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mooi, kom je me zo even ophalen dan?![]()
Maar er zijn helemaal geen rotswanden in Nederlandquote:Op donderdag 16 november 2006 12:23 schreef Plums het volgende:
[..]
Weet niet of het wel zo'n goed idee is eigenlijk..Mn zicht is nu niet echt bepaald 100% met die infectie..
Straks vlieg ik ons nog te pletter tegen n rotswand ofzo!1!!!
![]()
![]()
ja ik ga hierna nog hbo doen. Vastgoed en Makelaardij in Rotterdam wslquote:Op donderdag 16 november 2006 02:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow ok, jammer
Ga je dan hierna HBO doen ?
Slaap lekker iig![]()
Oohjaquote:Op donderdag 16 november 2006 12:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar er zijn helemaal geen rotswanden in Nederland![]()
de utrechtse heuvelrug.. heeft vast wel een wandjequote:Op donderdag 16 november 2006 12:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar er zijn helemaal geen rotswanden in Nederland![]()
Geen idee, heb hem al een paar weken niet op FOK! gezien.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:33 schreef eRrrrJeee het volgende:
Waar is X-Fi btw?
pauper msn wil niet aanmelden
en weer schoonquote:Op donderdag 16 november 2006 12:34 schreef eRrrrJeee het volgende:
douchen!
vleiend hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 13:40 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hey, mijn favoriete kutmod
Alles goed?
Mooiquote:Op donderdag 16 november 2006 13:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
vleiend hoor
Tuurlijk is het goed
ach bijna 1300 smsjes en dan nog een telrekening. Reken maar uitquote:
Ja ik weet niet wat je voor smsen betaald hequote:Op donderdag 16 november 2006 13:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ach bijna 1300 smsjes en dan nog een telrekening. Reken maar uit
7 cent per smsjequote:Op donderdag 16 november 2006 13:50 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat je voor smsen betaald he
Ik hoef zeker niet te raden naar wie het gros ging
Ik sms onbeperkt voor 10 euro per maand, misschien een ideetje?quote:Op donderdag 16 november 2006 13:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
7 cent per smsje
En nee dat hoef je niet te raden denk ik zomaar
Zakelijk abboquote:Op donderdag 16 november 2006 14:01 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik sms onbeperkt voor 10 euro per maand, misschien een ideetje?
Ongeveerquote:Op donderdag 16 november 2006 14:07 schreef eRrrrJeee het volgende:
91euro smsjes.. en dan nog 30euro bellen ofzo?
JORDY!quote:Op donderdag 16 november 2006 14:01 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik sms onbeperkt voor 10 euro per maand, misschien een ideetje?
Doei RJ, veel plezierquote:Op donderdag 16 november 2006 14:36 schreef eRrrrJeee het volgende:
ben snowworld! groetjes allen!!
Hoi fvivifquote:
Ja en terecht, wat een teringzooi was het vannacht gekquote:
Met BloX van Vodafone prepaidquote:Op donderdag 16 november 2006 14:36 schreef booo het volgende:
[..]
JORDY!
Watwatwatwat?!![]()
Dat wil ik ooook!
Hooooooooooi Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiisquote:Op donderdag 16 november 2006 15:02 schreef liiszle het volgende:
Hooooi
Hmm, dat heb ik gisteren zitten lezen. En ik snapte er niks vanquote:Op donderdag 16 november 2006 14:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Met BloX van Vodafone prepaid
hoeiiiiissstquote:Op donderdag 16 november 2006 15:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hooooooooooi Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiis![]()
Heb je Vodafone prepaid al?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:05 schreef booo het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik gisteren zitten lezen. En ik snapte er niks van
Nee.. Ik heb een abonnementquote:Op donderdag 16 november 2006 15:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heb je Vodafone prepaid al?
Lisjeeeee![]()
Hm, kan alleen met prepaid volgens mij, maar dan moet je gewoon 1200 bellen, klantenservice, optie 4, dan word er 10 euro van je beltegoed gehaald en kan je onberperktquote:
Pcies zoals het de hele week al isquote:
Hmm.. Ik ga binnenkort wel even langs de winkel ofzo danquote:Op donderdag 16 november 2006 15:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hm, kan alleen met prepaid volgens mij, maar dan moet je gewoon 1200 bellen, klantenservice, optie 4, dan word er 10 euro van je beltegoed gehaald en kan je onberperkt
Puik planquote:Op donderdag 16 november 2006 15:10 schreef booo het volgende:
[..]
Hmm.. Ik ga binnenkort wel even langs de winkel ofzo dan
Ja das saai he, kamer opruimenquote:
Mijne is ook een zooiquote:Op donderdag 16 november 2006 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja das saai he, kamer opruimen![]()
Hoe jongensachtigquote:Op donderdag 16 november 2006 15:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Mijne is ook een zooiMaar ik ben lui
beterschapquote:
Netjes, duhquote:Op donderdag 16 november 2006 15:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hahaha
Hoe ziet het er bij jou uit dan, met 3 studenten?
Wat doe je dan achter fokquote:
een beetje afleiding is juist goedquote:Op donderdag 16 november 2006 15:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat doe je dan achter fok
Als ik ziek ben wil ik alleen maar slapen![]()
Goed waarvoorquote:Op donderdag 16 november 2006 15:30 schreef dennistd het volgende:
[..]
een beetje afleiding is juist goed
goed tegen het ziektegevoelquote:
Die heb ik sinds 16 oktober niet meer gezien. Hij had toen een spiertje verrekt lees ik in het FP-crew.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:33 schreef eRrrrJeee het volgende:
Waar is X-Fi btw?
pauper msn wil niet aanmelden
quote:
Jaquote:
X-fi is even (permanent?) weg van fok, hij wilde iets met een sociaal leven gaan doen ofzo..quote:Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die heb ik sinds 16 oktober niet meer gezien. Hij had toen een spiertje verrekt lees ik in het FP-crew.
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
X-fi is even (permanent?) weg van fok, hij wilde iets met een sociaal leven gaan doen ofzo..
Ja, hij zit nu op GoTquote:Op donderdag 16 november 2006 15:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
X-fi is even (permanent?) weg van fok, hij wilde iets met een sociaal leven gaan doen ofzo..
Iddquote:Op donderdag 16 november 2006 15:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zal eens even aan zijn SA vragen danquote:Op donderdag 16 november 2006 15:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, hij zit nu op GoT
Nee dat is goed voor je sociale leven
Is zoquote:
secretaresse?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik zal eens even aan zijn SA vragen dan.
ik dacht al... krijg ik hier nog aandachtquote:
ahum?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:43 schreef lucina het volgende:
[..]
ik dacht al... krijg ik hier nog aandacht
ik heb aandacht nodig mensen... ben net zoon lieve puppie![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:44 schreef Agorias het volgende:
We are experiencing higher than normal volume and are therefore unable to service your request at this time. Try one of the following:
In your browser, click Refresh
In your browser, click Back, and try again
Wait a few minutes and try again
We apologize for this inconvenience.
Kutmsn, eerst msn en dan hotmail!
No, you are jan with the small surenamequote:
wat nouquote:
soms mag dat toch wel of niet?quote:
veel plezier of geluk ofzoquote:Op donderdag 16 november 2006 15:59 schreef lucina het volgende:
maar ik ga effe huiswerk maken... tot zo![]()
OMFGquote:Op donderdag 16 november 2006 16:03 schreef Agorias het volgende:
[afbeelding]
Kijk! fvivif en ik!!
copyright ©Agorias
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:03 schreef Agorias het volgende:
[afbeelding]
Kijk! fvivif en ik!!
copyright ©Agorias
doe nou is niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:03 schreef Agorias het volgende:
[afbeelding]
Kijk! fvivif en ik!!
copyright ©Agorias
Oja, zou ik nog doenquote:Op donderdag 16 november 2006 16:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Willen jullie Wat vind jij van orgaantransplantatie? nog invullen trouwens?
Tofquote:
Op welk school zit je? Hoe heet dat boek ook alweer, solar ofzo tochquote:
D0n3.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Willen jullie Wat vind jij van orgaantransplantatie? nog invullen trouwens?
St.-Odulphuslyceum in Tilburg. Heb jij ook de hoofdvraag "Hoe kan de school helpen bij het verminderen van de wachtlijsten?"quote:Op donderdag 16 november 2006 16:11 schreef Agorias het volgende:
[..]
Op welk school zit je? Hoe heet dat boek ook alweer, solar ofzo tochik ben met hetzelfde bezig
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
doe nou is niet.
nu moet fvif dr were op reageren.. en dan is t weer een kut topic.
Nee, Site Admin.quote:
en fvif is liefquote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
St.-Odulphuslyceum in Tilburg. Heb jij ook de hoofdvraag "Hoe kan de school helpen bij het verminderen van de wachtlijsten?". Trouwens, werkstukken uitwisselen?
.
Nee nog niet, we zijn nu bezig met de pil enzoquote:Op donderdag 16 november 2006 16:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
St.-Odulphuslyceum in Tilburg. Heb jij ook de hoofdvraag "Hoe kan de school helpen bij het verminderen van de wachtlijsten?". Trouwens, werkstukken uitwisselen?
.
Neequote:Op donderdag 16 november 2006 16:14 schreef Agorias het volgende:
[..]
Heb jij ook een presentatie moeten maken over de 4 domeinen? heelal biosfeer leven en chemie ofzo?
Da's paragraaf 1.2quote:Op donderdag 16 november 2006 16:15 schreef Agorias het volgende:
[..]
Nee nog niet, we zijn nu bezig met de pil enzo
Geen ideequote:Op donderdag 16 november 2006 16:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee. Welk hoofdstuk is dat?! Wij hebben nu 1,1 1,2 3 helemaal gedaan en zijn bezig met 1,3 1,4 en h4.
O wacht, wij zijn met h4 zowat begonnen jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |