Jup, Zwijndrechtquote:Op donderdag 21 december 2006 01:12 schreef gekke_sandra het volgende:
Het wordt hier allemaal wel heel erg opgehemeld zeg. Zwijndrecht lovers.
Ah da's een leuk onderwerp om een tweedeling in dit topic te makenquote:
Strandje Noordpark was altijd verdomde chillquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:00 schreef Panic_A het volgende:
Van Driel is een goede gozer, omdat ik goede cijfers haalde hoefde ik nooit opdrachten te maken.![]()
Zwijndrecht is trouwes zwaar overrated, veels te veel paupers en het enige leuke aan Zwijndrecht is Veerplein in de zomer.
Hehe.. goh, zijn die er nog. Ik zat er van 1998 t/m 2003. Niet afgemaakt daar, zoals zovelen van Walburg. De Vavo in Dordrecht draaide zo ongeveer op ex Walburg lieden.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:15 schreef soares het volgende:
walburg 2.... ik ga er volgend jaar zelf stage lopen.... gezellig bij de witteland en van driel koffie drinken
Ik.quote:Op zondag 31 december 2006 11:57 schreef Robin2130 het volgende:
Wie kent btw meneer Spek van het Walburgcollege te Hendrik Ido Ambacht?
Iedereen die daar gezeten heeft, ik dus ook.quote:Op zondag 31 december 2006 11:57 schreef Robin2130 het volgende:
Wie kent btw meneer Spek van het Walburgcollege te Hendrik Ido Ambacht?
quote:In Hendrik-Ido-Ambacht moest de politie honden inzetten om een groep dronken jongeren in bedwang te houden. Twee van hen raakten gewond, vijf werden aangehouden. Eerder had een onbekende op dezelfde plek de voorruit van een brandweerauto vernield.
quote:In Hendrik-Ido-Ambacht is kort na middernacht een man omgekomen, doordat hij vuurwerk in zijn gezicht kreeg. Het slachtoffer overleed ter plaatse. De identiteit van de man is nog niet bekendgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |