forta heeft de grond van koningskerk opgekocht en en toen de kerk platgegooid. ze willen er in de toekomst iets gaan bouwen maar ze weten nog niet hoe en watquote:Op donderdag 30 november 2006 22:08 schreef renz0r het volgende:
Wanneer is dat oorlogsgebied in Zwijndrecht is opgeknapt?
Ik ga weg en ze gaan die bende eens aanpakken. Ik ga er maar even van uit dat dit geen causaal verband isquote:Op maandag 27 november 2006 22:28 schreef Lausteen het volgende:
Zwijndrechtenaar meldt!
het schijnt idd nogal lastig te zijn om in oudeland de stroomvoorziening draaiende te houden, echt al de 80e keer dat t gebeurt.
Over die nachtbus trouwens, Arriva gaat dat inderdaad doen vanaf 1 januari volgend jaar. Wel mooi initiatief, toch wel relax als je om een uur of 3 al richting huis kan. Vertrekt elk heel uur een bus van R'dam CS.
Toch zou ik liever een kamer in R'dam hebben
Het zou al een boel schelen als ze tussen Dordt en Rotterdam een soort metrosysteem maken. In de spits om de paar minuten een trein die alleen tussen Dordt en Rotterdam rijdt. Spoor genoeg.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:21 schreef Zaphod82 het volgende:
[..]
Even hier op terugkomend: Zwijndrecht heeft overdag en in het weekend simpelweg niet genoeg reizigers om een stop van de sneltrein rendabel te laten zijn, helemaal als je het vergelijkt met Rotterdam Blaak. Alleen in de spits is het druk, maar dat is op andere stations ook het geval. Face it: Zwijndrecht is gewoon een echt slaapdorp, waar overdag geen enkele activiteit te bespeuren is. Anders trouwens ook niet, maar dat terzijde![]()
Heyquote:Op donderdag 30 november 2006 15:30 schreef gekke_sandra het volgende:
Ehhh.. wtf.. een Zwijndrecht topic.
Owh, ik dacht dat ze een nieuwe kerk gingen bouwen. Wist niet dat het verkocht is.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:56 schreef Dulk het volgende:
[..]
forta heeft de grond van koningskerk opgekocht en en toen de kerk platgegooid. ze willen er in de toekomst iets gaan bouwen maar ze weten nog niet hoe en wat![]()
Vanavond ben ik er ook bij richting Time Outquote:Op donderdag 30 november 2006 22:29 schreef renz0r het volgende:
Gaan de Zwijndrechters nog stappen?
Er is aankomend weekend een busreis georganiseerd naar de Time Out in Gemert. Ben er zoals altijd weer bij
die kerkgangers gaan allemaal naar de kerk aan de Rotterdamseweg nu (gereformeerde kerk, dus niet oude hervormde kerk die daar ook vlakbij is).quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, ik dacht dat ze een nieuwe kerk gingen bouwen. Wist niet dat het verkocht is.
Waar is de kerk heen verhuisd?
Gezellig!quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:58 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er ook bij richting Time Out
Haha ja, maar ik ben niet zo actief in het topic heur. Ik post sinds kort weer eens wat op Fok!quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:06 schreef MissMSX het volgende:
Hey
Nog steeds DnB addicts crew? Zal daar binnenkort ook weer eens buurten
quote:Op zondag 3 december 2006 21:53 schreef geelkuikentje het volgende:
Ben het met je eens renz0r, het was leuk om er geweest te zijn maar ik sta niet te springen om de volgende keer weer te gaan.
Die bingo in de busen wat kon je winnen, een flugelmuts
Ik deed mee en had 1 vakje over, ja toen ging ik er ff voor zitten, na 4 getallen achter elkaar niet de goede uiteindelijk bingo voor iemand anders...4 kansen op dat bowlenquote:Op zondag 3 december 2006 21:53 schreef geelkuikentje het volgende:
Ben het met je eens renz0r, het was leuk om er geweest te zijn maar ik sta niet te springen om de volgende keer weer te gaan.
Die bingo in de busen wat kon je winnen, een flugelmuts
Flugelmutsquote:Op zondag 3 december 2006 22:14 schreef TheSorrow het volgende:
[..]Dat is werkelijk waar zonde van de tijd die je in dat bingo steekt dan... Je voelt je al een oud omaatje als je t speelt, en dan zulke kut prijzen
heb je je wasmachinequote:Op maandag 4 december 2006 16:24 schreef gekke_sandra het volgende:
Bingo is vet!!
Mailtje van een collegaquote:Mannen,
Ik wil iedereen die boodschappen doet bij de albert heijn in Ridderkerk doen waarschuwen voor
Misleidende praktijken die mij, en naar ik heb gehoord ook een aantal
Anderen, onlangs zijn overkomen.
Mij overkwam het op de parkeerplaats bij de albert heijn maar let op: het schijnt her en der in het land te gebeuren.
Het werkt als volgt: twee meiden van begin twintig (vermoedelijk uit Oost-Europa)
Spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de boodschappen
Aan het inladen bent.
Ze hebben hele strakke T-shirts aan waar hun borsten bijna uitvallen.
Je moet een flinke vent zijn om niet te kijken.
Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal bedelen ze om
Een lift naar een plaats in de buurt.
In mijn geval moesten ze naar het vliegenbos .
Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten,
Waarbij ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via je binnenspiegel.
Daarna klimt een van hen naar de voorstoel en heeft orale seks met je.
Ondertussen merk je niet dat de ander je portemonnee jat.
Die van mij is afgelopen dinsdag, woensdag en vrijdag gestolen,
Zaterdag zelfs twee keer!
Zondag kon ik ze niet vinden.....
Groetjes, jakkes
Komt errug geloofwaardig over idd....quote:Ondertussen merk je niet dat de ander je portemonnee jat.
Die van mij is afgelopen dinsdag, woensdag en vrijdag gestolen,
Zaterdag zelfs twee keer!
Zondag kon ik ze niet vinden.....
Je gelooft toch niet dat dit echt is he?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:03 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Komt errug geloofwaardig over idd....
Zwijndrecht foto'squote:
Daar heb ik ook gewoond. Al is dat al wel zo'n 12 jaar geledenquote:Op maandag 11 december 2006 19:50 schreef soares het volgende:
wie ik???
ik woon best wel in de buurt van u.... ik woon in de buurt der prinsen en prinsessen
Mensen met auto's met neonlicht en harde muziek die dan stoer rondracen ook niet vergetenquote:Op zondag 17 december 2006 12:56 schreef Ashavan het volgende:
De blue is ook niet echt geweldig. Ze hebben het al zo vaak proberen te revitaliseren wat misluktte. Als ik langs fiets dan zijn er meestal van die idiote puberende gabbertjes die denken stoer te zijn.
quote:Op zondag 17 december 2006 15:29 schreef yvonne het volgende:
Ashavan kloon van gebande user, mag met z'n zwaardje ergens anders spelen.
Typisch renz0rquote:Op donderdag 21 december 2006 01:12 schreef gekke_sandra het volgende:
Het wordt hier allemaal wel heel erg opgehemeld zeg. Zwijndrecht lovers.
Zolang ik er maar niet voorgoed hoef te wonen, bij pappie en mammie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |