Jup, Zwijndrechtquote:Op donderdag 21 december 2006 01:12 schreef gekke_sandra het volgende:
Het wordt hier allemaal wel heel erg opgehemeld zeg. Zwijndrecht lovers.
Ah da's een leuk onderwerp om een tweedeling in dit topic te makenquote:
Strandje Noordpark was altijd verdomde chillquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:00 schreef Panic_A het volgende:
Van Driel is een goede gozer, omdat ik goede cijfers haalde hoefde ik nooit opdrachten te maken.![]()
Zwijndrecht is trouwes zwaar overrated, veels te veel paupers en het enige leuke aan Zwijndrecht is Veerplein in de zomer.
Hehe.. goh, zijn die er nog. Ik zat er van 1998 t/m 2003. Niet afgemaakt daar, zoals zovelen van Walburg. De Vavo in Dordrecht draaide zo ongeveer op ex Walburg lieden.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:15 schreef soares het volgende:
walburg 2.... ik ga er volgend jaar zelf stage lopen.... gezellig bij de witteland en van driel koffie drinken
Ik.quote:Op zondag 31 december 2006 11:57 schreef Robin2130 het volgende:
Wie kent btw meneer Spek van het Walburgcollege te Hendrik Ido Ambacht?
Iedereen die daar gezeten heeft, ik dus ook.quote:Op zondag 31 december 2006 11:57 schreef Robin2130 het volgende:
Wie kent btw meneer Spek van het Walburgcollege te Hendrik Ido Ambacht?
quote:In Hendrik-Ido-Ambacht moest de politie honden inzetten om een groep dronken jongeren in bedwang te houden. Twee van hen raakten gewond, vijf werden aangehouden. Eerder had een onbekende op dezelfde plek de voorruit van een brandweerauto vernield.
quote:In Hendrik-Ido-Ambacht is kort na middernacht een man omgekomen, doordat hij vuurwerk in zijn gezicht kreeg. Het slachtoffer overleed ter plaatse. De identiteit van de man is nog niet bekendgemaakt.
Ik weet het niet, maar niet zoveel mensen slaagden op Walburgcollege. Misschien lag het ook wel een beetje aan de leraren. Den oude wilde mij voor mijn examenjaar weghebben. (waarschijnlijk om het slagingspercentage hoog te houden) Indien hij mbo bij meer mensen zo opdrong, als bij mij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:24 schreef renz0r het volgende:
Hoezo dat dan, problemen met studiehuis gedoe?
Hbo. Jaartje Mbo, toen Havo op de Vavo en daar ook geslaagd. Ik heb er wel wat van geleerd.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:27 schreef renz0r het volgende:
Apart want toen op de MAVO slaagde op 4 na ofzo iedereen!
En wat doe je nu?
Den Oude was goedquote:Op maandag 1 januari 2007 18:42 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar niet zoveel mensen slaagden op Walburgcollege. Misschien lag het ook wel een beetje aan de leraren. Den oude wilde mij voor mijn examenjaar weghebben. (waarschijnlijk om het slagingspercentage hoog te houden) Indien hij mbo bij meer mensen zo opdrong, als bij mij.
Ken jij het verhaal van de koppelspons nog? Ik zou het zo graag nog eens horenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:44 schreef MissBliss het volgende:
Goffeau...
Nee, wel het verhaal van de Havisten en VWO'ers die samen in een boot zaten. De Havisten deden niksquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ken jij het verhaal van de koppelspons nog? Ik zou het zo graag nog eens horen
Bron: NU.nlquote:Containerschip ramt spoorbrug bij Dordrecht
Uitgegeven: 3 januari 2007 21:00
Laatst gewijzigd: 3 januari 2007 21:15
DORDRECHT - Een containerschip heeft woensdagavond rond 20.30 uur de spoorbrug over de Oude Maas tussen Dordrecht en Zwijndrecht geramd. Het treinverkeer is stilgelegd. Volgens de politie heeft het schip een aantal containers verloren. Die zouden nu in de Oude Maas drijven.
Of het schip gevaarlijke stoffen bij zich heeft, is niet duidelijk. Ook is onbekend hoe het schip de spoorbrug geraakt heeft. Treinreizigers moeten tussen Rotterdam en Dordrecht rekening houden met een vertraging van meer dan een uur.
Doorgaande reizigers tussen Roosendaal en Utrecht, tussen Breda en Amsterdam, tussen Roosendaal en Amsterdam en tussen Breda en Utrecht kunnen omreizen via Den Bosch. Reizigers tussen Den Haag en Eindhoven en tussen Rotterdam en Eindhoven kunnen omreizen via Utrecht Centraal.
Ah, the memoriesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, wel het verhaal van de Havisten en VWO'ers die samen in een boot zaten. De Havisten deden niksIntegenstelling tot de VWO'ers
En natuurlijk heb ik mn
rode pen aka beste vriend
boven mn bed gehangen.
Hahaha je beste vriend. Indeed, zo noemde hij dat. "en dan plak je het boem, zo onder de tafel. je hoofd is zo groot, dat je hem op de bagagedrager moet leggen en als je thuiskomt is het feest!"quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:44 schreef MissBliss het volgende:
Nee, wel het verhaal van de Havisten en VWO'ers die samen in een boot zaten. De Havisten deden niksIntegenstelling tot de VWO'ers
En natuurlijk heb ik mn
rode pen aka beste vriend
boven mn bed gehangen.
Inderdaad... vorige keer kwam ik net aan op het station van zwijndrecht toen het gebeurd was. lekker vertraging opgelopen..quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:41 schreef Ritchie het volgende:
Das de 2e keer in een paar maanden tijd..
Haha was jij zo'n smeerlap! Op den duur kwamen die koeken mijn neus uitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:41 schreef MissMSX het volgende:
Etman was mijn favoriete docent. Die heb ik in de brugklas voor Muziek gehad en in de 4e en 5e voor Economie. Die man kon werkelijk niets langzaam: niet langzaam lopen, niet langzaam praten, niet langzaam piano spelen (en z'n Engels was zo braque... ik zal nooit vergeten hoe hij 'Left a good job in the city' speelde en zong![]()
Hij had op een gegeven moment een briefje op het bord geplakt met daarop de tekst 'adem halen', anders zou hij dat nog vergeten
En hij was altijd zo lief voor z'n plantjes. Dan mocht het raam niet open anders kregen de plantjes luis
En ik probeerde hem altijd om te kopen met Bastognekoeken
Was het nou met die Engelse lerares van Develstein? Ja toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:16 schreef Panic_A het volgende:
Dat verhaal ken ik ook.![]()
Net zoals iedereen.![]()
Serieus? want dat zijn geen grappen.. je hebt geluk gehad. Een jongen uit mijn straat is zn oog kwijt...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:16 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb ook nog vuurwerk in mn gezicht laten klappenMaar ik heb t overleefd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |