WTF heeft links ermee te maken.. links of rechts.. opkomen voor dieren is voor de beschaafden onder de mensenquote:Op donderdag 16 november 2006 16:45 schreef Genverbrander het volgende:
Je kunt posten wat je wilt maar op die dierenpartij stemmen doe ik nooit van m'n leven.Ik ben links, vegetarier en heb hart voor de dieren, precies het publiek waar jullie het op gemunt hebben dus, maar het programma voegt in mijn ogen niets toe aan het milieuprogramma van Groenlinks, SP en PvdA.
2 nog beterquote:Hoewel één zeteltje voor de PvdD wel leuk zou zijn.![]()
Nouja de praktijk leert dat alleen linkse partijen er voor op komen, en de PvdD heeft ook een super links verkiezingsprogramma.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:57 schreef TechXP het volgende:
[..]
WTF heeft links ermee te maken.. links of rechts.. opkomen voor dieren is voor de beschaafden onder de mensen
[..]
Alsjeblieft niet.quote:2 nog beter
Dat valt wel mee. In de stemwijzer krijgen veel mensen PvdD boven aan. Zowel links als rechts. Dat zegt toch dat je het programma niet zomaar in de linkse hoek kan schuiven. Misschien midden een betere definitie..quote:Op donderdag 16 november 2006 17:02 schreef Genverbrander het volgende:
Nouja de praktijk leert dat alleen linkse partijen er voor op komen, en de PvdD heeft ook een super links verkiezingsprogramma.
Ja nogal logisch, want mensen zíjn dieren, uh-uhquote:Op donderdag 16 november 2006 17:03 schreef problematiQue het volgende:
een vriend van mijn ouders zei laatst 'wie goed is voor dieren is ook goed voor mensen'.
definitiemierenneuken is niet tof.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:10 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja nogal logisch, want mensen zíjn dieren, uh-uh![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 16 november 2006 17:22 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Die uitslagen van De Hond zijn rechtstreeks uit de bingomolen komen rollen.
CDA/VVD/CU/PVV/EénNL is nog steeds op een meerderheid gepeild hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 17:29 schreef Genverbrander het volgende:
[afbeelding]
In de peiling van TNS NIPO en De Hond heeft nu geen enkele van de voordehandliggende coalities een meerderheid meer.![]()
Waar gaat dit heen.
Ik denk dat EénNL 2 zetels heeft en geen van de andere partijen één zetel weet te behalen?quote:Op donderdag 16 november 2006 17:30 schreef problematiQue het volgende:
waarom staat er EénNL/Andere, en niet EénNL en Andere apart?
In dat geval kun je "Andere" net zo goed weglaten lijkt mij.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:32 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik denk dat EénNL 2 zetels heeft en geen van de andere partijen één zetel weet te behalen?
Ik denk dat de PvdA zich herstelt, en de SP blijft steken.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:58 schreef Genverbrander het volgende:
De NOVA-peiling vanavond wordt heel spannend:
- SP langs PvdA, of herstelt PvdA?
- PvdA/CDA ook in die peiling geen meerderheid?
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:09 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik denk dat de PvdA zich herstelt, en de SP doorgroeitof was dat mijn dagdroom, ik haal het door elkaar
![]()
Daar leek het gisteren wel op, hopelijk zet die tendens zich door.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk dat de PvdA zich herstelt, en de SP blijft steken.
Als er nog maar 1 zetel per dag bijkomt dan blijven ze "steken"?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar leek het gisteren wel op, hopelijk zet die tendens zich door.
Ik doelde vooral op de PvdA, die partij verloor gisteren niets, hopelijk is dat het keerpunt geweest.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:41 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Als er nog maar 1 zetel per dag bijkomt dan blijven ze "steken"?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |