quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:47 schreef dmace het volgende:
Inmiddels door een hoop Mayan Calendar dingen doorgeworsteld. Al kan ik de 'echtheid' van sommige voorbeelden (Nederland is failliet gegaan in 1772?) niet terugvinden, toch maakt het een hoop duidelijk.
Bijvoorbeeld waarom de flora zo raar doet al een aantal jaren. Bomen is 2 keer per jaar bladeren verliezen, bloemen die nu nog gaan bloeien buiten, waarom alles zoveel sneller lijkt te gaan dan vroeger, etcetcetc.
Ga er nog wat dieper in duiken. Ben benieuwd wat ik allemaal kan vinden.
Bron - Wikiquote:The Dutch economy stagnated from the end of the 17th century until the end of the 18th century. The Netherlands slowly lost its position as trading centre of Northern Europe. Amsterdam was a central financial market and bookmarket in Europe but lost this position to London.
Thanks!quote:
Wat ook een groot verschil is met Amerika 1920 is dat er in dequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:26 schreef dmace het volgende:
[..]
Thanks!
Toch is dat allemaal een stuk minder "fataal" dan Ian Lungold het doet vermoeden.
Maar misschien denk ik te rechtlijnig.![]()
Sorry avondfile ooit.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:49 schreef dmace het volgende:
LOL!!!
Even wat wiki-geneuzel omtrent:
4th "Day" Dec. 4th, 2004 - Nov. 28th, 2005
(New foundations of human relations)
Voor het eerst sinds lange tijd verkiezingen in Irak, afghanistan en Burundi, ondanks aanslagen en protesten blijken de mensen hier niet te stoppen voor verandering.
De EU lijkt langzaam te overlijden. De EU-grondwet wordt afgewezen ondanks vele miljoenen aan 'propaganda'. Ook Turkije wordt voorlopig niet toegelaten.
De G8 schelden schulden kwijt aan 18 landen/regeringen.
Blijkt toch dat er oude gewoontes worden doorbroken en er aan nieuwe begrippen wordt gesleuteld.
Raar weer: Orkanen Katrina en Stan komen voorbij met grote gevolgen. Ook Nederland kent raar weer. Op 25 November 2005 veroorzaakt een maffe sneeuwbui de langste file ooit.
Goed dat je het zegt, ik zal weer ff seeden, 120kbp/s.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:47 schreef LOLBOY het volgende:
Ik dacht ik kom ook eens naar TRU, tussen de stinkende stoelen en spookverhalen spreekt dit topic me dan weer heel erg aan! Heb even gegoogled op Origins Oracles 2012: Where History Ends maar mijn jeweetwel is nogal sloom (niet mijn pieleke)
Geduld zal ik dan maar hebben
Wiki is door mensen samengesteld en mensen maken fouten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:51 schreef Knarf het volgende:
[..]
Sorry langste avondfile ooit.
De langste file was op 8 februari 1999, met een totale lengte van ongeveer 975 km. 25 November kwam niet verder (ahum) dan 802 km.
Een hele goeie verteller, zelden gezien.quote:@francorex: Zit er interessant uit. De man is in ieder geval een verteller, en dat alleen al maakt het boeiend.
en jouw mening/reactie?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:19 schreef NorthernStar het volgende:
Over 4.5 Billion people could die from Global Warming-related causes by 2012
Over dit stuk?quote:
Er lekt altijd methaan uit de bodem, dat was altijd al zo. Maar het is iig de moeite waard om te onderzoeken hoe het zit met schommelingen in de uitstoot. Heeft het ontvriezen van bijvoorbeeld Siberië consequenties voor de methaan die daar in de grond zit?quote:
January 8, 2007 -- The environmental "surge" you're not hearing anything about.
According to U.S. maritime industry sources, tanker captains are reporting an increase in onboard alarms from hazard sensors designed to detect hydrocarbon gas leaks and, specifically, methane leaks. However, the leaks are not emanating from cargo holds or pump rooms but from continental shelves venting increasing amounts of trapped methane into the atmosphere. With rising ocean temperatures, methane is increasingly escaping from deep ocean floors. Methane is also 21 more times capable of trapping heat in the atmosphere than carbon dioxide.
Ja maar mensen denken al sinds ze er zijn dat ze in "de eindtijd" leven dus dat is niks nieuwquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:32 schreef SlimShady het volgende:
dat klinkt best wel apocalyptisch![]()
eng...
Dat is ook echt de enige instelling die een beetje werkt eigenlijkquote:
Ik wacht wel even tot na 20 januari. De DVD is nog niet eens uit.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:14 schreef francorex het volgende:
Een hele goeie verteller, zelden gezien.
Bij mij werkt part 1 niet.quote:
quote:Dear TLNNL,
Veoh has received a notice from a copyright holder or otherwise discovered that the videos listed below and posted through your account contain material that infringes on copyrights held by another party.
Posting such content on Veoh is a violation of our Terms of Service policies. As a result we have disabled access to those videos on the Veoh service. In addition, if this account continues to be used to post infringing content we will have to terminate your account.
Copyrighted content includes things such as television shows, movies, concerts or DVD copies, unless they consist of content you created entirely yourself.
If you believe this action is a mistake and you do have the right to post this content or have received permission from the copyright owner, you can file a DMCA counter notification. To find out more see our DMCA policy.
If you have any questions please contact betasupport@veoh.com or see our FAQs.
The Veoh Team
Infringing videos:
Apocalypto - (Part2)
Note: Please do not reply to this message. This e-mail was sent from a
notification-only address that will not accept incoming e-mail.
Copyright 2006 Veoh Networks, Inc.
de dvdscreener is geleverd met ingebrande engelse subs. de film is in maya.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:26 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik kon een dvdscreener downloaden, maar er zaten nog geen subs bij. Nog ff wachten...
Lijkt me wel wat, van Mel Gibson the Jewhater en Cartmans idool.![]()
I know, I have downloaded the second version of Apocalypto.DVDSCR.XviD-iMBT.[www.torrentfive.com], no video-glitches and the sound is synchronized. Who needs dutch-subs anyway...quote:Op maandag 15 januari 2007 10:54 schreef RickySway het volgende:
[..]
de dvdscreener is geleverd met ingebrande engelse subs. de film is in maya.
nl subs zijn een fandom, dus of en wanneer die er zijn kan ik je niet vertellen
(ik heb geen subs nodig om engels te verstaan)
Voor als je meer wilt weten:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:03 schreef dmace het volgende:
No Prob. Wel lastig , al die reclame ertussen, en toen het net echt interessant werd, was het afgelopen
BTW, op die pagina hebben ze het over een Europesche Pyramide in Bosnie??
[afbeelding]
Kom je toch nog eens iets anders tegen dat ik nog niet wist.
Bedankt voor de link.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:52 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Voor als je meer wilt weten:
Pyramides in Bosnië deel II
Heeft naar mijn weten niets te maken met 2012, maar interessant is het wel.
Fout, de Maya's hebben maar liefst 20 Kalenders, hun civilisatie en deze cyclus begon 3114 v.Chr.quote:
kom eens met een bron voor die kalender van 16,4 miljard jaar .quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:54 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Fout, de Maya's hebben maar liefst 20 Kalenders, hun civilisatie en deze cyclus begon 3114 v.Chr.
De Tun kalender begon ongeveer 16,4 Miljard jaar geleden.
PS: Leer eens fatsoenlijk een quote neer te zetten.
PPS@Jogy: Dankjewel.
De eerste videos van de TS leggen al een hoop uit/quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef huupia het volgende:
[..]
kom eens met een bron voor die kalender van 16,4 miljard jaar .
Heel simpel, je hebt de laatste bracket "]" vergeten.quote:ik heb altijd begrepen dat de lange telling kalender begint in 3114 v.chr.
ps: ik quote gewoon op de normale manier, weet niet wat er fout gaat
Ah, cool.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:56 schreef TaLoN.NL het volgende:
Mens niet schuldig aan opwarming aarde - klimatoloog Hans Labohm.
KRO 6min30sec
Ik verwacht geen rare wereldvernietigende dingen in ieder geval. Apocalyta betekent niets anders dan "ik openbaar", dus hooguit krijgen we een openbaring.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar wat gaat er nu gebeuren precies?
Geen bovennatuurlijke zaken? Geen nieuwe krachtige energie die je als mens gaat ervaren? Geen Goddelijke krachten die we kunnen gebruiken? Geen toename van telepathische vermogens? Bewegen van voorwerpen zonder aan te raken?
De hemel die open gespert wordt?
Ik hoop dat het bovennatuurlijk gaat zijn allemaal. Of valt het allemaal mee?
Klopt, we gaan ook niet Goddelijk worden, we zijn het al. Maar misschien is 2012 de 'wake up' call oid.quote:Op maandag 29 januari 2007 02:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wij leven inderdaad hoogstwaarschijnlijk in de laatste dagen waarin Jezus Christus komt terug voor het laatste oordeel. Alles wat nu gebeurt is al in de profetien van de bijbel beschreven.
Denk niet dat we goddelijk gaan worden ofzo, dat is die eeuwenoude leugen van de slang die nu heerst.
Aha, dus ik kan maar beter nog wat kleingeld aan zwervers gaan geven om te voorkomen dat verdwijn in het eeuwige barbecue-feestje van Beelzebub ?quote:Op maandag 29 januari 2007 02:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wij leven inderdaad hoogstwaarschijnlijk in de laatste dagen waarin Jezus Christus komt terug voor het laatste oordeel. Alles wat nu gebeurt is al in de profetien van de bijbel beschreven.
Denk niet dat we goddelijk gaan worden ofzo, dat is die eeuwenoude leugen van de slang die nu heerst.
Nog beter: 100 euro biljetten. Dan komt het allemaal goedquote:Op maandag 29 januari 2007 09:43 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Aha, dus ik kan maar beter nog wat kleingeld aan zwervers gaan geven om te voorkomen dat verdwijn in het eeuwige barbecue-feestje van Beelzebub ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |