idd, toppiequote:Op donderdag 25 januari 2007 18:48 schreef UncleScorp het volgende:
Voor die zaken moet je deze kijken DV
Worden Wij Wakker ?
Ik ben het aan het kijken. Wat een interessante video!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:48 schreef UncleScorp het volgende:
Worden Wij Wakker ?
Vanuit de openingspost genomen vond ik die twee erg goed. De toekomstvisie kan je eigenlijk niet serieus nemen trouwens. Blijft voor iedereen koffiedik kijken. Het kan met een klap komen maar het kan ook enkel een rustige opbouw van een zogeheten 'kritieke massa' in het denken betekenen die geweldloos tot stand komt. Of iets er tussen in natuurlijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:33 schreef TaLoN.NL het volgende:
The Mayan Calendar Comes North 01 - Ian Xel Lungold 1,5uur
The Mayan Calendar Comes North 02 - Ian Xel Lungold 1,5uur
Ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik ben ook maar lerende hoor...quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:58 schreef SuperbDeLux het volgende:
De transformatie is allang aan de gang, vergelijk de wereld van vandaag met die van de maya's. Daartussen zitten de grote veranderingen. Niet tussen wat wij nu in 2006 meemaken en 2012. Beetje een denkfout.
Je bent niet de enige die dat denkt/voelt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:57 schreef maedel het volgende:
Ik heb deel 1 maar eens aangezet
Ik hoop trouwens van harte dat het geweldloze scenario komt. Al heb ik zo het gevoel dat we er al middenin zitten
Supergaaf! thx!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:48 schreef UncleScorp het volgende:
Worden Wij Wakker ?
Hmm, ik dacht al dat ik de enige was.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat denkt/voelt.. En inderdaad, het is geen plots gebeuren. Daarom vermoed ik ook dat 2012 een beetje stiekem ertussendoor komt waaien
.
Neh, de laatste stap is puur psychologisch en intern volgens mij, voor je het weet komt er een soort Ghandiaans verzet vanuit de mensen zelf en kruimelt de oude ongezonde zooi vanzelf af. Met een beetje geluk dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:27 schreef Nee het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht al dat ik de enige was.
Over dat sneller gaan van de techniek: ~ Singularity Als je het niet al gelezen hebt danquote:Wat ik ook vaak merk, is dat de tijd soms bijna lijkt te verdwijnen of gewoon razendsnel voorbij gaat. Daarbij valt het me de laatste tijd erg op hoe verwarrend alles aan het worden is, alle veranderingen op technologisch, sociaal en maatschappelijke schaal volgen elkaar veel te snel op, daarbij veranderd het klimaat in een rap tempo.
Men moet weer eens leren om rond hun eigen omgeving te kijken in plaats van naar het nieuws voor hun eigen realiteitsbesef.quote:Dit alles bij elkaar zorgt voor een heleboel verwarring en chaos wat nu al merkbaar is, als je bewust om je heen kijkt.
Excuus, het was totaal niet tegen u bedoeldquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik ben ook maar lerende hoor...
Daarom ben ik actief in dit topic.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:33 schreef jogy het volgende:
Men moet weer eens leren om rond hun eigen omgeving te kijken in plaats van naar het nieuws voor hun eigen realiteitsbesef.
Okquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:44 schreef SuperbDeLux het volgende:
[..]
Excuus, het was totaal niet tegen u bedoeld![]()
Volstrekt algemene opmerking.
Heel waarschijnlijk is er dat al, namelijk DCA, M Tsarion riep dat 5 jaar geleden al in z'n lezingen en vandaag is er ook een bericht van verschenen op nu.nl http://www.nu.nl/news/965(...)tegen_kanker%27.htmlquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:47 schreef Steeven het volgende:
Misschien vinden ze een medicijn tegen alle vormen van kanker.
De meningen variëren tussen hel ende verdoemenis met switchende polen en een planeet die ons hele systeem door elkaar schudt, zegmaar het einde der tijden, tot niets. En alles daar tussenin.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:21 schreef NordicBlue het volgende:
wat gaat er nou precies gebeuren in 2012?
even een korte samenvatting?
Tja, het spijt me om het te moeten zeggen, maar dat is gewoon dom. Ik hou gewoon mijn spaarspul aan voor het geval dat 2013 tevoorschijn komt en er niets is veranderdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:38 schreef Compass het volgende:
Kan niet wachten tot 2012 ben zeer benieuwd wat er gaat gebeuren.
Maarja er zou in 't jaar 2000 ook wat gebeuren waardoor sommige mensen uit paniek dingen gingen verkopen omdat ze er toch niks meer aan te hebben als ze zouden sterfen
Het is niet een proces wat precies plaats gaat vinden op 21 december 2012. Het is een traag proces dat lang voor 2012 al in werking treed. De effecten zullen nu al langzaam merkbaar moeten worden. Ik weet niet of het 11:11 fenomeen er mee te maken heeft, maar sinds een paar maanden zie ik steeds weer 11:11. Erg vaag.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:21 schreef NordicBlue het volgende:
wat gaat er nou precies gebeuren in 2012?
even een korte samenvatting?
Het 11:11 fenomeen? Wat is dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:53 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
weet niet of het 11:11 fenomeen er mee te maken heeft, maar sinds een paar maanden zie ik steeds weer 11:11. Erg vaag.
3 kalenders die dezelfde periode in tijd aanwijzen als het eind, niet 1.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:20 schreef ThaMadEd het volgende:
Ik vind dat er belachelijk veel waarde wordt gehecht aan een oude kalender. Omdat het oud en mystiek is wordt er een waardeoordeel aan geschonken. Kom op zeg: omdat een kalender op een datum ophoudt gebeurt er iets?
Tevens is het een klassiek voorbeeld van een self fullfilling prophecy. Er gebeurt altijd wel iets waardoor je kan zeggen: ha, zie je wel dat het waar was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |