Inderdaad, dan was zo'n suf D66 toch een stuk minder bedreigend.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
in welke peiling heeft rechts een meerderheid zonder de fundamentalistische christenen?
Toch ziek... dat die straks de macht hebben om te zeggen waar ze zich bij willen aansluiten![]()
Niks mis met Christenen, beter als de meeste moslims.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:53 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Inderdaad, dan was zo'n suf D66 toch een stuk minder bedreigend.
Dude, het was een grapje.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:40 schreef alwaysleft het volgende:
Marijnissen wel erop bezuinigen ja, maar net of er dan geen geld meer over is voor defensie. Denk eens na![]()
Wat zou ik op dat moment trots zijn dat dat MIJN minister president isquote:Op woensdag 15 november 2006 21:38 schreef Arcee het volgende:
Ik zie premier Marijnissen al op bezoek gaan bij George W. Bush: "We don't even HAVE a defence budget, Mr. President".
En bedankt. Het is niets meer dan 'punten waarmee ome IR het ernstig oneens is'.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:46 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik vind het ook een dom lijstje ja. De SP heeft echt wel ergere standpunten.
Het ging me om de beeldvorming, niet om mijn persoonlijke mening.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:22 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat zou ik op dat moment trots zijn dat dat MIJN minister president isik kijk er naar uit!
Wel mijn meningquote:Op woensdag 15 november 2006 22:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het ging me om de beeldvorming, niet om mijn persoonlijke mening.
En dan wordt je gelijk naar de sociale werkplaats doorgestuurdquote:Op woensdag 15 november 2006 21:33 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Geweldig toch? Als een camera van de Staatstelevisie mij toevallig eruit pikt zeg ik (spelend dat ik stomdronken ben) "ik ga morgen gelijk mijn baan opzeggen en lekker uitkering aanvragen"
Balkenende was een bijna vers kamerlid dat ook net uit de oppositie kwam. En volgens jou doet hij het toch primaquote:Op woensdag 15 november 2006 21:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Welke verschillen?![]()
[afbeelding]
Maar even serieus zou wel een hele grote stap zijn voor Marijnissen van altijd oppositie naar leider van het land. Ben benieuwd of ie daar wel klaar voor is
Ah, nette vergelijking, deze tvp ik even voor het nageslacht.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:39 schreef onemangang het volgende:
[..]
Staat in het handboek demoniseren voor dummies.
Ben je links en beschik je over een gelijke kleine hoeveelheid hersencellen als dummies die regelmatig links vergelijken met Mao en Lenin, dan maak je de rechterflank uit voor Hitler, Pinochet of Mussolini. Ik vermoed dat het vooral te maken heeft met een onderontwikkelde hersenkwab waar zich normaliter "argumenten" behoren te bevinden.
Ja, idd ik zeg ook niet dat Marijnissen het niet kan maar ik ben benieuwd of hij er klaar voor is. Want het zou ook de eerste keer zijn dat de SP in de regering komt.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Balkenende was een bijna vers kamerlid dat ook net uit de oppositie kwam. En volgens jou doet hij het toch prima?
Dat is bij de Pvda ook het geval. Hoeveel mensen die nu op de lijst staan, zaten in 2002 in de regering?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, idd ik zeg ook niet dat Marijnissen het niet kan maar ik ben benieuwd of hij er klaar voor is. Want het zou ook de eerste keer zijn dat de SP in de regering komt.
Niemand binnen de SP heeft dus ervaring met regeren
Tja, maar de PvdA heeft als partij wel ervaring in regeren. Hoe dan ook, ik hoop dat de SP erin komt. Gezellig, krijgen we weer LPF-toestanden!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is bij de Pvda ook het geval. Hoeveel mensen die nu op de lijst staan, zaten in 2002 in de regering?
Als je bedoelt dat de politiek weer leuk is om te volgen dan hoop ik dat ookquote:Op woensdag 15 november 2006 23:51 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Tja, maar de PvdA heeft als partij wel ervaring in regeren. Hoe dan ook, ik hoop dat de SP erin komt. Gezellig, krijgen we weer LPF-toestanden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |