Hier verderquote:Op woensdag 15 november 2006 20:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had geen leerlingen vandaagWel lekker zo'n vrije dag
![]()
Behalve het feit dat ik alle jaarplannen van mijn collega's verwijderd heb, gaat alles goed hoor![]()
Phenoquote:Op woensdag 15 november 2006 20:30 schreef Pheno het volgende:
tvp
ik hier?quote:
Ik moet morgen nog een dagje bij andere werkgever werken en dan ben ik er 2 vrij. Ik ga ook lekker stappen dan dus heb er wel zijn in.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had geen leerlingen vandaagWel lekker zo'n vrije dag
![]()
Behalve het feit dat ik alle jaarplannen van mijn collega's verwijderd heb, gaat alles goed hoor![]()
Wel euh...quote:Op woensdag 15 november 2006 20:34 schreef zenna het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog een dagje bij andere werkgever werken en dan ben ik er 2 vrij. Ik ga ook lekker stappen dan dus heb er wel zijn in.![]()
Hoe heb je dat gedaan![]()
Je zal morgen juichend worden binnen gehaald denk ik zoquote:Op woensdag 15 november 2006 20:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wel euh...
Ik ben Smartschoolbeheerder (ben, misschien morgen was) en een collega had mij gevraagd om haar jaarplannen te verwijderen omdat ze een foutje had gemaakt. Dus ik, vriendelijk als ik ben
, doe dat onmiddellijk.
Maar blijkbaar heb ik te rap verwijderd en op die manier heb ik alle jaarplannen (een 500-tal documenten dus) verwijderd![]()
They will love me tomorrow!![]()
![]()
Ik denk het ookquote:Op woensdag 15 november 2006 20:42 schreef zenna het volgende:
[..]
Je zal morgen juichend worden binnen gehaald denk ik zo![]()
Ik zal alvast maar een goedmakertje bedenken als ik jou wasquote:Op woensdag 15 november 2006 20:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
Zeker bij de directie![]()
Wel, ik moet mijn ontslag binnen nu en een paar weken nog indienenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:46 schreef zenna het volgende:
[..]
Ik zal alvast maar een goedmakertje bedenken als ik jou was![]()
Gezelligquote:
Dat is wel leukquote:Op woensdag 15 november 2006 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezellig
Oud-huisgenoot kwam even wat postophalen en even bijkleppen
God straft meteenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:10 schreef leonieke het volgende:
Fles? Weet je trouwens nog dat ik gisteren of eergisteren zat te lachen met die blunder op die universiteit bij jullie?![]()
Moet je hierboven eens mijn blunder lezen![]()
Ow je gaat weg, waar hebben we het nog overquote:Op woensdag 15 november 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wel, ik moet mijn ontslag binnen nu en een paar weken nog indienen
maar ergens vind ik je nog wel lief hoorquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar ergens vind ik je nog wel lief hoor
een beetje
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:35 schreef zenna het volgende:
[..]
It's up to you.
Maar daar vind ik nog altijd gezellig![]()
T is dan ook al laat op de avond hequote:
Tis nog hartstikke vroeg johquote:Op woensdag 15 november 2006 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is dan ook al laat op de avond he
En mijn auto deed het net nog, toch nog maar even geprobeerd
En toch lig ik straks al op bed hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 21:45 schreef zenna het volgende:
[..]
Tis nog hartstikke vroeg joh![]()
Hahaha, valt mee dan![]()
Ze zeggen niet voor niets, ouderdom komt met gebrekkenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch lig ik straks al op bed hoor
Mwah, morgen weer vroeg op,quote:Op woensdag 15 november 2006 21:53 schreef zenna het volgende:
[..]
Ze zeggen niet voor niets, ouderdom komt met gebrekken![]()
Ik weet mijn plek hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, morgen weer vroeg op,
en wil nog even in mijn nieuwe boek lezen
Dan ga ik nu maar naar beneden, kun jij lekker lezenquote:
Jij ook voor straksquote:Op woensdag 15 november 2006 22:03 schreef zenna het volgende:
[..]
Dan ga ik nu maar naar beneden, kun jij lekker lezen![]()
Slaap lekker alvast![]()
Heej Flash ! Heb je het nou over je eigen naam ? Dr_Slashquote:Op woensdag 15 november 2006 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een naam heb jij ook
reminds me of childhood memories
where everything was as fresh as the bright blue sky!![]()
Naah over jouw naamquote:Op woensdag 15 november 2006 22:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heej Flash ! Heb je het nou over je eigen naam ? Dr_SlashIk zie geen connectie tussen mijn naam en G&R
![]()
Huh ?!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah over jouw naamIk klim wel ff op dat andere forum
Ander forum? Uhm dan ben ik dus zieligjes alleen.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah over jouw naamIk klim wel ff op dat andere forum
jaja nou gut, wat ben jij zielig zeg aaahaaaaaaaahquote:Op woensdag 15 november 2006 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ander forum? Uhm dan ben ik dus zieligjes alleen.![]()
Neuj hoor ! Ben er nog.....quote:Op woensdag 15 november 2006 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, heb al een teleurstelling moeten verwerken vandaag, en dan Flash naar een ander forum?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaja nou gut, wat ben jij zielig zeg aaahaaaaaaaah![]()
Zeg ! Wat kan het Fok!licht niet verdragen ?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaja nou gut, wat ben jij zielig zeg aaahaaaaaaaah![]()
Das mooi.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Neuj hoor ! Ben er nog.....![]()
Bengel..
quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:57 schreef BeeDee het volgende:
Ik ben even aan het zappen tussen beideMaar trek toch meer hierheen moet ik zeggen..
![]()
Aangezien ik hier ook wel es kom, had ik dat allang door natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zappen ook ? Of alleen dat tweede..
![]()
Zijn er wat dat betreft geen geheimen iig.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:08 schreef zenna het volgende:
[..]
Aangezien ik hier ook wel es kom, had ik dat allang door natuurlijk![]()
Goede oude tijd.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
FF daar gelurkt...
Je hebt daar ook maar een paar posts..
![]()
Het blijft ook verleden.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Aha..'t is weer even geleden begrijp ik...![]()
Klinkt alsof ik het ook eigenlijk niet wil weten.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het blijft ook verleden.Heeft zijn reden waar ik niet verder op in ga.
Mooi zoquote:Op donderdag 16 november 2006 09:54 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hé marc
ja het gaat goed hoor![]()
tis voor dansen nooit te vroegquote:Op donderdag 16 november 2006 10:03 schreef Frutsel het volgende:
Heeeej Angel![]()
![]()
Das vroeg, maar ik doe mee
soms kan het 's avonds wel erg vroeg wordenquote:Op donderdag 16 november 2006 10:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
tis voor dansen nooit te vroeg
nee dan is het tot 's morgens vroegquote:Op donderdag 16 november 2006 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
soms kan het 's avonds wel erg vroeg worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 10:10 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nee dan is het tot 's morgens vroeg
ken er hier nog 1.. vandaag aan de schadesquote:Op donderdag 16 november 2006 10:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk![]()
Ik ben net op me werk en heb er nu al geen zin meer in![]()
Klinkt bekendquote:Op donderdag 16 november 2006 10:15 schreef Frutsel het volgende:
Ik ben net op me werk en heb er nu al geen zin meer in![]()
wat inhoudt dat je dus vrolijk bent vandaag? kijk dat moeten we hebbenquote:Op donderdag 16 november 2006 10:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Al ga ik het hier allemaal mijn humeur niet laten bederven vandaag (hoop ik toch heel erg dan).
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Al ga ik het hier allemaal mijn humeur niet laten bederven vandaag (hoop ik toch heel erg dan).
Gezamenlijk anti werkdagje lijkt het weer te zijnquote:Op donderdag 16 november 2006 10:18 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ken er hier nog 1.. vandaag aan de schadesen het is veel
![]()
maar goed laat me niet kennen... wat niet lukt, lukt niet... wat ik wel doe is mooi meegenomen![]()
tot gauwquote:Op donderdag 16 november 2006 10:44 schreef Angel-Eyez het volgende:
ik gaat er hier maar weer eens van tussen... ga maar eens wat doen
Standaard tochquote:Op donderdag 16 november 2006 10:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Gezamenlijk anti werkdagje lijkt het weer te zijn
Smorgensquote:Op donderdag 16 november 2006 11:13 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Zit alweer in spanning voor vanmiddag(afrijden
)
ik heb er weinig problemen mee...quote:Op donderdag 16 november 2006 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Is fok bij iedereen zo langzaam?
T zou ook kunnen dat ie het niet leuk vond dat ik 275 excel-bestanden open had staanquote:Op donderdag 16 november 2006 11:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb er weinig problemen mee...
tis eerder minder spraakzaam
quote:Op donderdag 16 november 2006 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T zou ook kunnen dat ie het niet leuk vond dat ik 275 excel-bestanden open had staan
Mja, Femke zei zoiets vanmorgen ook al. In mei hebben ze gegeten, dus waar Bos nu weer aan het liegen is om zieltjes te winnenquote:Op donderdag 16 november 2006 11:13 schreef Frutsel het volgende:
Marijnissen ontkent gesprekken over links kabinet
AMSTERDAM - SP-leider Jan Marijnissen weet niets van informele gesprekken met Wouter Bos (PvdA) en Femke Halsema (GroenLinks) over de mogelijke vorming van een links kabinet. Dat zei hij donderdag in het televisieprogramma Goedemorgen Nederland.
Hij reageert hiermee op PvdA-leider Wouter Bos, die woensdag zei dat hij tijdens informele etentjes met Marijnissen en Halsema de mogelijkheden van linkse samenwerking heeft besproken.
"Dit is nieuw voor mij, ik weet van niets", zegt Marijnissen. De laatste keer dat hij met ze heeft gegeten, was een halfjaar geleden.
Typerend voor Bos?
Mogguh Pheno![]()
Hoppa..weer een zetel naar SPquote:Op donderdag 16 november 2006 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, Femke zei zoiets vanmorgen ook al. In mei hebben ze gegeten, dus waar Bos nu weer aan het liegen is om zieltjes te winnen
Nah, daar stem ik iig niet op.quote:
bleghquote:Op donderdag 16 november 2006 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Allleen Marc niet he.![]()
hoi Fruts.
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
Blegh
Ik mag dat vandaag,quote:Op donderdag 16 november 2006 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Allleen Marc niet he.![]()
hoi Fruts.
Kijk de andere kant op, dan zie je dat niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag dat vandaag,
kan er echt niet tegen als iemand me volledig negeert om niets eigenlijk
Bengel![]()
'K heb vandaag schandalig lang uitgeslapen....11:30 kwam ik eruit.quote:
Hallo Bengeltje....quote:Op donderdag 16 november 2006 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
BeeDee.geen bleghs hoor. dat doe ik wel ergens anders.
Hey Buzzer !quote:Op donderdag 16 november 2006 13:11 schreef buzzer het volgende:
Hoi
Alles goed hier ?
Ik heb momenteel weinig tijd om hier langs te wippen. Dek kerstactie vreet nogal tijd (maar het is wel heeerlijk om bij te houden)
Zin heeft om mee te doen.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:10 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een blegh gevoel. Een echte. Ik heb zin om alles weg te doen, te stoppen en gewoon ...blegh....
Zijn sig is al link genoeg. spemmert.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hey Buzzer !Plaats ff een link hier.
Je moet een beetje promoten...
![]()
Of maak 'm sticky.
Zit te overwegen om te doneren..
![]()
En dat alleen maar omdat wat idioten dingen hebben gezegd waar ze niets van weten. Bah.quote:
Spemmen voor een goed doel is toch niet echt spemmen...gekkie !quote:Op donderdag 16 november 2006 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zijn sig is al link genoeg. spemmert.![]()
Hoi Elrond.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 13:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zin heeft om mee te doen.
Buzzer goedbedoelde spam kost altijd veel tijd.Fijn dat je even je snoet avatar laat zien.
quote:
Nee hoor maar gelijk binnen springen en om aandacht schreeuwen is ook niet allesquote:
Ola Bquote:Op donderdag 16 november 2006 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zijn sig is al link genoeg. spemmert.![]()
Hoi Elrond.![]()
![]()
En dan kun je kuchen toch bij hoestquote:Op donderdag 16 november 2006 13:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan vraag je: Hoes't ? Alles goed ?
Je blijft gewoon spammenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:11 schreef buzzer het volgende:
Hoi
Alles goed hier ?
Ik heb momenteel weinig tijd om hier langs te wippen. Dek kerstactie vreet nogal tijd (maar het is wel heeerlijk om bij te houden)
quote:Op donderdag 16 november 2006 13:27 schreef Elrond het volgende:
[..]
Nee hoor maar gelijk binnen springen en om aandacht schreeuwen is ook niet alles
Had ook dit kunnen doen
[afbeelding]
Dan doe ik dat wel voortaanquote:Op donderdag 16 november 2006 13:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik kwam binnen zonder subtekst en met uitroepteken.. was niet de bedoeling om te schreeuwen
![]()
![]()
Dat was 'm wel geweest....met de deur in huis, zeg maar![]()
Zeker niet neequote:Op donderdag 16 november 2006 13:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kan er iig niet gezegd worden dat ze je niet hadden gezien..![]()
nog 9uurquote:Op donderdag 16 november 2006 13:46 schreef Frutsel het volgende:
nog 2 uur en 3 kwartier
Ff volhouden nog..quote:Op donderdag 16 november 2006 13:46 schreef Frutsel het volgende:
nog 2 uur en 3 kwartier
Wat eng allemaalquote:Op donderdag 16 november 2006 13:52 schreef BeeDee het volgende:
Nou, ik ga ook maar eens wat productiefs doen.![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nja....is het ook wel.
Dingen van huishoudelijke aard enzo
, moet tenslotte ook m'n aandeel daarin leveren hè.....voor de goede onderlinge verstandhoudingen in huis zeg maar....
Ow ja....ik ging wat doen.
![]()
neequote:Op donderdag 16 november 2006 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
Nu iedereen weg zeker?
oops... sorry..quote:Op donderdag 16 november 2006 15:27 schreef Elrond het volgende:
sssst je maakt ze wakker
BALEN VOOR ZE ZEGquote:Op donderdag 16 november 2006 15:27 schreef Elrond het volgende:
sssst je maakt ze wakker
hoi..quote:
Ik vermoed dat ik wegblijf.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
Nu iedereen weg zeker?
wrom? niet leuk meer?quote:
Precies. Ik ben nog steeds pissig.quote:
er is toch niets meer gebeurd toch?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Ik ben nog steeds pissig.
Was gezellig dusquote:Op donderdag 16 november 2006 15:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hoi..
Goed hoor, heb vanmorgen lekker geshopped .. lekker cappucino gedronken..lekker gekletst..enzo..![]()
En neej ik heb géén nieuwe laarzen...![]()
Dat moet je zelf weten,quote:
Leoquote:
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
er is toch niets meer gebeurd toch?
probeer het naast je neer te leggen..
Nopezquote:Op donderdag 16 november 2006 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leo![]()
Je ontslag al genomen/gekregen?
Gelukkig maar, beter dan een heel boze reactiequote:Op donderdag 16 november 2006 15:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez
Ze vond het zelfs grappig!![]()
En iedereen moet maar opnieuw beginnen, er wordt niets betaald om de backup terug te zetten. En ik mag het bericht met wat humor inkleden
zie je dat.. zo'n vaart loopt het niet..gelukkig maar..quote:Op donderdag 16 november 2006 15:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez
Ze vond het zelfs grappig!![]()
En iedereen moet maar opnieuw beginnen, er wordt niets betaald om de backup terug te zetten. En ik mag het bericht met wat humor inkleden
Hier niets.quote:
Via smartschoolquote:Op donderdag 16 november 2006 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, beter dan een heel boze reactie
Jij moet het wel zelf aan iedereen meedelen?
Niemand is onmisbaar.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten,
maar we zullen je hier wel missen hoor
Ah, dat is toch wel makkelijker dan het iedereen in persoon vertellen hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 15:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Via smartschool![]()
Ik moet een bericht sturen naar iedereen![]()
En ik heb er direct bijgezegd dat als ze nu nog missen, ik niets meer verwijder![]()
Ach, het is toch grappig, als ze daar kwaad om zouden worden....quote:Op donderdag 16 november 2006 15:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Via smartschool![]()
Ik moet een bericht sturen naar iedereen![]()
En ik heb er direct bijgezegd dat als ze nu nog missen, ik niets meer verwijder![]()
er zit een verschil tussen missen en onmisbaar he, weet jij ook.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand is onmisbaar.
Ik heb er een redelijk kutgevoel aan overgehouden wat ik maar niet weg krijg.
Zoals gezegd, als mensen zich gaan bemoeien met dingen waarvan ze niets weten en daar met leedvermaak overheen gaan....
Nou ja, laat maar
Inderdaad, maar ik kan me wel direct een paar collega's indenken die kwaad zullen zijn omdat ze het opnieuw moeten doen.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het is toch grappig, als ze daar kwaad om zouden worden....
En nu begrijp ik er niets meer vanquote:Op donderdag 16 november 2006 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
er zit een verschil tussen missen en onmisbaar he, weet jij ook.
Ik weet hoe de reacties daar kunnen zijn. Volgens mij zitten daar een paar mensen met zeer grote problemen die ze graag op anderen afreageren. Probeer je er zo min mogelijk van aan te trekken en kom daar dan gewoon niet meer.
Dan moet je heel lang teruglezen, want in deze reeks staat het nietquote:Op donderdag 16 november 2006 16:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
En nu begrijp ik er niets meer van
Ik ga teruglezen![]()
Jij wel .. een beetje toch wel..quote:Op donderdag 16 november 2006 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand is onmisbaar.
Ik heb er een redelijk kutgevoel aan overgehouden wat ik maar niet weg krijg.
Zoals gezegd, als mensen zich gaan bemoeien met dingen waarvan ze niets weten en daar met leedvermaak overheen gaan....
Nou ja, laat maar
Ik ben jouw postgeschiedenis aan het doorspittenquote:Op donderdag 16 november 2006 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je heel lang teruglezen, want in deze reeks staat het niet
De Mir is al gestirbtquote:Op donderdag 16 november 2006 16:07 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara luistert naar Rammstein.. Stirb nich vor Mir...![]()
Is die niet verbrand in de dampkring?quote:
Zal ik maar even dan?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:22 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara luistert nu naar Rammstein -- Wo bist Du![]()
@ Fruts..Daar kun je lekker nix op zeggen.![]()
Denk je...?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die komt hopelijk nog wel terug
lamaar..quote:
nein ich bin wo nicht!quote:Op donderdag 16 november 2006 16:22 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara luistert nu naar Rammstein -- Wo bist Du![]()
@ Fruts..Daar kun je lekker nix op zeggen.![]()
*proest ..ik moest lachen..quote:Op donderdag 16 november 2006 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nein ich bin wo nicht!![]()
Ich bin hier in Enschede...
Tot latersquote:Op donderdag 16 november 2006 16:28 schreef Frutsel het volgende:
ik ben weg, naar huis
Tot morgen mensen
vandáág!quote:Op donderdag 16 november 2006 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit alleen nog te verzinnen of ik vandaaag of morgen ga sporten. Iemand goede ideeen?
Meer dan nu gok ik zomaarquote:Op donderdag 16 november 2006 16:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
vandáág!morgen heb je geen zin!
![]()
Nee, ik moet ook werken soms. En nu dus:quote:
Tot latersquote:Op donderdag 16 november 2006 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik moet ook werken soms. En nu dus:
linkerbaan
Huisartsquote:Op donderdag 16 november 2006 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meer dan nu gok ik zomaar
En morgen hier toch optijd weg om naar de huisarts te gaan. Kan ik daarna rustig gaan
Die optie probeer ik nou net niet te nemenquote:
Oké danquote:Op donderdag 16 november 2006 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die optie probeer ik nou net niet te nemen
Ik ga zo maar eens kijken wat er hier nog te vinden is,quote:
Dan mac, die zit hier niet te ver weg met een mcdrivequote:Op donderdag 16 november 2006 18:54 schreef Elrond het volgende:
[..]
BURGER KING
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij lijkt wel een beetje op Haagse Harryquote:Op donderdag 16 november 2006 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
Woei, ze zijn weer eens een tbs'er kwijt
Hoe zou jouw ideale verwendag eruit zien danquote:Op donderdag 16 november 2006 18:39 schreef leonieke het volgende:
Een verwendag... zou ik ook wel leuk vinden
Yups, puree met appelmoes en blinde vinkenJij?
Ik wil eigenlijk geen massage of sauna of zonnebank of wat dan ook.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe zou jouw ideale verwendag eruit zien dan
Hallo.
Hij is wel te herkennen ja,quote:Op donderdag 16 november 2006 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op Haagse Harry
Da's inderdaad een verwendag die niet zo simpel te regelen isquote:Op donderdag 16 november 2006 19:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk geen massage of sauna of zonnebank of wat dan ook.
Ik wil voor één dag eens geen zorgen, eens niet aan bepaalde dingen denken, eens een dag waarop gewoon alles vlot gaat zonder dat mijn hoofd vol zit.
Hmz... ik denk niet dat ik ooit mijn ideale verwendag zal hebben![]()
Hoi![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
Woei, ze zijn weer eens een tbs'er kwijt
Dat zou te makkelijk zijn hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 19:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Waarom laten ze die mensen niet vastzitten.
Oei, je vraagt bijna het onmogelijke .quote:Op donderdag 16 november 2006 19:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk geen massage of sauna of zonnebank of wat dan ook.
Ik wil voor één dag eens geen zorgen, eens niet aan bepaalde dingen denken, eens een dag waarop gewoon alles vlot gaat zonder dat mijn hoofd vol zit.
Hmz... ik denk niet dat ik ooit mijn ideale verwendag zal hebben![]()
Hoi![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
in Heerlen en omgeving
quote:
Die mensen hebben toch ook behoefte aan een beetje vrijheid af en toe ?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Waarom laten ze die mensen niet vastzitten.
Er staat niet eens bij waar... dadelijk schuilt die hier om de hoek.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou te makkelijk zijn hoor
Die mensen verdienen geen verlof, die zitten niet voor niets vast.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die mensen hebben toch ook behoefte aan een beetje vrijheid af en toe ?Gewoon hopen dat ie z'n libidoverlagende medicijnen blijft nemen en geen trek in 'n biertje krijgt.
Wat een afgang zeg ! Prima systeem.
![]()
Oh...en hoi !![]()
Als ze wisten waar was ie niet meer op vrije voetenquote:Op donderdag 16 november 2006 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er staat niet eens bij waar... dadelijk schuilt die hier om de hoek.![]()
Moet je zoiets aan je kids vertellen? Misschien maak je ze dan ook onnodig ongerust.
Bedoel meer een wijk waar die ontsnapt is.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze wisten waar was ie niet meer op vrije voeten
Er is altijd een kans dat er iets gebeurd. Maar of die kans nu ineens groter is,
ik geloof het niet eigenlijk.
Ik hoopte dat het sarcasme er zo vanaf droop dat het duidelijk was dat ik die mensen ook liever geen verlof zie hebben....laat staan vrijkomenquote:Op donderdag 16 november 2006 19:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die mensen verdienen geen verlof, die zitten niet voor niets vast.![]()
En nu die ontsnapt is het weer duidelijk waarom die dat niet verdienen. Ze zijn niet te vertrouwen.
Idd, prima systeemwaardeloze begeleiders.
Nee, helaas, dat stond er weer niet bijquote:Op donderdag 16 november 2006 19:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bedoel meer een wijk waar die ontsnapt is.Dat scheelt al wat.
Spreekt dat elkaar niet wat tegen?quote:Ontsnapte tbs'er 'ziekelijk gewelddadig'
Uitgegeven: 16 november 2006 11:16
Laatst gewijzigd: 16 november 2006 15:02
AKEN - De tbs'er die woensdag in Heerlen ontsnapte is een 'ziekelijk gewelddadig persoon'. Die informatie heeft de politie in Aken gekregen van collega's van de Limburgse politie, aldus een woordvoerder van het Duitse korps.
De 30-jarige man uit Geleen, Hendrik Muller, zat vast in tbs-instelling De Kijvelanden in Poortugaal. Hij ontsnapte tijdens begeleid verlof aan zijn ongewapende begeleiders tijdens een bezoek aan een begraafplaats in Heerlen. Justitie verklaarde woensdag dat de man geen groot gevaar vormt.
Nogal....volgende blunder van Justitie.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spreekt dat elkaar niet wat tegen?
Ow schiet op wil jequote:Op donderdag 16 november 2006 19:30 schreef leonieke het volgende:
Hey![]()
Hebben jullie ook jullie schandaaltje ofzo?![]()
Waarom hoor ik dat dan bijna nooit?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow schiet op wil je
Tuurlijk hebben wij ook schandaaltjes
Ik had het door, had je niet door dat ik het door had?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het sarcasme er zo vanaf droop dat het duidelijk was dat ik die mensen ook liever geen verlof zie hebben....laat staan vrijkomen![]()
Omdat jij je handen meer dan vol hebt aan jullie eigen schandaalTJESquote:Op donderdag 16 november 2006 19:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dat dan bijna nooit?
Ik twijfelde...quote:Op donderdag 16 november 2006 19:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had het door, had je niet door dat ik het door had?![]()
Zeker, maar zo iets blijft prive.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:30 schreef leonieke het volgende:
Hey![]()
Ik weet van geen enkel schandaalquote:Op donderdag 16 november 2006 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat jij je handen meer dan vol hebt aan jullie eigen schandaalTJES
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 16 november 2006 19:30 schreef leonieke het volgende:
Hey![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is die twijfel nu dus geen twijfel meer.![]()
O, het mogen ook andermans schandalen zijn ?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet van geen enkel schandaalToch niet één die betrekking heeft op mezelf
![]()
Met kids heb je dat wel ja, dat je je sneller zorgen daarom maakt.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Idd..
![]()
Ik heb een dochter van 3 en moet zeggen dat zulk nieuws je dan nog meer zorgen baart dan het al deed..soort van vaderinstinct zegmaar....
![]()
Games..ze Marc..quote:Op donderdag 16 november 2006 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga maar gamen ofzo
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met kids heb je dat wel ja, dat je je sneller zorgen daarom maakt.
Vaderalarm staat aan?
Ik ga ook maar een spelletje zoeken.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga maar gamen ofzo
Valt wel mee..quote:Op donderdag 16 november 2006 19:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
3 is een leuke leeftijd, worden ze lekker eigenwijs.
Nee DUHquote:Op donderdag 16 november 2006 19:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet van geen enkel schandaalToch niet één die betrekking heeft op mezelf
![]()
Waarop? Op je kind of je vaderalarm.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Valt wel mee..Je hebt d'r je handen vol aan... en dan hebben we er nog maar één.
![]()
*wenst heel, heel soms een aan / uit knopje erop*
Dat knopje zou beiden tegelijk uitschakelen..quote:Op donderdag 16 november 2006 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarop? Op je kind of je vaderalarm.![]()
Flash? Ben je nu een schandaaltje aan het typen?
Nee, wil je dat graag?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
Flash? Ben je nu een schandaaltje aan het typen?
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Valt wel mee..Je hebt d'r je handen vol aan... en dan hebben we er nog maar één.
![]()
*wenst heel, heel soms een aan / uit knopje erop*
vandaag even niet lieverd, ik heb hoofdpijnquote:
Wat een rotsmoes.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vandaag even niet lieverd, ik heb hoofdpijn
Potverdikkie....wat jammer hè ?!quote:Op donderdag 16 november 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
KANKERDEKANKERDE GODGLOEIENDE HOERE KANKER
we zijn WEER down
tyfus wat HAAT ik dat kut fok ook af en toe
Wel potjandoosiequote:Op donderdag 16 november 2006 20:15 schreef BeeDee het volgende:
Potverdikkie....wat jammer hè ?!'T is weer dikke stront iig....
![]()
Je hebt er maar één en zoekt al naar het aan/uit knopjequote:Op donderdag 16 november 2006 20:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hey Es !Je bent het met me eens geloof ik ?
![]()
Meestal zijn ze lief toch ?![]()
Ik heb enkel een volumeknop nodigquote:Op donderdag 16 november 2006 20:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ligt eraan waarover.![]()
@es? Afstandsbediening lijkt je wel wat?
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:18 schreef Sjowhan het volgende:
Dubbel blij.. Kan volgende week donderdag al mijn rijbewijs ophalen. Hoef dus niet meer morgen een ochtend afwezig te zijn op het werk
BK is hier dichterbij en het was heerlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan mac, die zit hier niet te ver weg met een mcdrive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |