Hier verderquote:Op woensdag 15 november 2006 20:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had geen leerlingen vandaagWel lekker zo'n vrije dag
![]()
Behalve het feit dat ik alle jaarplannen van mijn collega's verwijderd heb, gaat alles goed hoor![]()
Phenoquote:Op woensdag 15 november 2006 20:30 schreef Pheno het volgende:
tvp
ik hier?quote:
Ik moet morgen nog een dagje bij andere werkgever werken en dan ben ik er 2 vrij. Ik ga ook lekker stappen dan dus heb er wel zijn in.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had geen leerlingen vandaagWel lekker zo'n vrije dag
![]()
Behalve het feit dat ik alle jaarplannen van mijn collega's verwijderd heb, gaat alles goed hoor![]()
Wel euh...quote:Op woensdag 15 november 2006 20:34 schreef zenna het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog een dagje bij andere werkgever werken en dan ben ik er 2 vrij. Ik ga ook lekker stappen dan dus heb er wel zijn in.![]()
Hoe heb je dat gedaan![]()
Je zal morgen juichend worden binnen gehaald denk ik zoquote:Op woensdag 15 november 2006 20:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wel euh...
Ik ben Smartschoolbeheerder (ben, misschien morgen was) en een collega had mij gevraagd om haar jaarplannen te verwijderen omdat ze een foutje had gemaakt. Dus ik, vriendelijk als ik ben
, doe dat onmiddellijk.
Maar blijkbaar heb ik te rap verwijderd en op die manier heb ik alle jaarplannen (een 500-tal documenten dus) verwijderd![]()
They will love me tomorrow!![]()
![]()
Ik denk het ookquote:Op woensdag 15 november 2006 20:42 schreef zenna het volgende:
[..]
Je zal morgen juichend worden binnen gehaald denk ik zo![]()
Ik zal alvast maar een goedmakertje bedenken als ik jou wasquote:Op woensdag 15 november 2006 20:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
Zeker bij de directie![]()
Wel, ik moet mijn ontslag binnen nu en een paar weken nog indienenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:46 schreef zenna het volgende:
[..]
Ik zal alvast maar een goedmakertje bedenken als ik jou was![]()
Gezelligquote:
Dat is wel leukquote:Op woensdag 15 november 2006 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezellig
Oud-huisgenoot kwam even wat postophalen en even bijkleppen
God straft meteenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:10 schreef leonieke het volgende:
Fles? Weet je trouwens nog dat ik gisteren of eergisteren zat te lachen met die blunder op die universiteit bij jullie?![]()
Moet je hierboven eens mijn blunder lezen![]()
Ow je gaat weg, waar hebben we het nog overquote:Op woensdag 15 november 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wel, ik moet mijn ontslag binnen nu en een paar weken nog indienen
maar ergens vind ik je nog wel lief hoorquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar ergens vind ik je nog wel lief hoor
een beetje
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:35 schreef zenna het volgende:
[..]
It's up to you.
Maar daar vind ik nog altijd gezellig![]()
T is dan ook al laat op de avond hequote:
Tis nog hartstikke vroeg johquote:Op woensdag 15 november 2006 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is dan ook al laat op de avond he
En mijn auto deed het net nog, toch nog maar even geprobeerd
En toch lig ik straks al op bed hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 21:45 schreef zenna het volgende:
[..]
Tis nog hartstikke vroeg joh![]()
Hahaha, valt mee dan![]()
Ze zeggen niet voor niets, ouderdom komt met gebrekkenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch lig ik straks al op bed hoor
Mwah, morgen weer vroeg op,quote:Op woensdag 15 november 2006 21:53 schreef zenna het volgende:
[..]
Ze zeggen niet voor niets, ouderdom komt met gebrekken![]()
Ik weet mijn plek hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, morgen weer vroeg op,
en wil nog even in mijn nieuwe boek lezen
Dan ga ik nu maar naar beneden, kun jij lekker lezenquote:
Jij ook voor straksquote:Op woensdag 15 november 2006 22:03 schreef zenna het volgende:
[..]
Dan ga ik nu maar naar beneden, kun jij lekker lezen![]()
Slaap lekker alvast![]()
Heej Flash ! Heb je het nou over je eigen naam ? Dr_Slashquote:Op woensdag 15 november 2006 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een naam heb jij ook
reminds me of childhood memories
where everything was as fresh as the bright blue sky!![]()
Naah over jouw naamquote:Op woensdag 15 november 2006 22:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heej Flash ! Heb je het nou over je eigen naam ? Dr_SlashIk zie geen connectie tussen mijn naam en G&R
![]()
Huh ?!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah over jouw naamIk klim wel ff op dat andere forum
Ander forum? Uhm dan ben ik dus zieligjes alleen.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah over jouw naamIk klim wel ff op dat andere forum
jaja nou gut, wat ben jij zielig zeg aaahaaaaaaaahquote:Op woensdag 15 november 2006 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ander forum? Uhm dan ben ik dus zieligjes alleen.![]()
Neuj hoor ! Ben er nog.....quote:Op woensdag 15 november 2006 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, heb al een teleurstelling moeten verwerken vandaag, en dan Flash naar een ander forum?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaja nou gut, wat ben jij zielig zeg aaahaaaaaaaah![]()
Zeg ! Wat kan het Fok!licht niet verdragen ?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaja nou gut, wat ben jij zielig zeg aaahaaaaaaaah![]()
Das mooi.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Neuj hoor ! Ben er nog.....![]()
Bengel..
quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:57 schreef BeeDee het volgende:
Ik ben even aan het zappen tussen beideMaar trek toch meer hierheen moet ik zeggen..
![]()
Aangezien ik hier ook wel es kom, had ik dat allang door natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zappen ook ? Of alleen dat tweede..
![]()
Zijn er wat dat betreft geen geheimen iig.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:08 schreef zenna het volgende:
[..]
Aangezien ik hier ook wel es kom, had ik dat allang door natuurlijk![]()
Goede oude tijd.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
FF daar gelurkt...
Je hebt daar ook maar een paar posts..
![]()
Het blijft ook verleden.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Aha..'t is weer even geleden begrijp ik...![]()
Klinkt alsof ik het ook eigenlijk niet wil weten.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het blijft ook verleden.Heeft zijn reden waar ik niet verder op in ga.
Mooi zoquote:Op donderdag 16 november 2006 09:54 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hé marc
ja het gaat goed hoor![]()
tis voor dansen nooit te vroegquote:Op donderdag 16 november 2006 10:03 schreef Frutsel het volgende:
Heeeej Angel![]()
![]()
Das vroeg, maar ik doe mee
soms kan het 's avonds wel erg vroeg wordenquote:Op donderdag 16 november 2006 10:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
tis voor dansen nooit te vroeg
nee dan is het tot 's morgens vroegquote:Op donderdag 16 november 2006 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
soms kan het 's avonds wel erg vroeg worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 10:10 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nee dan is het tot 's morgens vroeg
ken er hier nog 1.. vandaag aan de schadesquote:Op donderdag 16 november 2006 10:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk![]()
Ik ben net op me werk en heb er nu al geen zin meer in![]()
Klinkt bekendquote:Op donderdag 16 november 2006 10:15 schreef Frutsel het volgende:
Ik ben net op me werk en heb er nu al geen zin meer in![]()
wat inhoudt dat je dus vrolijk bent vandaag? kijk dat moeten we hebbenquote:Op donderdag 16 november 2006 10:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Al ga ik het hier allemaal mijn humeur niet laten bederven vandaag (hoop ik toch heel erg dan).
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Al ga ik het hier allemaal mijn humeur niet laten bederven vandaag (hoop ik toch heel erg dan).
Gezamenlijk anti werkdagje lijkt het weer te zijnquote:Op donderdag 16 november 2006 10:18 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ken er hier nog 1.. vandaag aan de schadesen het is veel
![]()
maar goed laat me niet kennen... wat niet lukt, lukt niet... wat ik wel doe is mooi meegenomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |