Hier verderquote:Op woensdag 15 november 2006 20:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had geen leerlingen vandaagWel lekker zo'n vrije dag
![]()
Behalve het feit dat ik alle jaarplannen van mijn collega's verwijderd heb, gaat alles goed hoor![]()
Phenoquote:Op woensdag 15 november 2006 20:30 schreef Pheno het volgende:
tvp
ik hier?quote:
Ik moet morgen nog een dagje bij andere werkgever werken en dan ben ik er 2 vrij. Ik ga ook lekker stappen dan dus heb er wel zijn in.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had geen leerlingen vandaagWel lekker zo'n vrije dag
![]()
Behalve het feit dat ik alle jaarplannen van mijn collega's verwijderd heb, gaat alles goed hoor![]()
Wel euh...quote:Op woensdag 15 november 2006 20:34 schreef zenna het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog een dagje bij andere werkgever werken en dan ben ik er 2 vrij. Ik ga ook lekker stappen dan dus heb er wel zijn in.![]()
Hoe heb je dat gedaan![]()
Je zal morgen juichend worden binnen gehaald denk ik zoquote:Op woensdag 15 november 2006 20:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wel euh...
Ik ben Smartschoolbeheerder (ben, misschien morgen was) en een collega had mij gevraagd om haar jaarplannen te verwijderen omdat ze een foutje had gemaakt. Dus ik, vriendelijk als ik ben
, doe dat onmiddellijk.
Maar blijkbaar heb ik te rap verwijderd en op die manier heb ik alle jaarplannen (een 500-tal documenten dus) verwijderd![]()
They will love me tomorrow!![]()
![]()
Ik denk het ookquote:Op woensdag 15 november 2006 20:42 schreef zenna het volgende:
[..]
Je zal morgen juichend worden binnen gehaald denk ik zo![]()
Ik zal alvast maar een goedmakertje bedenken als ik jou wasquote:Op woensdag 15 november 2006 20:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
Zeker bij de directie![]()
Wel, ik moet mijn ontslag binnen nu en een paar weken nog indienenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:46 schreef zenna het volgende:
[..]
Ik zal alvast maar een goedmakertje bedenken als ik jou was![]()
Gezelligquote:
Dat is wel leukquote:Op woensdag 15 november 2006 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezellig
Oud-huisgenoot kwam even wat postophalen en even bijkleppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |