Wii mote suit = $ 50quote:
Dat verwacht je nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Gamespot review van Red Steel
http://www.gamespot.com/w(...)w.html?q=red%20steel
Wow das wel heel erg laag.quote:Op zaterdag 18 november 2006 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Gamespot review van Red Steel
http://www.gamespot.com/w(...)w.html?q=red%20steel
Je bent niet de enige. De wikipedia pagina's van Jeff Gerstmann (reviewer Zelda: TP) en Gamespot zel zijn gelocked door Wikipedia omdat Nintendo fanmongolen (dat waren geen fanboys meer) de ergste uitingen hebben geplaatst.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:22 schreef kipknots het volgende:
Ik begin echt het gevoel te krijgen dat Gamespot de Wii haatZe posten ook nog eens screens van Red Steel opgerekt van 480p naar 720p
quote:"Even so, there isn't much out there that compares to Twilight Princess, except for the Zelda games that have come before it."
quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:42 schreef Mortale het volgende:
Hier op fok games werd ook zonder roze zelda bril op gekeken
Nee, dat is ontkent door Nintendo. Alleen de controllers komen in een andere kleur uit.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:59 schreef Karina het volgende:
Als ik dit [afbeelding] mag geloven komt er ook een blauwe en een zwarte Wii!
bron: BBC News
Exite truck is er niet bij de launch hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:23 schreef Oksel het volgende:
Ik ga denk ik mijn pre-order van Red Steel cancellen, en er Excite Truck van maken..
quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:06 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nee, dat is ontkent door Nintendo. Alleen de controllers komen in een andere kleur uit.
Dan alleen Zelda. En Wii Play voor de extre remote.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Exite truck is er niet bij de launch hoor![]()
Ik zou ze beiden negeren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:23 schreef Oksel het volgende:
Ik ga denk ik mijn pre-order van Red Steel cancellen, en er Excite Truck van maken..
quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:23 schreef Oksel het volgende:
Rayman Raving Rabbidsquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:26 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dan alleen Zelda. En Wii Play voor de extre remote.
Helaasch..
Kan ik me haast niet voorstellen, waarom zou je een witte Wii willen met een andere kleur controller?quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:06 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nee, dat is ontkent door Nintendo. Alleen de controllers komen in een andere kleur uit.
makkelijker te zien wie er welke player isquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ik me haast niet voorstellen, waarom zou je een witte Wii willen met een andere kleur controller?
Bij de N64 was de gele controller van mij alleenquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
makkelijker te zien wie er welke player is
lolquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:57 schreef Ruzbeh het volgende:
FLIKKER OP GAMESPOT![]()
![]()
![]()
![]()
http://gstp.ytmnd.com/
aah zeker, hopelijk niet te duurquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Joytech accessoires voor Wii
Vooral die powerstation is een musthave!
Dat is nog eens een meningquote:
En ik helemaal nooit. Heb je Kasavin's review gelezen? Wat een bagger zeg. Allerlei bugs en weet ik veel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:41 schreef Lexie het volgende:
Daarna koop ik Red Steel wel tweedehands, ofzo.
red steel ligt over 3 maanden al in de budgetbak denk ik.. dat spel word zo schijt volgens mij..quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:41 schreef Lexie het volgende:
Ik hou het bij Zelda en waarschijnlijk Wii Play als extraatjes. Daar ben ik voorlopig al lang genoeg mee bezig. Daarna koop ik Red Steel wel tweedehands, ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |