Dick Maas!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:44 schreef BOOR_TBL het volgende:
Ben benieuwd wie de muziek doet, dat was nl een van de belangrijkste ingredienten bij de eerste 3 films. Volgens IMDB komen de themes van Jerry Goldsmith, maar die is een paar jaar geleden overleden. Lijkt me dus dat iemand de themes gaat adapten.. maar wie?
Uiteraardquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:32 schreef Stallion75 het volgende:
Ik neem aan dat je de ULTIMATE EDITION hebt en niet de karige nederlandse editie.
Pensioen neem ik aanquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:00 schreef Maikalo het volgende:
Trouwens, is Richard Crenna dood ofzo?
wikipedia:quote:
Hij was wel altijd de drijvende kracht achter Rambo. Hopelijk kunnen ze voor een waardig soort vervanger zorgen.quote:Suffering from pancreatic cancer, Crenna died of heart failure in Los Angeles, California at the age of 76. At the time of his death, he had a recurring role in the television series Judging Amy. On the show, his death was recognized by the death of the character he portrayed.
Pfff, waarom niet gewoon: First Blood part 4quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:55 schreef Stallion75 het volgende:
Ze starten met filmen op 23 Februari in Thailand en de titel is inmiddels weer veranderd in :
"Pearl of the Cobra"
Rambo zonder lang haar had ook gelijk gestaan aan zelfmoordquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:25 schreef Stallion75 het volgende:
Sly is Rambo klaar! Zo te zien is Sly weer aan het trainen geslagen en heeft hij de nodige kilo's er weer af, ook zijn haar is weer op Rambolengte zoals het hoort! Rambo doet niet mee aan de laatste haarmode;)
Rambo bring it on!
http://www.tmz.com/2007/02/16/stallones-not-so-sly-mullet/
Toch zou je haast zeggen dat hij wat dikkig begint te wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:02 schreef Stallion75 het volgende:
En hier nog wat fotos van Sly in Sydney waar hij bij de Rocky Balboa premiere was, hierna vliegt hij naar Tailand om te beginnen met draaien voor de nieuwe Rambo film.
- knip -
Met of zonder bonus disc?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:58 schreef Piovan het volgende:
Morgen toch maar de dvdbox halen.
13 euro voor de drie eerste films, valt mee
Ahquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:03 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen bij vanleest gezien, zijn gewoon 3 keepcases in een gaar hoesje.
HEb je een linkje daarvanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:04 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ah.
Toch is de ultimate edition zeker zijn geld waard![]()
Even kijken of ik hem kan vindenquote:
Hopelijk vervuld zijn zoon Richard Anthony Crenna de rol.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:02 schreef Maikalo het volgende:
[..]
wikipedia:
Richard Donald Crenna (November 30, 1926 – January 17, 2003)
edit:
[..]
Hij was wel altijd de drijvende kracht achter Rambo. Hopelijk kunnen ze voor een waardig soort vervanger zorgen.
Jaartje shooten dusquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:21 schreef Stallion75 het volgende:
En de naam voor de film is weer veranderd......het is nu "John Rambo".
Ik hoop dat het deze naam blijft want ik was zelf niet tevreden met de eerder gekozen namen.
Ik denk dat de Sly deze serie op een goede wijze wil aflsluiten net als hij bij de Rocky films heeft gedaan dus vandaar deze naam denk ik.
Releasedatum voor de film staat nu op Mei 2008.![]()
Is die rechtergast nou een stand-in?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:09 schreef Stallion75 het volgende:
En de eerste fotos zijn verschijnen op het net......RAMBO IS BACK![]()
![]()
![]()
Lijkt me nogal logisch.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:27 schreef Haunter het volgende:
[..]
Is die rechtergast nou een stand-in?
(Zelfde lichaamsbouw ongeveer, zelfde kapsel, band om zijn hoofd, zelfde horloge etc.)
Ze hebben alleen echt een totaal verschilende shirt aanquote:
Het enige verschil is die halsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:28 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ze hebben alleen echt een totaal verschilende shirt aan(als ze alleen shots van achteren maken kan het wel)
Allemaal kleine rambo-tjesquote:Op zondag 6 mei 2007 21:17 schreef Stallion75 het volgende:
En we hebben weer een nieuwe foto, gemaakt op locatie (Thailand) en met het hele gezin.
[afbeelding]
Thxquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:06 schreef Stallion75 het volgende:
De film moet in 2008 verschijnen en vertelt over Rambo die wordt ingehuurd door een groep christelijke zendelingen om hen te beschermen tijdens een humanitaire missie in Birma. Wanneer een aantal van de zendelingen wordt ontvoerd, stelt Rambo een team samen om de groep te bevrijden.
In het begin van alle 3 de films heeft hij nog een shirt/iets aanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:44 schreef Antal het volgende:
Waarom heeft ie een shirt aan ?! Rambo hoort geen shirt te hebben !!
Denk eerder dat het een soort priester is ofzo die probeert rambo over te halen anders zou die gast ook niet gaan preken.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:02 schreef Maikalo het volgende:
I'm stunned![]()
Maar halfverwege dat filmpje is er een vent die op Trautman lijkt. Ze zullen toch niet iemand hebben die in de schoenen van Richard Crenna durft te staan![]()
Als je voor zo'n geschut staat dan lijkt 't mij helemaal niet zo vreemdquote:Op maandag 21 mei 2007 00:10 schreef Antal het volgende:
Dit lijkt nergens op,, die gasten spatten allemaal uitelkaar... Rambo is dan wel een beetje over the top maar dit..... dit kan echt niet..
Weet je wat voor kogels er uit zo'n geweer komen?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:10 schreef Antal het volgende:
Dit lijkt nergens op,, die gasten spatten allemaal uitelkaar... Rambo is dan wel een beetje over the top maar dit..... dit kan echt niet..
Sowieso, als je zo'n kogel in je donder krijgt dan mis je wel een stukje hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 17:17 schreef Stallion75 het volgende:
Blijkbaar heeft hij geen idee wat voor gun het is ,maar dit is hem dus:
Browning M2 Heavy Barrel 50 Cal.
[afbeelding]
[afbeelding]
en als je daar pal voor staat dan kun je echt WEL het gewenste resultaat bereiken als in de trailer![]()
![]()
[afbeelding]
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=ytlxxGSmdxw![]()
Ja waar is Kolonel Trautman von hem wel dikquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:00 schreef Maikalo het volgende:
Trouwens, is Richard Crenna dood ofzo?
die is al een paar jaar doodquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:25 schreef Crespo09 het volgende:
[..]
Ja waar is Kolonel Trautman von hem wel dik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |