Boot was eerderquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:44 schreef t0n het volgende:
Ja, zolang deze nog niet af is, komt de boot niet aan de beurt...
Jeukt wel hoor, maar heb tijd te kort...
daaromquote:Op maandag 15 januari 2007 10:14 schreef t0n het volgende:
Als.. Als... Als...
Neem 'n beetje risico's joh... anders is er ook niets aan
Dat is een best hoge compressie verhouding als ik me niet vergis, maarja dat gaat dan ook lekker met een vtec motor als ik me niet vergis?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:26 schreef t0n het volgende:
Wiseco 12.x compressie zuigers... en denk eagle H-beam rods..
Het leeftquote:Op maandag 19 februari 2007 08:39 schreef t0n het volgende:
Me motor staat nog steeds bij DBM, geen updates vooalsnog.. Hoeft ook nog even niet... Moet ff centen sparen, heb net nieuwe baan... moest me lease auto weer inleveren, heb daily op LPG-G3 gekocht..
Ondertussen heeft een maatje van me, mijn kleppendeksel in de kleur van de auto gespoten.
[afbeelding]
Die is echt übergeilquote:Op maandag 19 februari 2007 08:39 schreef t0n het volgende:
Me motor staat nog steeds bij DBM, geen updates vooalsnog.. Hoeft ook nog even niet... Moet ff centen sparen, heb net nieuwe baan... moest me lease auto weer inleveren, heb daily op LPG-G3 gekocht..
Ondertussen heeft een maatje van me, mijn kleppendeksel in de kleur van de auto gespoten.
[afbeelding]
pfoei ton you got mequote:Op donderdag 22 februari 2007 09:48 schreef t0n het volgende:
Heheh Marco.
Ja, DBM ja, ze gaan niets doen hoor... en al helemaal niet voor centen.. Ik bouw het zelf met de goede jongens van HONTEC, maar DBM meet het ff op.![]()
Eén van me beste maten werkt bij DBM, dus dat zit wel goed.
quote:
Verbazingwekkend, zo klein als die airbags tegenwoordig zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 18:14 schreef t0n het volgende:
Zo...
Updates:
yay, ik heb een lelijk baller stuurtje... maar vind hem stiekem wel kinky.
[afbeelding]
Sparco P31C
Met Sparco <> EK Hub
* Energy Suspension Hyperflex kit (rood uiteraard)
* PLX Wideband kit, black gauge
zijn hier in nl toch ook wel te krijgen, even bij een revisibedrijf informeren?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef casejunkie het volgende:
Weisco zuigertjes zijn wel meteen goede zuigers ja. Laat je ze uit amerika komen of zit er hier ergens een importeur?
Dat dus, netjes johquote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:26 schreef t0n het volgende:
Wat versta je onder werk?
Wat ik zelf aan de motor doe:
Bouwen, monteren etc.
Wat ik aan de motor laat doen:
Boren/Honen/Wassen etc.
Zetten ze hem daarna dan ook op de testbank voor je? (kan me niet voorstellen dat het niet zo is maar goedquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:10 schreef t0n het volgende:
Toch iets anders.
Zo, vandaag de motor gebracht naar Dymo Track Engineering. Na een kwartiertje praten met de beste man daar, heb ik het volgende besloten om daar te laten doen.
- Wassen
- Boren
- Honen
- Vlakken
- Spoelen
- Krukas Balanceren
- Alle olie kanalen nalopen
- Zuigers/drijfstangen wegen
- High Performance lagers (kruk, drijf en axiaal)
- Motor bouwen
De keuze is simpel, hun bouwen al jaren motoren en kunnen met name Honda motoren erg goed bouwen... Ik ga dan niet zelf meer liggen kutten, ik wil dat het goed zit. Ze gaan morgen al boren, als het mee zit, ben hem denk in totaal twee weken kwijt.
Ok. Het is dus niet zo, dat ze iets garanderen ofzo. Bijv. aantal pk's. Je merkt het dus vanzelf wel als het fuck-ups zijn (wat me sterk lijkt)quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:28 schreef t0n het volgende:
Nee, de kop moet er nog op, de olie pomp, carter pan etc.. hun doen internals, ik doe de rest.
Als de motor/auto klaar is, dan gaan we op de bank afstellen... na het inrijden zegmaar.
ben nooit zo goed in topics helemaal doorspittenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:44 schreef t0n het volgende:
Volgende update gaat ook besteld worden:
Fluidyne Radiator
LSD Motorsports 12" 1500 CFM push/pull fan
[afbeelding]
[afbeelding]
En Dymotrack belde, ze gingen nu aan de slag met de lagers, dus boren/honen is klaar.
Ach het is een hobby van je en een hobby mag nou eenmaal geld kostenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:03 schreef t0n het volgende:
Ach, de ander koopt een paard, ik een auto, zeg ik altijd maar. En ik kan het missen, woon nu (nog) thuis en werk fulltime bla bla..
Preciesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:03 schreef t0n het volgende:
Ach, de ander koopt een paard, ik een auto, zeg ik altijd maar. En ik kan het missen, woon nu (nog) thuis en werk fulltime bla bla..
Als je zelf je auto bouwt en je wil die in NL laten keuren komen ze halverwege ook een keer langsquote:
echt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:27 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Als je zelf je auto bouwt en je wil die in NL laten keuren komen ze halverwege ook een keer langs![]()
Dat zou best kunnen want dan is de auto ook niet zelf gebouwt maar herbouwtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef Pumatje het volgende:
[..]
echt?
Ik ken al een aantal gevallen van compleet herbouwde mini's met andere motoren die nog nooit iets van de RDW gehoord hadden totdat ze zelf naar lelystad gingen.
de gebouwte autoquote:Op maandag 9 juli 2007 15:59 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen want dan is de auto ook niet zelf gebouwt maar herbouwt![]()
Had hem gehoord pik, ik wil em zeker. Ik bel je v/d week ff. Gezellig!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:49 schreef Googolplexian het volgende:
t0n : check voicemail(sry voor de onverwachte blaattaal ... ik kreeg eerst (weer) de eigenaar van je vorige telefoon aan de lijn)
m.a.w.: Tamiya TB-01 + accu's en ab.... op te halen ^^ (hopelijk is er een Civic kap voor te krijgen, al denk ik dat wel)
ja, ehhhh ... helaas heb ik niet effe eenTypeR K20 blok overanders had je die wel gekregen
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:52 schreef t0n het volgende:
[..]
Had hem gehoord pik, ik wil em zeker. Ik bel je v/d week ff. Gezellig!
Voor de rest:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Looks good, zie alleen op de laatste foto een verticale kras, maar kan hem niet voelen met me nagel/vinger etc. Dus lijkt me gewoon een krasje van het plaatsen van de zuiger?
Door de foto's lijken de cilinderwanden net spiegels. Ze zijn wel superschoon, maar geen spiegels.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:52 schreef t0n het volgende:
[..]
Had hem gehoord pik, ik wil em zeker. Ik bel je v/d week ff. Gezellig!
krasje hoort er imo niet te zitten, maar expert ben ik er ook wel weer niet in.....zou iig proberen de oorzaak van de kras uitzoeken (zuigerveren, vuil en dergelijke)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:52 schreef t0n het volgende:
[afbeelding]
Looks good, zie alleen op de laatste foto een verticale kras, maar kan hem niet voelen met me nagel/vinger etc. Dus lijkt me gewoon een krasje van het plaatsen van de zuiger?
Door de foto's lijken de cilinderwanden net spiegels. Ze zijn wel superschoon, maar geen spiegels.
Nou, ik wil wat unieks rijden. Ik heb de BC vele malen minder gezien in NL dan de HKS. de HKS is stiller, maar zal net zo veel vermogen opleveren als de BC.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:01 schreef tevebe het volgende:
Wat maakt het uit dat je HKS zo vaak ziet? Het is toch ook een van de betere merken? Zit er ook geluidsverschil en kwaliteitsverschil tussen die 2?
Ohja mooi project. Mooie auto.
Ok. Duidelijk. Ik kan me nog de uitlaat herinneren die je eerst op je oude civic hadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:38 schreef t0n het volgende:
[..]
Nou, ik wil wat unieks rijden. Ik heb de BC vele malen minder gezien in NL dan de HKS. de HKS is stiller, maar zal net zo veel vermogen opleveren als de BC.
Thanks.
Hahah, inderdaad. Oude rotte motor was dat zeg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:05 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ok. Duidelijk. Ik kan me nog de uitlaat herinneren die je eerst op je oude civic hadKwam flink wat geluid uit toen in Landgraaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |