Niet alleen dat, hij vergeet ook even rond te kijken. Er loopt hier al een topic over. In NWS geloof ik.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
yeremy je draait door.
Wie de bal kaatsquote:Op woensdag 15 november 2006 10:49 schreef Netsplitter het volgende:
Kneus
Yepquote:Op woensdag 15 november 2006 10:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
yeremy je draait door.
En daar kom je nu pas mee?quote:Op woensdag 15 november 2006 10:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
yeremy je draait door.
He's full of it.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:53 schreef Kiteless het volgende:
Hee een slachtoffer-rol-mensen-topic !
Nee Ik vergelijk Pastors met het Nazismequote:Op woensdag 15 november 2006 10:54 schreef Eightball het volgende:
En deze is trouwens dubbel.
Pastors vergelijkt islamisering met nazisme
zeg yeremy, ben je nog gediscrimineerd vandaag ?quote:Op woensdag 15 november 2006 10:55 schreef yeremy het volgende:
[..]
Nee Ik vergelijk Pastors met het Nazisme
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:54 schreef yeremy het volgende:
Nee niet echt .
Was al algemeen bekend.
Gister avond nog eens bevestigd.
Ach jij reageert elke keer nog.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:55 schreef Eightball het volgende:
[..]
He's full of it.
http://forum.fok.nl/user/history/158149
Ik doe geen domme uitspraken.quote:
Zolang daar andere zaken niet in vergeten worden, maarja dat schijnen nogal wat mensen bewust te negeren of te vergetenquote:Op woensdag 15 november 2006 10:56 schreef yeremy het volgende:
Vrijheids van menings uiting geld toch voor iedereen in nederland???
dude!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:55 schreef Eightball het volgende:
[..]
He's full of it.
http://forum.fok.nl/user/history/158149
1e keer in een topic van jou en ook de laatste keer.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:56 schreef yeremy het volgende:
Ach jij reageert elke keer nog.
Nopequote:Op woensdag 15 november 2006 10:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vond hem gisteren zeker geen nazi, al ging zijn wo2 vergelijking mij veel te ver, dat hij bang is voor een 'oorlog' kan ik nog mee inkomen maar wo2 gaat te ver, net zoals hem Nazi noemen, want hij vertoond dan veel anti-Nazi kenmerken
owquote:Op woensdag 15 november 2006 10:59 schreef yeremy het volgende:
[..]
Nope
Het schets een probleem (
Hij blaast het Op.
Zegt de oplossing te hebben.
Maar dan wil hij wel aan de machtkomen.
Zo kwam Hitler aan de macht
Ach zolang ze je blijf lezen ben ik tevreden ,quote:Op woensdag 15 november 2006 10:58 schreef Eightball het volgende:
[..]
1e keer in een topic van jou en ook de laatste keer.
Yep zowel Pastors Wilders Samir A Mohammed B zijn tegen de multiculturele samenleving.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:07 schreef Kiteless het volgende:
nou
mohammed b schets een probleem
hij blaast het op
zegt de oplossing te hebben
maar dan moet wel islam aan de macht
Zo kwam Hitler aan de macht
Pastors is totaal niet tegen een multiculturele samenleving, alleen als hij die islamitische extremisten benoemd is hij blijkbaar zelf een extremist, mag jij raden wat hier niet kloptquote:Op woensdag 15 november 2006 11:08 schreef yeremy het volgende:
[..]
Yep zowel Pastors Wilders Samir A Mohammed B zijn tegen de multiculturele samenleving.
Rechts extremisten en moslims extremisten lijken meer op elkaar dan ze denken
Nee hij heeft het over de Islam. Niet over de islam extremistenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Pastors is totaal niet tegen een multiculturele samenleving, alleen als hij die islamitische extremisten benoemd is hij blijkbaar zelf een extremist, mag jij raden wat hier niet klopt
Bedankt voor je bijdrage .quote:Op woensdag 15 november 2006 11:11 schreef buachaille het volgende:
Weer zo'n zeik krakers topic. Als er één nazi rondloopt in den haag dan is het Maorijnissen.
Maar volgens jou mag dus nooit een politicus een probleem signaleren en zeggen dat ie een oplossing weet,quote:Op woensdag 15 november 2006 11:08 schreef yeremy het volgende:
[..]
Yep zowel Pastors Wilders Samir A Mohammed B zijn tegen de multiculturele samenleving.
Rechts extremisten en moslims extremisten lijken meer op elkaar dan ze denken
we zeggen al tig jaar integreren terwijl wij assimileren bedoelen. Hij woont zelf in een arme buurt met veel moslims, hij is niet tegen de moslims alleen wel tegen de moslims die Nederland niet moeten, wat doe je hier dan nog?quote:Op woensdag 15 november 2006 11:10 schreef yeremy het volgende:
[..]
Nee hij heeft het over de Islam. Niet over de islam extremisten
En hij is tegen de Multiculturele samenleving iedereen moet ASSYMILEREN.
Gozer, m'n scrollwieltje is 1mm gesleten...quote:
Dat kan je beter aan Pastors vragen .quote:Op woensdag 15 november 2006 11:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
we zeggen al tig jaar integreren terwijl wij assimileren bedoelen. Hij woont zelf in een arme buurt met veel moslims, hij is niet tegen de moslims alleen wel tegen de moslims die Nederland niet moeten, wat doe je hier dan nog?
Je kan zeggen wat je wilt maar Pastors heeft veel goeds gedaan in Rotterdam. Niet alleen voor autochtonen maar ook voor allochtonen. Al was het alleen maar het wederzijds respect dat door hem is gegroeid omdat mensen (politici) durven zeggen wat ze denken. Ik kots trouwens op de Stalinistische Radio Omroep Rijnmond. Wat een schurkenbende is dat zeg.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:20 schreef yeremy het volgende:
[..]
Dat kan je beter aan Pastors vragen .
Ik ben gek op nederland en onze multiculturele samenleving .
Ik heb een hekel aan mensen die daar tegen zijn zoals Samir A Wilders Mohammed B Pastors. Michiel Smit.
Oké, Pastors is anti multiculturele samenlevingquote:Op woensdag 15 november 2006 11:23 schreef yeremy het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/032886.html#comments
Zelfs bij geen stijl heeft Pastors afgedaan
Pastors is tegen onze Samenleving ja.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oké, Pastors is anti multiculturele samenleving![]()
![]()
![]()
dat eist Pastors niet eens maar het is al goedquote:Op woensdag 15 november 2006 11:51 schreef yeremy het volgende:
[..]
Pastors is tegen onze Samenleving ja.
net als Samir A.
De een eist dat we allemaal een hoofddoek dragen
De ander eist dat we allemaal geen hoofddoek dragen
In een liberaal land bepaald de burger dat zelf wel
Ja Moslims zijn Nazies en alles wat links is zijn stalinistische communisten.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:22 schreef buachaille het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar Pastors heeft veel goeds gedaan in Rotterdam. Niet alleen voor autochtonen maar ook voor allochtonen. Al was het alleen maar het wederzijds respect dat door hem is gegroeid omdat mensen (politici) durven zeggen wat ze denken. Ik kots trouwens op de Stalinistische Radio Omroep Rijnmond. Wat een schurkenbende is dat zeg.![]()
Begrijpend lezen is ook een vak, zuchtquote:Op woensdag 15 november 2006 11:54 schreef yeremy het volgende:
[..]
Ja Moslims zijn Nazies en alles wat links is zijn stalinistische communisten.
Dat is de Pastors aanhang, dan weet je wat er gebeurt als dit soort malloten aan de macht komen
Mijn Favoriete Radio
Echt Rotterdams zeggen waar het op slaat.
maar van dat lezen ook luisteren en zien vanquote:Op woensdag 15 november 2006 11:57 schreef buachaille het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak, zuchtKenmerkend voor een linkse fascistische I-nazi, alles wat rechts is van de PvdA een "malloot" noemen. Veel sterkte in je kraakpand.
goed argument!quote:Op woensdag 15 november 2006 11:23 schreef yeremy het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/032886.html#comments
Zelfs bij geen stijl heeft Pastors afgedaan
Nee iemand die radio rijnmond stalinistisch noemt noem ik een mallootquote:Op woensdag 15 november 2006 11:57 schreef buachaille het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak, zuchtKenmerkend voor een linkse fascistische I-nazi, alles wat rechts is van de PvdA een "malloot" noemen. Veel sterkte in je kraakpand.
Hebben we het nu over moslim extremisten of de islam.?????quote:Op woensdag 15 november 2006 12:02 schreef dVTB het volgende:
Grappig dat Pastors meteen als nazi wordt afgeschilderd, omdat hij zegt wat hij vindt. We hebben in dit land recht van vrije meningsuiting. Dat recht geldt ook voor Pastors. Moslims mogen in dit land doen en zeggen wat ze willen, andere gelovigen eveneens. Pastors heeft net zo veel rechten, ook al zijn zijn uitspraken weinig oplossingsgericht.
Pastors een nazi noemen is bespottelijk en getuigt van gebrek aan historisch besef. Nazi's waren/zijn mensen die anderen willen doden alleen omdat ze zijn om wie ze zijn. Als je kijkt naar mensen die in het Nederland van 2006 dergelijke oproepen doen, kom je toch echt uit bij bepaalde moslim-extremisten. Natuurlijk wil dat niet zeggen dat geen enkele moslim deugt, maar wie ontkent dat dergelijke extremistische geluiden onder moslims voorkomen, is een struisvogel die zijn kop in het zand steekt.
je vergeet links extremisten nogquote:Op woensdag 15 november 2006 12:06 schreef yeremy het volgende:
[..]
Hebben we het nu over moslim extremisten of de islam.?????
Pastors weet het verschil namelijk niet.
En dat maakt hem een rechts extremist alles op 1 hoop gooien.
Net zo gevaarlijk voor onze multiculturele samenleving als moslims extremisten.
Alle extremisten jij je zinquote:Op woensdag 15 november 2006 12:10 schreef DerBolle het volgende:
[..]
je vergeet links extremisten nog
Hoe kom je er in vredesnaam bij dat Pastors het verschil tussen gewone moslims en moslim-extremisten niet weet? Hoe denk je dan te verklaren dat hij een moslim op #3 heeft staan op zijn kandidatenlijst?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:06 schreef yeremy het volgende:
Hebben we het nu over moslim extremisten of de islam.?????
Pastors weet het verschil namelijk niet.
En dat maakt hem een rechts extremist alles op 1 hoop gooien.
Net zo gevaarlijk voor onze multiculturele samenleving als moslims extremisten.
Had je gister moeten kijkenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:25 schreef dVTB het volgende:
[..]
Hoe kom je er in vredesnaam bij dat Pastors het verschil tussen gewone moslims en moslim-extremisten niet weet? Hoe denk je dan te verklaren dat hij een moslim op #3 heeft staan op zijn kandidatenlijst?
Liever niet. Maar is het net zo iets als het Horst Wessel lied.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:10 schreef Pulu het volgende:
hebben jullie ook al genoten van het 1NL lied?
geniet mee http://www.eennl.nl/files/Een-Nederland-door-de-EenNL-band.wma
Okay, die uitspraak is overdreven maar Rijnmond is zeker een spreekbuis van de SP te noemen. Balkenende is een keer dusdanig geschoffeerd door een verslaggeefster dat hij zich heeft voorgenomen nooit meer een interview te doen voor die omroep. Daar houdt hij zich voor zover ik weet nog steeds aan. Het siert leefbaar rotterdam dat ze er nooit de stekker uit hebben getrokken. Overigens is het als ze zich verre houden van politieke een prima omroep, de sportverslaggeving is geweldig.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:02 schreef yeremy het volgende:
[..]
Nee iemand die radio rijnmond stalinistisch noemt noem ik een malloot
ik heb gisteren ook gekeken en je loopt hier te zwetsen,quote:Op woensdag 15 november 2006 12:34 schreef yeremy het volgende:
[..]
Had je gister moeten kijken
of kijk RTL-7 dan hoor je het en dan weet je ook gelijk hoe VVDer KAMP er overdenkt.
Partijen als Wilders en Pastors zullen nooit mee regeren.
Heerlijk die versnippering op rechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |