quote:Op woensdag 15 november 2006 10:41 schreef bixister het volgende:
en als 't wél lukt krijg je daar misschien (vast!) ook weer juist een opkikker van kleintje. ik vond 't zo'n geweldig gevoel dat ik m'n kind zelf kon voorzien van wat hij/zij nodig had.
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:11 schreef Kleintje het volgende:
Even over het 'door de bomen het bos niet meer zien'...
Er zijn zoveel sites en links...
Weten jullie nog waar jullie heel veel aan hebben gehad?
Leuk bijkomend voordeel is natuurlijk dat je sneller op je eigen gewicht bent door bv.
Volgens mij is het enige waar ik nu echt nog tegenop zie het voeden in het openbaar...
eerste week wordt je voornamelijk voorgelicht door de kraamzorg, daarna het Cb die er verschillende adviezen op nahouden. dat maakt het uist lastiger de verschillende adviezen. denk ik.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:20 schreef YPPY het volgende:
Het zou propaganda kunnen zijn, maar ik vind dat je dan ook de nadelen moet noemen. Ik lees hier regelmatig mee en dat gedoe met cc's, vaste tijden, zoveel-maximaal-per-dag, overstappen-op-een-ander-soort-voeding lijkt mij niet echt leuk. Dat hoort wat bij betreft zeker bij zo'n cursus. Het is eerlijker om dat vooraf te weten. Dat het niet zo makkelijk is als het lijkt. Over bv hoor je tenslotte ook veel negatiefs.
Ik heb superveel gehad aan het topic hier. En ook aan het bv handboek van lll (een borstvoedingsclub), maar het gaat misschien wat ver om dat nu al te bestellen. Oude topics doorlezen heb ik wel al vanaf het begin van mijn zwangerschap gedaan.
Dat voeden in het openbaar valt echt zo mee. Je ziet niks (Op m'n werk, kwam een vrijwilliger binnen, type conservatieve man, ik vertelde dat Anna meteen bij binnenkomst al honger had, hij schrikt zicht te pletter "wha, ze is aan het drinken!". Had niks door. Vond het alleen vreemd denk ik dat ik niet opstond toen hij me een hand gaf.) Als je eenmaal gewend bent aan voeden, en de baby ook. Dan is het makkelijk. In het begin had ik het niet snel gedaan, maar na een paar weken maakte het me niet meer uit. Ik voed nu zelfs met m'n broertje erbij.
Vind je dat voor jezelf genant, of voor anderen?quote:Op woensdag 15 november 2006 11:11 schreef Kleintje het volgende:
Volgens mij is het enige waar ik nu echt nog tegenop zie het voeden in het openbaar...
Je hebt een pmmetjequote:Op vrijdag 17 november 2006 10:37 schreef PM-girl het volgende:
thnx, was inmiddels in het babytopic verder gegaan! *wegsluipt
Lotte, ik maak hier alle flessen in 1 keer klaar. Ik kook water, doe een deel in een maatbeker, aanvullen met koud tot gewenste hoeveelheid en dan de schepjes erbij. En ik heb 6 flesjes, die vul ik dus ook gelijk allemaal, en dan in de koelkast, die wel koud genoeg moet zijn (7 graden). Het koken doe ik eigenlijk alleen maar omdat het met warm water makkelijker mengt, en warm water uit de kraan is niet zo goed, hoor ik altijd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:05 schreef ik80 het volgende:
Maken jullie flessen klaar met kraan- of gekookt water?
Lotte woog 3850! Jippie en ze is nu 5 weken, en bij haar geboorte woog ze 3000, goed aangekomen dus! Verder was alles oke op het cb.
Mag in een keer stoppen met de Bv, maar moet dan wel mijn bosrten insnoeren tegen ontstekingen.
Dat hebben wij ook. Ik was elke dag de flesje in een licht sopje af en doe ze om de dag, soms om de 2 dagen in de sterillisator.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:17 schreef linda856763 het volgende:
Ja, ik doe het ook nog elke dag, maar ik ga maar een beetje minderen denk ik. Elk flesje wordt ook maar een keer gebruikt bij ons, en dan weer in de sterilisator, lijkt me wel wat overdreven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |