Dan laat merlijn maar niet met Arwen spelenquote:Op maandag 11 december 2006 21:49 schreef lcicle het volgende:
Ahw.. dat spugen is zo zielig soms! Mijn neefje (7 maanden) doet het nu nog steeds. Maar het ergste vind ik nog hoe z'n ouders ermee om gaan. Hij krijgt amper nieuwe kleertjes aan 'ach het droogt wel weer' zeggen ze dan nadat ze het een beetje gedept hebben. Ik vind het nu zelfs vies om hem op schoot te hebben. En elke keer als hij met Merlijn speelt krijg ik rillingen omdat ik het idee heb dat hij zuur ruikt.
Ik snap wel dat het veel werk is, dat verschonen, maar komop.. Je loopt zelf toch ook graag in frisse kleren?
Merlijn had toen hij zi in paniek was zondag al twee keer chamodent en een paracetomol gehad. Maar dat hielp allemaal niet genoeg of was na 3 a 4 uur weer uitgewerkt, we durfde zo kort op elkaar niet weer een paracetamol te geven. We geven altijd paracetamol als Merlijn pijn heeft, hij wordt meteen stil als we het laten zien.quote:Op maandag 11 december 2006 21:50 schreef Leah het volgende:
Bij echt erge tandenpijn (idd als er 4 tegelijk doorkomen), gaf ik ook wel paracetamol hoor. Ben daar helemaal niet vlot mee, maar als ze echt verhippen van de pijn dan kan dat best voor een keertje.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 11 december 2006 22:24 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Wel, ik wil niet dat andere mensen vinden dat mijn Fonske stinkt, dus dan doe ik wel een nieuw kostuum aan. Of hij nu zijn keel open zet of niet.
Maar om het nu iedere keer te doen als hij kotst...
ik neem meestal 2 setjes extra mee als ik de hele dag weg ben, dus dat is wel heul domquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:38 schreef lcicle het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Ik snap wel dat je thuis niet 6x op een dag gaat verschonen hoor! Maar mijn neefje spuugt rustig een keer of 3, en dan nog krijgt hij niets nieuws aan. Een slabbertje zou al een hoop schelen
Nu was het laatst een keer zó erg blijkbaar dat hij wél nieuwe kleertjes aan moest. Maar.. paps en mams hadden niets meegenomen! Of ik even een truitje had.
Zo sliep ik ook de eerste maanden met Benthequote:Op dinsdag 12 december 2006 12:09 schreef chacama het volgende:
Verder hebben we gisternacht bijna de hele nacht aangekoppeld gelegen. De stroom was uitgevallen en wij zijn allebei in slaapgevallen tijdens het voeden. Het was zo lekker donker.Ook de tweede keer viel ik in slaap en om half zeven werd ik weer wakker met een drupje naast me die lekker tegen mijn borst lag aan gevleid.
Oh, heeeerlijk is dat he!quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:09 schreef chacama het volgende:
werd ik weer wakker met een drupje naast me die lekker tegen mijn borst lag aan gevleid.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:58 schreef Neuk het volgende:
Als je em gewoon in een zak drukt met alleen het hoofdje eruit worden zijn kleertjes ook niet vies!
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:00 schreef Moonah het volgende:
Applaus voor mijzelf en mijn geweldige menneke!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |