Chacama fijn dat ze het mee in de gaten houden en meidcaties wanneer een huisarts het voorschrijft hoe niet leuk het ook is, toch doen want een beschadigde slokdarm door ontstekingen is nog minder prettig. vraag wel naar losec( omeprazol) en niet zantac, losec is beste refluc medicijn
Anyways, wij zijn vandaag druk geweest, vanochtend naar het CB
Gewogen 8715 gram dus 250+/- gram in 3 weken, vond het wel maf maar goed ik dacht ik wacht het zkh wel af. Lengte was ze gekrompen
![]()
dus jullie snappen betrouwbaar zijn die metingen niet altijd
Wat ze moest doen /kunnen doet ze dus ze waren tevreden en toen de spuit, en mijn stoer meisje gaf geen kick, alleen zo een blik van ja nou t zal wel
Daarna naar het ziekenhuis, waar ze toch wel gegroeid was in tegenstelling tot oktober 5 mm erbij
![]()
en woog ze 8,5 kilo en in de tendens van gewichtstoename laatste paar maandjes vind ik dat ook logischer. Ze zakt dus wel nog verder het lijntje in.
De arts was niet tevreden , omdat ze ondanks losec etc. nog zoveel last heeft. En in overleg gaan ze 16 januari een passage foto maken. Om te kijken of het diafragma wel in orde is en hoe de uitvoer van de maag naar verdere organen gaat e.d. Dus meer gedetailleerdere info. Al kunnen ze er weinig aan doen want medicatie voor snellere opname oid is er niet. maar hopenlijk wel uit te sluiten dat er een operatie nodig is om het maagje wat te roteren.
Theoretisch gezien zou ze nog geen bijvoeding mogen omdat het nog niet nara wens is, maar ze die hoop eigenlijk beetje opgeven dat het nog beter gaat worden.
Dus we mogen vanaf nu starten met rijstebloem door de fles, zodat ze iig verzadigd is en het toch weer wat extra calorietjes geeft! en binnenkort neemt de dietiste contact op en mogen we weer gaan introduceren.
De allergieuitslag ook verder besproken en het zijn dus 3 vastgestelde allergie-en
moemelk(eiwit)
kippeneiwit
noten.
zo;n beetje de drie vervelendste eruit dus