ik lurk hier veel meer dan dat ik post, maar kan het niet laten deze te delen met jullie..
Vanmiddag wezen shoppen voor kerstkleding, nou ja eigenlijk gewoon nieuwe kleding, die voor het eerst met de kerst gedragen mag worden en daarna gewoon de roulatie in gaan, dus niet teveel poespas en kersterig was mijn idee.
Het begon al met alicia die smoorverliefd werd op een zwart tuniekje met een glimmertje erin, nou vooruit na lang twijfelen en kijken kon dat nog wel naar mijn idee later op een spijkerbroek ofzo, maar toen kwam zoon lief...
leuke stoere ribbroek gevonden, met een schattig jasje wat straks zat nog gesleten kan worden als buitenjasje of wat dan ook, in mijn gedachten een leuke trui of stoer hemd eronder en klaar, maar wat ik ook probeerde, hij zette de hele winkel op de kop, geen stoer hemd voor ons monster, hij wilde een blouse met een roesje, zo'n akkelig witte op en top met een strikkie
![]()
(gelukkig blijft wit bij hem niet langer dan een uur schoon dus krijgt hij alsog vrij snel een stoer shirt aan maar dan uit de huidige kledingzooi
Danny zit weer in r'dam dus moest vanavond natuurlijk alles even op de foto, nou daar had meneer wel oren na....