Domme doos heeft haaientanden voor dr wielen...quote:Op woensdag 15 november 2006 09:53 schreef minkuukel het volgende:
Domme doos komt van rechts volgens mij.![]()
En jij maakte natuurlijk ook een gebaar van sorry d.m.v. een toeter? ofmiddelvinger?quote:Op woensdag 15 november 2006 09:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ze maakte nog wel een gebaar van sorry, dat dan weer wel.
Maar er staan wel haaietanden? Dan heeft TS dus voorrang.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:53 schreef minkuukel het volgende:
quote:Op woensdag 15 november 2006 09:53 schreef minkuukel het volgende:
Er staan haaientanden, lul.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:53 schreef minkuukel het volgende:
Haaientanden zijn wit, op jouw plaatje zwart!quote:Op woensdag 15 november 2006 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
Er staan haaientanden, lul.
Ik dacht dat de auto vleugels hadquote:Op woensdag 15 november 2006 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Haaientanden zijn wit, op jouw plaatje zwart!
Verwarring!
Onduidelijkheid!
Dingen!
Godverdegodverdegodver.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Verwarring!
Onduidelijkheid!
Dingen!
Procedureblunder vormfout!quote:Op woensdag 15 november 2006 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Verwarring!
Onduidelijkheid!
Dingen!
Je hebt je best gedaan. [14.gif].quote:Op woensdag 15 november 2006 10:00 schreef ijsmeis het volgende:
Godverdegodverdegodver.
Ik dacht dat ze het hier wel zouden snappen, maar ik was even vergeten dat FOK! nog steeds FOK! is..
Plaatje is natuurlijk alleen voor de duidelijkheid en niet zooo realistisch, als ze verteld dat ze niet hoefde af te remmen, zat ze er zeker niet te dicht op... lijkt mijquote:Op woensdag 15 november 2006 10:02 schreef DerBolle het volgende:
je zat dan ook wel heel dicht op die afslaande auto...
Joh!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:04 schreef maaikevis het volgende:
[..]
Plaatje is natuurlijk alleen voor de duidelijkheid en niet zooo realistisch, als ze verteld dat ze niet hoefde af te remmen, zat ze er zeker niet te dicht op... lijkt mij
Waar reed [domme doos] eigenlijk heen?quote:Op woensdag 15 november 2006 10:07 schreef ijsmeis het volgende:
Knipperlicht vergeten (behalve van Domme doos, want ik weet niet of die er een aan had)
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier heb je je neon.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waar reed [domme doos] eigenlijk heen?
Als zij linksaf sloeg, was ze zwaar in overtreding, want doorgetrokken streep!
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:12 schreef tonks het volgende:
En hoe komt die spiegeling op de auto's? het was toch donker! leugens!
Daar is het toch een Domme Doos voor?quote:Op woensdag 15 november 2006 10:20 schreef tonks het volgende:
Die domme doos heeft niet eens haar knipperlicht aan!
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:18 schreef Marruk het volgende:
[..]
Geel licht op de koplampen mag al heel lang niet meer
Leugens.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:18 schreef Marruk het volgende:
Geel licht op de koplampen mag al heel lang niet meer
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:20 schreef tonks het volgende:
Die domme doos heeft niet eens haar knipperlicht aan!
quote:Knipperlicht vergeten (behalve van Domme doos, want ik weet niet of die er een aan had)
Omdat ie verdomd lui is.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:23 schreef tonks het volgende:
Waarom ligt marruk in het gras?
Carmageddon, the icechick editionquote:Op woensdag 15 november 2006 10:23 schreef tonks het volgende:
Wie maakt er een spel van?
Och ja!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:19 schreef nikky het volgende:
Hahaha.
Tegen je de remlichten er nog bij ijsmeis?
Ja hoor, anders nam ik de moeite natuurlijk niet om te remmen eh.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Weet je wel zeker dat het om een vrouw in een auto ging?
[afbeelding]
Remde de mevrouw niet?quote:
Heb je van die hendig sjieke achteruitrijtoetertjes doorgelust vanuit je remlichten?quote:
Nee, volgens mij gaf ze extra gas. Wat je maar beter ook kunt doen, want ze stond al midden op de wegquote:
Nee, als ik rem komen er ineens rode slingers uit!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je van die hendig sjieke achteruitrijtoetertjes doorgelust vanuit je remlichten?
Omdat er even tevoren dit:quote:Op woensdag 15 november 2006 10:23 schreef tonks het volgende:
Waarom ligt marruk in het gras?
OMG!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:29 schreef ijsmeis het volgende:
Nee, als ik rem komen er ineens rode slingers uit!
Whehe.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Omdat er even tevoren dit:
[afbeelding]
is gebeurd
Zie jij een 45km-bordje op de autoquote:Op woensdag 15 november 2006 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
OMG!
Waarom reden jullie alledrie in 45km/u-autootjes trouwens?
En waarom reed jij 80 met je 45 km/u autootje?
En was het niet stiekem in het Verkeerspark Assen?
quote:En waarom laat het wegontwerp nog wel wat te wensen over? Zo zijn de bochten niet afgerond!
Nou zeg, je zou bijna zeggen dat ik elke dag een KLB-topic open.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:37 schreef Donders het volgende:
Ijsmeis, wat ben je toch een enorm zeikwijf!!
Maar ik ben geen negerquote:Op woensdag 15 november 2006 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
Mkay, een neger.
[afbeelding]
Je geeft wel af op het gras.
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:47 schreef Sala-adin het volgende:
Jammer dat het geen aanrijding was geweest
quote:Potentie om IJsmeis.rar te overtreffen..
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:44 schreef Elvi het volgende:
Je vergeet het sorry-gebaar van de vrouw nog...
THXquote:Op woensdag 15 november 2006 10:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Zo grap van de week knul! hi-larisch
Daar komt je aanrijdingquote:Op woensdag 15 november 2006 10:47 schreef Sala-adin het volgende:
Jammer dat het geen aanrijding was geweest
trut!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar komt je aanrijding.
[afbeelding]
Nou dan wil ik een setje explosieven mocht ik sterven dan neem ik iedereen mee inclusief die neger die afgeeft op het gras.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:56 schreef tonks het volgende:
Mag ik een aanhangwagen bij mijn auto?
Een kleintje danquote:Op woensdag 15 november 2006 10:56 schreef tonks het volgende:
Mag ik een aanhangwagen bij mijn auto?
Jamaar jamaar jamaar. Ik kan niet ruiken dat zij ineens gaat rijdenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:05 schreef Bluezz het volgende:
Altijd vér vooruit kijken, je mede-weggebruiker vóór zijn ijsmeissie
Dat domme doos handje
Die zitten in je bips, vandaar dat je zo kijkt.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:09 schreef Sala-adin het volgende:
Waar is mijn setje explosieven?
Het was toch een vrouw achter het stuurquote:Op woensdag 15 november 2006 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
Jamaar jamaar jamaar. Ik kan niet ruiken dat zij ineens gaat rijden.
Ja.. Maar..quote:Op woensdag 15 november 2006 11:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was toch een vrouw achter het stuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |