Daar is het toch een Domme Doos voor?quote:Op woensdag 15 november 2006 10:20 schreef tonks het volgende:
Die domme doos heeft niet eens haar knipperlicht aan!
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:18 schreef Marruk het volgende:
[..]
Geel licht op de koplampen mag al heel lang niet meer
Leugens.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:18 schreef Marruk het volgende:
Geel licht op de koplampen mag al heel lang niet meer
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:20 schreef tonks het volgende:
Die domme doos heeft niet eens haar knipperlicht aan!
quote:Knipperlicht vergeten (behalve van Domme doos, want ik weet niet of die er een aan had)
Omdat ie verdomd lui is.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:23 schreef tonks het volgende:
Waarom ligt marruk in het gras?
Carmageddon, the icechick editionquote:Op woensdag 15 november 2006 10:23 schreef tonks het volgende:
Wie maakt er een spel van?
Och ja!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:19 schreef nikky het volgende:
Hahaha.
Tegen je de remlichten er nog bij ijsmeis?
Ja hoor, anders nam ik de moeite natuurlijk niet om te remmen eh.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Weet je wel zeker dat het om een vrouw in een auto ging?
[afbeelding]
Remde de mevrouw niet?quote:
Heb je van die hendig sjieke achteruitrijtoetertjes doorgelust vanuit je remlichten?quote:
Nee, volgens mij gaf ze extra gas. Wat je maar beter ook kunt doen, want ze stond al midden op de wegquote:
Nee, als ik rem komen er ineens rode slingers uit!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je van die hendig sjieke achteruitrijtoetertjes doorgelust vanuit je remlichten?
Omdat er even tevoren dit:quote:Op woensdag 15 november 2006 10:23 schreef tonks het volgende:
Waarom ligt marruk in het gras?
OMG!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:29 schreef ijsmeis het volgende:
Nee, als ik rem komen er ineens rode slingers uit!
Whehe.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Omdat er even tevoren dit:
[afbeelding]
is gebeurd
Zie jij een 45km-bordje op de autoquote:Op woensdag 15 november 2006 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
OMG!
Waarom reden jullie alledrie in 45km/u-autootjes trouwens?
En waarom reed jij 80 met je 45 km/u autootje?
En was het niet stiekem in het Verkeerspark Assen?
quote:En waarom laat het wegontwerp nog wel wat te wensen over? Zo zijn de bochten niet afgerond!
Nou zeg, je zou bijna zeggen dat ik elke dag een KLB-topic open.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:37 schreef Donders het volgende:
Ijsmeis, wat ben je toch een enorm zeikwijf!!
Maar ik ben geen negerquote:Op woensdag 15 november 2006 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
Mkay, een neger.
[afbeelding]
Je geeft wel af op het gras.
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:47 schreef Sala-adin het volgende:
Jammer dat het geen aanrijding was geweest
quote:Potentie om IJsmeis.rar te overtreffen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |