Tsja, daar schieten we niets mee op hequote:Op woensdag 15 november 2006 19:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat denk ik ookdieptepunt voor PvdA zal wel geweest zijn nu...... dat gaat de SP weer zetels kosten
tsja; gedurende de afgelopen maanden staat links vast op 66 a 67 zetels. Dus vooralsnog lukt dat niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tsja, daar schieten we niets mee op heD'r moeten zwevende en CDA kiezers naar de PvdA.
Ik denk eerder dat ie 5 zetels naar Bos zag vertrekken.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:11 schreef Guppi het volgende:
HAHAHA zag je Marijnissen verveeld naar het plafond kijken?
Dat gaat gewoon niet zonder geld. Want als ik meer kwaliteit wil gaan bieden word ik er niet voor betaald. Ik draai nu al overuren omdat er te weinig personeel is in de (thuis)zorg en krijg nu ook meer administratie werk te verduren. Hoe moet ik dat gaan doen als ze daar al niet voor gaan betalen? Krijgen we nooit van ons leven meer mensen aan het werk in de zorg en gaat de kwaliteit van zorg met stappen achteruit.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad. Minder bureaucratie en meer kwaliteit... dat is wat nodig is. Niet meer geld.
Komt ie gaat ie!quote:Op woensdag 15 november 2006 19:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Marijnissen moet zich echt meer mengen in het debat, dit gaat hem zetels kosten.
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:12 schreef DirtyHarry het volgende:
Als we bos zijn gang zouden laten gaan dan komt ie gok ik een miljardje of 50 tekort op de begroting
Er is altijd nog 40% die niet weet waar ze op gaan stemmen.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tsja, daar schieten we niets mee op heD'r moeten zwevende en CDA kiezers naar de PvdA.
Ga je nu ook al komen met die voorbeelden die JP steeds aanhaalt over die 1 of 2 verpleeghuizen die wel redelijk draaien? Balkenende kijkt met zijn effeciencyverhaal weg voor één van de grootste problemen van Nederland.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad. Minder bureaucratie en meer kwaliteit... dat is wat nodig is. Niet meer geld.
owjah gelukkig worden die begrotingen niet doorgerekendquote:Op woensdag 15 november 2006 19:12 schreef DirtyHarry het volgende:
Als we bos zijn gang zouden laten gaan dan komt ie gok ik een miljardje of 50 tekort op de begroting
het SP programma heeft een groter overschot dan dat van de VVDquote:Op woensdag 15 november 2006 19:12 schreef DirtyHarry het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |