Is dat een newbie?quote:Op woensdag 15 november 2006 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
compagnon.
Doe jij hem ff inwijden in de Fok!rituelen?quote:
I rest my casequote:
en waarom jij niet?quote:Op woensdag 15 november 2006 01:43 schreef Mirage het volgende:
wrom slapen jullie niet ?
Slapen is voor watjes !quote:Op woensdag 15 november 2006 01:43 schreef Mirage het volgende:
wrom slapen jullie niet ?
quote:
Is ertoe bereid een ander te helpen?quote:Op woensdag 15 november 2006 01:46 schreef Adelante het volgende:
wie een kuil graaft voor een ander...
Er zijn geen redenen voor slaap...enkelt het onderscheiden van baggeraars en niet-baggeraars..quote:Op woensdag 15 november 2006 01:46 schreef hierissiedan het volgende:
ahh dus hier kan ik vrijuit spreken? gelukkig want ik kan nog niet slapen, en ben op zoek naar de redenen van slaap!?
dus ik mag me tot de groep baggeraars rekenen?quote:Op woensdag 15 november 2006 01:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Er zijn geen redenen voor slaap...enkelt het onderscheiden van baggeraars en niet-baggeraars..![]()
moet voor een kuil voor remlof nog even doorspittenquote:Op woensdag 15 november 2006 01:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is ertoe bereid een ander te helpen?
wordt zelf moequote:Op woensdag 15 november 2006 01:46 schreef Adelante het volgende:
wie een kuil graaft voor een ander...
dat is shit idd, maar nu ben je hier! en tis her fatastisch!quote:Op woensdag 15 november 2006 01:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik sliep !
totdat mijn wederhelft beneden de kaarsjes uit liet gaan
op de 1 of andere manier trok er een vleugje "brandlucht" naar boven
en werd ik daar als oplettende moeder die zoals het hoort altijd half blijft waken wakker van
en stond ik voordat ik goed en wel mijn ogen open had
al bij de jongste op de slaapkamer om te kijken of electrische afzuiggeval ,dat daar ingebouwd is maar waar nog geen klep oid voor gemaakt is, en waar ik tegen het lawaai improvesorisch een stuk stof en een stuk karton voorgeduwd heb...niet in de fik gevlogen is....
ondanks dat ik eigenlijk weet, heb het driedubbel gecheckt, dat het helemaal niet warm wordt.
Alleen als je blijft posten tot minimaal 04:00 uur !quote:Op woensdag 15 november 2006 01:51 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
dus ik mag me tot de groep baggeraars rekenen?
dealtje sluiten tot 03:00 en dan ben ik een baggeraar? lijkt me wel een leuk predikaat!quote:Op woensdag 15 november 2006 01:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Alleen als je blijft posten tot minimaal 04:00 uur !![]()
wat betekend eigenlijk een tvp? en noem misschien al die andere fok-tastische afkortingen die ik niet snap?quote:Op woensdag 15 november 2006 01:50 schreef Biogarde het volgende:
!TVP
Succesquote:Op woensdag 15 november 2006 01:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
moet voor een kuil voor remlof nog even doorspitten
Terug Vind Post.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:55 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
wat betekend eigenlijk een tvp? en noem misschien al die andere fok-tastische afkortingen die ik niet snap?
dan vind ik een pseudo-baggeraar ook wel leukquote:Op woensdag 15 november 2006 01:56 schreef Biogarde het volgende:
Een echte die-hard gaat gewoon door tot morgenvroeg.
Dat geld toch alleen voor vrijgezellen?quote:Op woensdag 15 november 2006 01:56 schreef Biogarde het volgende:
Een echte die-hard gaat gewoon door tot morgenvroeg.
Maak 't zelf ook niet veel later.....zeg ik nuquote:Op woensdag 15 november 2006 01:54 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
dealtje sluiten tot 03:00 en dan ben ik een baggeraar? lijkt me wel een leuk predikaat!
Kutquote:Op woensdag 15 november 2006 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat geld toch alleen voor vrijgezellen?
Terug Vind Postquote:Op woensdag 15 november 2006 01:55 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
wat betekend eigenlijk een tvp? en noem misschien al die andere fok-tastische afkortingen die ik niet snap?
eigenlijk best logisch, had het ook wel door dat het iets in die richting was, Maaar nu weet ik het!quote:
WBZ dusquote:
Lulquote:
wij brildragende zielenknijpers?quote:
Nanquote:
Het is niet anders Nanquote:
penis fallus jantje peitje en klaasje niet te vergeten.quote:
Warrige Bezeten Zionistenquote:Op woensdag 15 november 2006 02:00 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
wij brildragende zielenknijpers?
maar jij hebt je al bewezen als baggeraar?quote:Op woensdag 15 november 2006 01:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maak 't zelf ook niet veel later.....zeg ik nu![]()
Beweren vrienden te hebben en dan toch hier postenquote:Op woensdag 15 november 2006 02:01 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
penis fallus jantje peitje en klaasje niet te vergeten.
Zulke goede vrienden van mij
Ik heb nog maar één klein streepje verdiend...quote:Op woensdag 15 november 2006 02:02 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
maar jij hebt je al bewezen als baggeraar?
jah alleen ze praten niet echt terug...quote:Op woensdag 15 november 2006 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beweren vrienden te hebben en dan toch hier posten
hoeveel steepjes moet je uiteindelijk hebben?quote:Op woensdag 15 november 2006 02:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één klein streepje verdiend...![]()
Sorry Nanquote:
Hoe meer hoe beter...quote:Op woensdag 15 november 2006 02:04 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
hoeveel steepjes moet je uiteindelijk hebben?
Ik klets me wel meer ergens uit.quote:
mijn levensmissie is: opperbaggeraar van fok wordenquote:
Damn... je hebt alleen virtuele vriendjes?quote:Op woensdag 15 november 2006 02:03 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
jah alleen ze praten niet echt terug...
ja maar ik heb jullie!quote:Op woensdag 15 november 2006 02:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Damn... je hebt alleen virtuele vriendjes?
En die hebben je geblocked?
Als je opperbaggeraar bent, heb je een levenquote:Op woensdag 15 november 2006 02:07 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
mijn levensmissie is: opperbaggeraar van fok worden
en een leven krijgen
Pfff.. gelukkig.quote:
Stiekem maakte mijn hart een sprongetje hoor, bij 't open klikken van dit topicquote:Op woensdag 15 november 2006 02:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Pfff.. gelukkig.
Ik doe mijn best maar het lukt niet echt
daar zit een kern van waarheid in.quote:Op woensdag 15 november 2006 02:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als je opperbaggeraar bent, heb je een leven![]()
Je vind me echt liefquote:Op woensdag 15 november 2006 02:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Stiekem maakte mijn hart een sprongetje hoor, bij 't open klikken van dit topic.
Tuurlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 02:08 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ja maar ik heb jullie!
jullie zijn mijn beste vrienden!
Ik weet wat ik in je losmaak nanquote:Op woensdag 15 november 2006 02:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Stiekem maakte mijn hart een sprongetje hoor, bij 't open klikken van dit topic.
Een combinatie van beide eikquote:Op woensdag 15 november 2006 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je vind me echt lief
Of je vond het knap dat ik zowaar een topic deed openen
Eigenheimer.... waarom denk je dat echt alles om jou draait?quote:
Blijf eens van mijn BH afquote:Op woensdag 15 november 2006 02:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet wat ik bij je losmaak nan
Even wegvluchten in de wereld die Fok! heet.....quote:Op woensdag 15 november 2006 02:11 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
daar zit een kern van waarheid in.
Net zo als mijn nichtje(20 jaar oud) die altijd the sims speeld en dan denkt dat het de echte realiteit is! kan ik zo van genieten...
lang genoeg!quote:Op woensdag 15 november 2006 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tuurlijk
Totdat het topic sluit dan
* PrintScreen dieprood kleurt tot achter de oortjes.quote:Op woensdag 15 november 2006 02:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een combinatie van beide eik.
Ik vind het ontzettend lief dat je dit topic opende
En je bent natuurlijk een milf/gilf/lekker wijf![]()
![]()
![]()
omdat stiekem alles om mij draaitquote:Op woensdag 15 november 2006 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Eigenheimer.... waarom denk je dat echt alles om jou draait?![]()
Over hoelang hebben we het nu?quote:
ook je eigen nep realiteitjequote:Op woensdag 15 november 2006 02:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Even wegvluchten in de wereld die Fok! heet.....![]()
nog een half uurtje en dan gaat ikquote:Op woensdag 15 november 2006 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Over hoelang hebben we het nu?
quote:Op woensdag 15 november 2006 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen dieprood kleurt tot achter de oortjes.
Alles voor jou wijffie... alles voor jou![]()
De realiteit de we nu met z'n allen beleven...hier in dit topic...quote:Op woensdag 15 november 2006 02:22 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ook je eigen nep realiteitje
quote:Op woensdag 15 november 2006 02:22 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
omdat stiekem alles om mij draait
ben nou eenmaal gewoon geweldig dat hoef je niet te ontkennen, maar ik begrijp dat je dat wel doet om de anderen niet voor hun hooft te stoten...
Ik blijf natuurlijk niet wachten, dat begrijp je?quote:Op woensdag 15 november 2006 02:24 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
nog een half uurtje en dan gaat iken als hij morgen nog open is dan pakken we onze vriendschap gewoon weer op!
ag als dyslecticus maak je hier en daar expres een fout om te bewijzen dat je toch echt wel dyslexie hebt. daar was het ff een bewijs vanquote:Op woensdag 15 november 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
Je weet hoop ik wel dat je hoofd met een d eindigt en niet met een t?
dan in een volgend levenquote:Op woensdag 15 november 2006 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik blijf natuurlijk niet wachten, dat begrijp je?
En dit morgen nog open?
Denk het niet
Mag ik toekijken ?quote:Op woensdag 15 november 2006 02:24 schreef NanKing het volgende:
[..].
Wanneer gaan we nou lesbische seks bedrijven he.
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 02:24 schreef NanKing het volgende:
[..].
Wanneer gaan we nou lesbische seks bedrijven he.
![]()
Ik begrijp je frustratie volledigquote:Op woensdag 15 november 2006 02:26 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ag als dyslecticus maak je hier en daar expres een fout om te bewijzen dat je toch echt wel dyslexie hebt. daar was het ff een bewijs van
Wil dat zeggen dat ik nog een keer moet terugkeren op deez aardkloot?quote:
BDquote:
ik volg het anderee topic maar daar schijnt cris meer over te weten...quote:Op woensdag 15 november 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik begrijp je frustratie volledig
[..]
Wil dat zeggen dat ik nog een keer moet terugkeren op deez aardkloot?
Het gaat vast helemaal natuurlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
BD
Ik ben een beginner op dat vlak
quote:Op woensdag 15 november 2006 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
BD
en daar zijn wij een allen blij mee!!quote:Op woensdag 15 november 2006 02:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
De realiteit de we nu met z'n allen beleven...hier in dit topic...![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
BD
Het houdt de mensch van de straatquote:Op woensdag 15 november 2006 02:32 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
en daar zijn wij een allen blij mee!!
Vrouwen op en onder elkaar zullen elkaar van nature begrijpenquote:Op woensdag 15 november 2006 02:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het gaat vast helemaal natuurlijk.
quote:
Niets veroordelen zonder je het zelf hebt geprobeertquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vrouwen op en onder elkaar zullen elkaar van nature begrijpen
Wat let je.... gooi je haar losquote:Op woensdag 15 november 2006 02:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maak me gek !
M'n stoutste dromen komen uit...
![]()
![]()
![]()
Whehehequote:Op woensdag 15 november 2006 02:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maak me gek !
M'n stoutste dromen komen uit...
![]()
![]()
![]()
* BeeDee elastiek uit haar trekt*quote:Op woensdag 15 november 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat let je.... gooi je haar los
Neem ik ook genoegen meequote:Op woensdag 15 november 2006 02:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehehe
,
Je mag kijken door het sleutelgat![]()
Ik heb kauwgomquote:Op woensdag 15 november 2006 02:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehehe
,
Je mag kijken door het sleutelgat![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 02:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
* BeeDee elastiek uit haar trekt*![]()
![]()
Was ik ook.....ff...quote:Op woensdag 15 november 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ff weg zou zijn
Soms zit het mee... soms zit het tegenquote:
Plassen en poepen?quote:
En dat is het verschil tussen mannen en vrouwen.quote:
oke laat maar zien dan...quote:Op woensdag 15 november 2006 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niets veroordelen zonder je het zelf hebt geprobeert
Het kan verkerenquote:Op woensdag 15 november 2006 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Soms zit het mee... soms zit het tegen
[..]
Plassen en poepen?![]()
![]()
Je verwacht nu een filmpje van Nan en mij?quote:
Sow...wat een generalisering zeg !quote:Op woensdag 15 november 2006 02:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
En dat is het verschil tussen mannen en vrouwen.
"jullie" nemen veel te snel genoegen met dat soort dingen!
Mannenquote:Op woensdag 15 november 2006 02:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
En dat is het verschil tussen mannen en vrouwen.
"jullie" nemen veel te snel genoegen met dat soort dingen!
Zelfs ik heb mijn zwakke kantenquote:Op woensdag 15 november 2006 02:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sow...wat een generalisering zeg !![]()
Dubbelop kan zelfsquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 02:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zelfs ik heb mijn zwakke kanten.
Zo typisch een man... meteen de slachtofferrolquote:Op woensdag 15 november 2006 02:50 schreef hierissiedan het volgende:
live film boeit niet neem wel een zak chips mee kijk wel toe en zorg dat ik afleiding heb. ik onderga het onde protest
quote:Op woensdag 15 november 2006 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dubbelop kan zelfs
Bespaar me de details
Trusten BDquote:
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 15 november 2006 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo typisch een man... meteen de slachtofferrol
Zal niet meevallenquote:Op woensdag 15 november 2006 02:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Trusten
En niet te wild dromen he
De waarheid kan soms ook lachen zijnquote:
Als ze niet denken met dat ene ding?quote:Op woensdag 15 november 2006 02:53 schreef NanKing het volgende:
Nu lijkt het trouwens wel of ik helemaal anti man ben.
Ik vind jullie mannen wel lief hoor.
Plank, spijker enzoot.quote:Op woensdag 15 november 2006 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ze niet denken met dat ene ding?
ik ben ook heel erg lief!!! zullen we nu maar naar bed schat?quote:Op woensdag 15 november 2006 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ze niet denken met dat ene ding?
hoe dan ook, alleen of niet alleen, maar ik ben te moe!quote:Op woensdag 15 november 2006 02:57 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ik ben ook heel erg lief!!! zullen we nu maar naar bed schat?
Linkje?quote:Op woensdag 15 november 2006 02:57 schreef NanKing het volgende:
Doe je trouwens al mee met FOK! voor fok, PS?
Zo niet, wel even doen.
Je bent liefquote:Op woensdag 15 november 2006 02:57 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ik ben ook heel erg lief!!! zullen we nu maar naar bed schat?
FOK! voor FOK de kerstactie is van start #2quote:
Tofquote:Op woensdag 15 november 2006 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
Ik kijk er morgen even naar Nan... het spreekt me wel aan
Thats mequote:
Alsof je anders had verwacht van mequote:
Ik houd altijd hoopquote:Op woensdag 15 november 2006 03:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alsof je anders had verwacht van me
Ik ben bang dat ik je nu toch de hoop moet ontnemenquote:
Je bent meer dan genoeg tochquote:Op woensdag 15 november 2006 03:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je nu toch de hoop moet ontnemen![]()
Meer dan ik nu ben zal ik nooit worden
Jaquote:Op woensdag 15 november 2006 03:18 schreef NanKing het volgende:
Is dit een strikvraag?
Mag ik een hulplijn inzetten?
quote:Op woensdag 15 november 2006 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
Trusten Nanen TL
Lekker maffen voor zo
ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op donderdag 16 november 2006 00:28 schreef hierissiedan het volgende:
issie nog open?
Ja!quote:Op donderdag 16 november 2006 00:54 schreef murp het volgende:
zit ik hier ook goed?
nou, ikhebnogwelwattezeggenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ja!
We kunnen nog drie hele pagina's volbaggeren!![]()
knijp effe nog een oogje dicht..quote:Op donderdag 16 november 2006 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
ik wist dat ik iets vergeten was
miss?quote:
ja, dat wou ik ook effe zeggen ja...quote:Op donderdag 16 november 2006 00:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je zou denken van wel maar in de praktijk valt het vies tegen!
Zullen we het daar maar voor misbruiken ? Ik vind slotjes op topics met maar een paar posts zo'n ruimteverspilling...quote:Op donderdag 16 november 2006 00:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is dit het bagger topic?
Ik ben aan het werk en heb tegen alle regels in internet opgestart met een inlogcode van de dagreceptioniste!quote:
:quote:Op donderdag 16 november 2006 00:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk en heb tegen alle regels in internet opgestart met een inlogcode van de dagreceptioniste!![]()
Jij hebt het door! Ik mag jou wel!quote:Op donderdag 16 november 2006 00:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zullen we het daar maar voor misbruiken ? Ik vind slotjes op topics met maar een paar posts zo'n ruimteverspilling...![]()
boefje!quote:Op donderdag 16 november 2006 00:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk en heb tegen alle regels in internet opgestart met een inlogcode van de dagreceptioniste!![]()
Bandiet!quote:Op donderdag 16 november 2006 00:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Krijg ik dan een geil tienervriendinnetje van die vrouw?quote:Op donderdag 16 november 2006 01:00 schreef murp het volgende:
09069262... lekker anoniem
Nee iets met receptiequote:Op donderdag 16 november 2006 01:00 schreef murp het volgende:
09069262... lekker anoniem
tot hoelaat moet je?quote:Op donderdag 16 november 2006 00:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
En toch is het zo!
Ik verveel me kapot man!![]()
Die luxe heb ik op m'n werk niet......verdomme !quote:Op donderdag 16 november 2006 00:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Tot 8 uur morgen ochtend!quote:
ja dat ken ik, heb ik ook gehad toen ik n8diensten draaide op schiphol....quote:Op donderdag 16 november 2006 01:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Tot 8 uur morgen ochtend!
Vanaf 7 uur komen al die frisse mensen weer langs me heen naar binnen, zit ik hier met m'n rotte bakkes!![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 01:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik loop nog ff naar de koffie automaat!![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 01:04 schreef murp het volgende:
[..]
strakjes.... samen met mn meissie....
vast wel.... heb je haar welterusten gewenst?quote:Op donderdag 16 november 2006 01:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
![]()
Mijn vriendin ligt nu alleen in bed. Tenminste daar ga ik van uit!![]()
doe ik wel altijd...quote:Op donderdag 16 november 2006 01:07 schreef murp het volgende:
[..]
vast wel.... heb je haar welterusten gewenst?
slapen...quote:Op donderdag 16 november 2006 01:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Waar is iedereen toch..
Zo is het heel niet leuk![]()
Ze belde me om te zeggen dat ze ging slapenquote:Op donderdag 16 november 2006 01:07 schreef murp het volgende:
[..]
vast wel.... heb je haar welterusten gewenst?
lief!quote:Op donderdag 16 november 2006 01:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ze belde me om te zeggen dat ze ging slapen![]()
gewoon doorbaggeren :xquote:Op donderdag 16 november 2006 01:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De sjeu is er wel een beetje uit hè?
Niet inhaleren hoor!quote:Op donderdag 16 november 2006 01:11 schreef murp het volgende:
ik ga roken, nog effe emule aanzetten, zo effe doei hier zeggen en slapen....
tot zo
emulequote:Op donderdag 16 november 2006 01:11 schreef murp het volgende:
ik ga roken, nog effe emule aanzetten, zo effe doei hier zeggen en slapen....
tot zo
ff blijven hangen dan hè ! Ben ook ff roken......buiten...quote:Op donderdag 16 november 2006 01:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nog 75 posts!
Dat is best te doen!
Ik rook niet!quote:Op donderdag 16 november 2006 01:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
ff blijven hangen dan hè ! Ben ook ff roken......buiten...![]()
emulequote:Op donderdag 16 november 2006 01:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
emule![]()
Rookze, ik ga ook ff naar buiten...![]()
![]()
nee?quote:Op donderdag 16 november 2006 01:16 schreef opgebaarde het volgende:
4 op een rij's plaatsen is niet echt heul verstandig, gratis tipje
Wat is 't nou ?quote:Op donderdag 16 november 2006 01:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nou ja soms dan....
Ik had wel eens 21 op een rij!quote:Op donderdag 16 november 2006 01:16 schreef opgebaarde het volgende:
4 op een rij's plaatsen is niet echt heul verstandig, gratis tipje
ik nog meerquote:Op donderdag 16 november 2006 01:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik had wel eens 21 op een rij!
Welterusten!quote:Op donderdag 16 november 2006 01:18 schreef murp het volgende:
[..]
ik nog meermaarja, ik ga maffen...
Ben meer voor usenet...PC staat dan ook niet dag en nacht aan.quote:Op donderdag 16 november 2006 01:16 schreef murp het volgende:
[..]
emulemn pc staat toch dag en nacht aan en ik heb tijd genoeg
usenet is niet gratis....quote:Op donderdag 16 november 2006 01:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben meer voor usenet...PC staat dan ook niet dag en nacht aan.![]()
Trust !quote:Op donderdag 16 november 2006 01:18 schreef murp het volgende:
[..]
ik nog meermaarja, ik ga maffen...
ik wel als het gratis kanquote:Op donderdag 16 november 2006 01:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
7,50 per maand ga ik niet voor tobben..![]()
Als ik 's middags een goeie film zie, kan ik em 's avonds kijken. Alles heeft z'n voor en nadelen.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 01:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik ga zo eens kijken of er nog wat op Discovery is.
Dit gaat een lange nacht worden![]()
Ho, ho. Hij is nog niet vol !quote:Op donderdag 16 november 2006 01:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik ga zo eens kijken of er nog wat op Discovery is.
Dit gaat een lange nacht worden![]()
ik hoor het morgen wel of je een goede dienst heb gehad,,,quote:Op donderdag 16 november 2006 01:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja doei!
indeed...quote:Op donderdag 16 november 2006 01:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als ik 's middags een goeie film zie, kan ik em 's avonds kijken. Alles heeft z'n voor en nadelen.![]()
![]()
oja, hoeveel nog?quote:Op donderdag 16 november 2006 01:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zei zó. Eerst moet dit topic vol.
O....Okeej...quote:Op donderdag 16 november 2006 01:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zei zó. Eerst moet dit topic vol.
ja!quote:Op donderdag 16 november 2006 01:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat wilde ik zeggen en dat zei ik ook.
quote:Op donderdag 16 november 2006 01:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Toch liev dat wij het slotje zetten, hoeft remlof het niet te doen!
zal ie waarderen...quote:Op donderdag 16 november 2006 01:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dat zal ie leuk vinden.
quote:Op donderdag 16 november 2006 01:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Weet je? Ik kreeg een keer bier van Remlof.
ja ik laat jullie hier effe uitrazenquote:Op donderdag 16 november 2006 01:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Toch liev dat wij het slotje zetten, hoeft remlof het niet te doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:
ohquote:
hehequote:Op donderdag 16 november 2006 01:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als ik F5 dan zie een willekeurige mod in jouw avatar....freezed !![]()
Mazzelpik !quote:Op donderdag 16 november 2006 01:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Weet je? Ik kreeg een keer bier van Remlof.
Ze wil je iets duidelijk maken!quote:Op donderdag 16 november 2006 01:25 schreef murp het volgende:
kut, mn meissie deed net alle lichten uit... ik kan mn zwatre toetenbord nu nog maar moeilijk terugvinden...
quote:Op donderdag 16 november 2006 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
ja ik laat jullie hier effe uitrazendan lig ik al op bed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze moet maar effe wachteenquote:Op donderdag 16 november 2006 01:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ze wil je iets duidelijk maken!
Truste!![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
ja ik laat jullie hier effe uitrazenKusje voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 01:27 schreef oshiro het volgende:
Moet hier toch mn postcount weer wat herstellen.
Tevens hoi, en waarschijnlijk ook snel doei allen
quote:Op donderdag 16 november 2006 01:27 schreef murp het volgende:
[..]
soms kan je zo gelukkig worden van een biertje///
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |