hoeveel steepjes moet je uiteindelijk hebben?quote:Op woensdag 15 november 2006 02:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één klein streepje verdiend...![]()
Sorry Nanquote:
Hoe meer hoe beter...quote:Op woensdag 15 november 2006 02:04 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
hoeveel steepjes moet je uiteindelijk hebben?
Ik klets me wel meer ergens uit.quote:
mijn levensmissie is: opperbaggeraar van fok wordenquote:
Damn... je hebt alleen virtuele vriendjes?quote:Op woensdag 15 november 2006 02:03 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
jah alleen ze praten niet echt terug...
ja maar ik heb jullie!quote:Op woensdag 15 november 2006 02:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Damn... je hebt alleen virtuele vriendjes?
En die hebben je geblocked?
Als je opperbaggeraar bent, heb je een levenquote:Op woensdag 15 november 2006 02:07 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
mijn levensmissie is: opperbaggeraar van fok worden
en een leven krijgen
Pfff.. gelukkig.quote:
Stiekem maakte mijn hart een sprongetje hoor, bij 't open klikken van dit topicquote:Op woensdag 15 november 2006 02:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Pfff.. gelukkig.
Ik doe mijn best maar het lukt niet echt
daar zit een kern van waarheid in.quote:Op woensdag 15 november 2006 02:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als je opperbaggeraar bent, heb je een leven![]()
Je vind me echt liefquote:Op woensdag 15 november 2006 02:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Stiekem maakte mijn hart een sprongetje hoor, bij 't open klikken van dit topic.
Tuurlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 02:08 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ja maar ik heb jullie!
jullie zijn mijn beste vrienden!
Ik weet wat ik in je losmaak nanquote:Op woensdag 15 november 2006 02:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Stiekem maakte mijn hart een sprongetje hoor, bij 't open klikken van dit topic.
Een combinatie van beide eikquote:Op woensdag 15 november 2006 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je vind me echt lief
Of je vond het knap dat ik zowaar een topic deed openen
Eigenheimer.... waarom denk je dat echt alles om jou draait?quote:
Blijf eens van mijn BH afquote:Op woensdag 15 november 2006 02:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet wat ik bij je losmaak nan
Even wegvluchten in de wereld die Fok! heet.....quote:Op woensdag 15 november 2006 02:11 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
daar zit een kern van waarheid in.
Net zo als mijn nichtje(20 jaar oud) die altijd the sims speeld en dan denkt dat het de echte realiteit is! kan ik zo van genieten...
lang genoeg!quote:Op woensdag 15 november 2006 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tuurlijk
Totdat het topic sluit dan
* PrintScreen dieprood kleurt tot achter de oortjes.quote:Op woensdag 15 november 2006 02:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een combinatie van beide eik.
Ik vind het ontzettend lief dat je dit topic opende
En je bent natuurlijk een milf/gilf/lekker wijf![]()
![]()
![]()
omdat stiekem alles om mij draaitquote:Op woensdag 15 november 2006 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Eigenheimer.... waarom denk je dat echt alles om jou draait?![]()
Over hoelang hebben we het nu?quote:
ook je eigen nep realiteitjequote:Op woensdag 15 november 2006 02:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Even wegvluchten in de wereld die Fok! heet.....![]()
nog een half uurtje en dan gaat ikquote:Op woensdag 15 november 2006 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Over hoelang hebben we het nu?
quote:Op woensdag 15 november 2006 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen dieprood kleurt tot achter de oortjes.
Alles voor jou wijffie... alles voor jou![]()
De realiteit de we nu met z'n allen beleven...hier in dit topic...quote:Op woensdag 15 november 2006 02:22 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ook je eigen nep realiteitje
quote:Op woensdag 15 november 2006 02:22 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
omdat stiekem alles om mij draait
ben nou eenmaal gewoon geweldig dat hoef je niet te ontkennen, maar ik begrijp dat je dat wel doet om de anderen niet voor hun hooft te stoten...
Ik blijf natuurlijk niet wachten, dat begrijp je?quote:Op woensdag 15 november 2006 02:24 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
nog een half uurtje en dan gaat iken als hij morgen nog open is dan pakken we onze vriendschap gewoon weer op!
ag als dyslecticus maak je hier en daar expres een fout om te bewijzen dat je toch echt wel dyslexie hebt. daar was het ff een bewijs vanquote:Op woensdag 15 november 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
Je weet hoop ik wel dat je hoofd met een d eindigt en niet met een t?
dan in een volgend levenquote:Op woensdag 15 november 2006 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik blijf natuurlijk niet wachten, dat begrijp je?
En dit morgen nog open?
Denk het niet
Mag ik toekijken ?quote:Op woensdag 15 november 2006 02:24 schreef NanKing het volgende:
[..].
Wanneer gaan we nou lesbische seks bedrijven he.
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 02:24 schreef NanKing het volgende:
[..].
Wanneer gaan we nou lesbische seks bedrijven he.
![]()
Ik begrijp je frustratie volledigquote:Op woensdag 15 november 2006 02:26 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ag als dyslecticus maak je hier en daar expres een fout om te bewijzen dat je toch echt wel dyslexie hebt. daar was het ff een bewijs van
Wil dat zeggen dat ik nog een keer moet terugkeren op deez aardkloot?quote:
BDquote:
ik volg het anderee topic maar daar schijnt cris meer over te weten...quote:Op woensdag 15 november 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik begrijp je frustratie volledig
[..]
Wil dat zeggen dat ik nog een keer moet terugkeren op deez aardkloot?
Het gaat vast helemaal natuurlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
BD
Ik ben een beginner op dat vlak
quote:Op woensdag 15 november 2006 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
BD
en daar zijn wij een allen blij mee!!quote:Op woensdag 15 november 2006 02:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
De realiteit de we nu met z'n allen beleven...hier in dit topic...![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
BD
Het houdt de mensch van de straatquote:Op woensdag 15 november 2006 02:32 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
en daar zijn wij een allen blij mee!!
Vrouwen op en onder elkaar zullen elkaar van nature begrijpenquote:Op woensdag 15 november 2006 02:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het gaat vast helemaal natuurlijk.
quote:
Niets veroordelen zonder je het zelf hebt geprobeertquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vrouwen op en onder elkaar zullen elkaar van nature begrijpen
Wat let je.... gooi je haar losquote:Op woensdag 15 november 2006 02:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maak me gek !
M'n stoutste dromen komen uit...
![]()
![]()
![]()
Whehehequote:Op woensdag 15 november 2006 02:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maak me gek !
M'n stoutste dromen komen uit...
![]()
![]()
![]()
* BeeDee elastiek uit haar trekt*quote:Op woensdag 15 november 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat let je.... gooi je haar los
Neem ik ook genoegen meequote:Op woensdag 15 november 2006 02:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehehe
,
Je mag kijken door het sleutelgat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |