Ja!quote:Op donderdag 16 november 2006 00:54 schreef murp het volgende:
zit ik hier ook goed?
nou, ikhebnogwelwattezeggenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ja!
We kunnen nog drie hele pagina's volbaggeren!![]()
knijp effe nog een oogje dicht..quote:Op donderdag 16 november 2006 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
ik wist dat ik iets vergeten was
miss?quote:
ja, dat wou ik ook effe zeggen ja...quote:Op donderdag 16 november 2006 00:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je zou denken van wel maar in de praktijk valt het vies tegen!
Zullen we het daar maar voor misbruiken ? Ik vind slotjes op topics met maar een paar posts zo'n ruimteverspilling...quote:Op donderdag 16 november 2006 00:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is dit het bagger topic?
Ik ben aan het werk en heb tegen alle regels in internet opgestart met een inlogcode van de dagreceptioniste!quote:
:quote:Op donderdag 16 november 2006 00:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk en heb tegen alle regels in internet opgestart met een inlogcode van de dagreceptioniste!![]()
Jij hebt het door! Ik mag jou wel!quote:Op donderdag 16 november 2006 00:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zullen we het daar maar voor misbruiken ? Ik vind slotjes op topics met maar een paar posts zo'n ruimteverspilling...![]()
boefje!quote:Op donderdag 16 november 2006 00:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk en heb tegen alle regels in internet opgestart met een inlogcode van de dagreceptioniste!![]()
Bandiet!quote:Op donderdag 16 november 2006 00:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Krijg ik dan een geil tienervriendinnetje van die vrouw?quote:Op donderdag 16 november 2006 01:00 schreef murp het volgende:
09069262... lekker anoniem
Nee iets met receptiequote:Op donderdag 16 november 2006 01:00 schreef murp het volgende:
09069262... lekker anoniem
tot hoelaat moet je?quote:Op donderdag 16 november 2006 00:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
En toch is het zo!
Ik verveel me kapot man!![]()
Die luxe heb ik op m'n werk niet......verdomme !quote:Op donderdag 16 november 2006 00:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Tot 8 uur morgen ochtend!quote:
ja dat ken ik, heb ik ook gehad toen ik n8diensten draaide op schiphol....quote:Op donderdag 16 november 2006 01:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Tot 8 uur morgen ochtend!
Vanaf 7 uur komen al die frisse mensen weer langs me heen naar binnen, zit ik hier met m'n rotte bakkes!![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 01:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik loop nog ff naar de koffie automaat!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |