Geen idee, tis meer het idee dat 17 november gewoon 17 november is...quote:Op woensdag 15 november 2006 18:43 schreef febster het volgende:
[..]
Ja oke, heeft overigens een FRS die dingen niet eerder?
Juist jaquote:Op woensdag 15 november 2006 18:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nu is hij "gewoon" te koop in de winkel huillie.
Pardon? Bart smit?? Welk filiaal? We hebben namelijk een strenge regel dit spel niet voor 17 november te verkopen. Niet zo slim van ze. Ik sta zelf in een filiaal van Bart Smit namelijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:59 schreef laidback het volgende:
Heb hem vanmiddag bij de bart smit gekocht. Net Co-op sessie van 4 uur erop zitten met maat van me op Hardcore.
echt meesterlijke game, alleen jammer dat je er doorheen vliegt, zit nu al bij act 3..
Ja, vertel het aan de grote baas!quote:Op woensdag 15 november 2006 20:18 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Pardon? Bart smit?? Welk filiaal? We hebben namelijk een strenge regel dit spel niet voor 17 november te verkopen. Niet zo slim van ze. Ik sta zelf in een filiaal van Bart Smit namelijk.
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:25 schreef Robocock het volgende:
[..]
Ja, vertel het aan de grote baas!
[afbeelding]
Nee hoor, maar door deze regel heb IK hem nu niet in huisquote:Op woensdag 15 november 2006 20:25 schreef Robocock het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelijk heb jequote:Op woensdag 15 november 2006 17:58 schreef febster het volgende:
Ik heb hem, ze hadden hem gewoon staan, dus ja, dan neem je hem gewoon mee, niet waar
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:25 schreef Robocock het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja die strenge regels lappen ze naar mijn weten altijd aan hun laars, zolang ze maar centjes in het laatje brengen. Paar dagen voro de officiele release van gta:sa ben ik ook langs allerlei winkels geweest om te kijken of ik h'm al kon krijgen. Alleen bartsmit was zo 'aardig' om ze eerder te verkopen...quote:Op woensdag 15 november 2006 20:18 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Pardon? Bart smit?? Welk filiaal? We hebben namelijk een strenge regel dit spel niet voor 17 november te verkopen. Niet zo slim van ze. Ik sta zelf in een filiaal van Bart Smit namelijk.
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:38 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ja die strenge regels lappen ze naar mijn weten altijd aan hun laars, zolang ze maar centjes in het laatje brengen. Paar dagen voro de officiele release van gta:sa ben ik ook langs allerlei winkels geweest om te kijken of ik h'm al kon krijgen. Alleen bartsmit was zo 'aardig' om ze eerder te verkopen...
T's gewoon een kutzaak; khad ze eigenlijk moeten naaien door dit te melden, maar heb ik niet gedaan.
Niet zieken, wees blij dat je em eerder hebtquote:Op woensdag 15 november 2006 20:38 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ja die strenge regels lappen ze naar mijn weten altijd aan hun laars, zolang ze maar centjes in het laatje brengen. Paar dagen voro de officiele release van gta:sa ben ik ook langs allerlei winkels geweest om te kijken of ik h'm al kon krijgen. Alleen bartsmit was zo 'aardig' om ze eerder te verkopen...
T's gewoon een kutzaak; khad ze eigenlijk moeten naaien door dit te melden, maar heb ik niet gedaan.
Helaas niet, ik heb hem wat meer in het zuiden gekochtquote:Op woensdag 15 november 2006 20:26 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Gelijk heb jeWaar heb je em gekocht? Toevallig in Nijmegen of Arnhem? Als je weet waar ze em hebbe kan ik er ook wat mee
![]()
Waar danquote:Op woensdag 15 november 2006 21:00 schreef febster het volgende:
[..]
Helaas niet, ik heb hem wat meer in het zuiden gekocht
Je eerste chainsaw kill is
Ze hebben h'm niet gegeven hoor, kheb h'm gewoon gekocht; zo gul waren ze nou ook weer niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:45 schreef jogy het volgende:
[..], ik begrijp iets niet. het is een kutzaak omdat ze jou je game geven?
Zet je PM aan, en ik stuur je een berichtjequote:
check bartsmit in arnhem, daar heb ik dus gta eerder gekregen...quote:
Thanks, morgen na school eens checkequote:Op woensdag 15 november 2006 21:12 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
check bartsmit in arnhem, daar heb ik dus gta eerder gekregen...
Inderdaad, flanken, roadie run en hakken maar! Ik vind het blindfire nog het vetst gedaan. Gun omhoog, knallen! veel mooier in beeld gebracht dan in GRAW.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:00 schreef febster het volgende:
[..]
Helaas niet, ik heb hem wat meer in het zuiden gekocht
Je eerste chainsaw kill is
Ik moet zeggen dat ik die niet zoveel gebruikquote:Op woensdag 15 november 2006 21:39 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Inderdaad, flanken, roadie run en hakken maar! Ik vind het blindfire nog het vetst gedaan. Gun omhoog, knallen! veel mooier in beeld gebracht dan in GRAW.
De Points of interest knop is ook een geschenk.
IK WIL EM IK WIL EM IK WIL EMquote:Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef febster het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik die niet zoveel gebruiknogal inaccuraat imho
.
Maar tering wat een vet spel, grafisch zwaar heerlijk, AI is goed, wapens zijn lekker bruut, verhaallijn lekker onbelangrijk, en de omgevingen echt
Niet op marketspace, maar misschien wel op marketplace.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:25 schreef jp84 het volgende:
komt er een demo op marketspace?
Verkeerde topicquote:Op woensdag 15 november 2006 23:18 schreef hardcorebass het volgende:
hee ik kan bij pes6 nergens vinden hoe ik een volley doe, jullie enig idee?
Bal moet wel eerst in de lucht zijn geweest he, en je moet het goed timenquote:Op woensdag 15 november 2006 23:20 schreef hardcorebass het volgende:
ja ik kan het pes6 topic nergens vinden? met de zoekfunctie iig niet.
Met X in drukken kop ik alleen maar, heb volgens my nog nooit een volley gemaakt
hehe ja dat snap ik anders is het geen volley, ik zal het proberen met goed te timenquote:Op woensdag 15 november 2006 23:32 schreef febster het volgende:
[..]
Bal moet wel eerst in de lucht zijn geweest he, en je moet het goed timen
OT:quote:Op woensdag 15 november 2006 23:54 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
hehe ja dat snap ik anders is het geen volley, ik zal het proberen met goed te timenbedankt iig
Heb je hem? Tof hé?quote:Op donderdag 16 november 2006 08:15 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren het spel ook gehaald.Wat een spel.
Ja zeg dat.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je hem? Tof hé?
Vanavond weer
Gezeeligquote:Op donderdag 16 november 2006 08:58 schreef BMH het volgende:
BMH ook.
Anders kun je toch meedoen door af en toe berichtjes te sturen.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:05 schreef Bastard het volgende:
Mits ik hem binnen heb... ik durf geen ja te zeggen nog
quote:Op donderdag 16 november 2006 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders kun je toch meedoen door af en toe berichtjes te sturen.
"Bratatatata. Ik schiet je neer Strolie! *kettingzaagopstart en aanloop neemt*"quote:Op donderdag 16 november 2006 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders kun je toch meedoen door af en toe berichtjes te sturen.
: Dquote:Op donderdag 16 november 2006 09:15 schreef Skull-splitter het volgende:
"Bratatatata. Ik schiet je neer Strolie! *kettingzaagopstart en aanloop neemt*"
Mooi he zonder warezquote:Op donderdag 16 november 2006 10:41 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb voorheen nog nooit een spel op de releasedate gekocht, tot de 360 opeens in beeld kwam.. nu lijk ik wel ongeduldiger dan ooit
Goed zoeken joh, zijn al bedrijven die um verkopen, ik heb um namelijk ook al sinds gister.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:12 schreef LinQ het volgende:
Dixons zei dat ze waarschijnlijk vanmiddag GoW in de verkoop gooien, ze houden er iig 1tje voor mij achterMaar ik heb een voorgevoel dat het pas morgen word. Het hoofdkantoor van dixons is iig druk in gesprek met microsoft :p
Dimension had m ook alweer uit de schappen gehaald hoor..quote:Op donderdag 16 november 2006 11:21 schreef masterdave het volgende:
[..]
Goed zoeken joh, zijn al bedrijven die um verkopen, ik heb um namelijk ook al sinds gister.
Netjes zegquote:Op donderdag 16 november 2006 11:53 schreef =HellFire= het volgende:
I know you guys hate me but.... Rrrrreview van mijn kant.Niet dat jullie die nodig hebben, maar ach. In het kader van sharing knowledge zullen we maar zeggen.
Tuurlijk niet, in GoldenEye kon je ook niet springen...quote:Op donderdag 16 november 2006 12:39 schreef Bastard het volgende:
Leuke review Helvuur
Wat mij trouwens een beetje verbaasd niemand over te horen.. is dat je niet kan springen met je character. Mis je dat niet??
Bedankt voor de vergelijkingquote:Op donderdag 16 november 2006 12:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, in GoldenEye kon je ook niet springen...![]()
Heb je dat gemist in GR:AW?quote:Op donderdag 16 november 2006 12:39 schreef Bastard het volgende:
Leuke review Helvuur
Wat mij trouwens een beetje verbaasd niemand over te horen.. is dat je niet kan springen met je character. Mis je dat niet??
Nee, want het zou dat ook zo onrealistisch maken, je hebt volens mij een pak van 70 kilo aan + een gun van 20 kiloquote:
ik wil meedoenquote:
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |