Ik moet zeggen dat ik die niet zoveel gebruikquote:Op woensdag 15 november 2006 21:39 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Inderdaad, flanken, roadie run en hakken maar! Ik vind het blindfire nog het vetst gedaan. Gun omhoog, knallen! veel mooier in beeld gebracht dan in GRAW.
De Points of interest knop is ook een geschenk.
IK WIL EM IK WIL EM IK WIL EMquote:Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef febster het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik die niet zoveel gebruiknogal inaccuraat imho
.
Maar tering wat een vet spel, grafisch zwaar heerlijk, AI is goed, wapens zijn lekker bruut, verhaallijn lekker onbelangrijk, en de omgevingen echt
Niet op marketspace, maar misschien wel op marketplace.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:25 schreef jp84 het volgende:
komt er een demo op marketspace?
Verkeerde topicquote:Op woensdag 15 november 2006 23:18 schreef hardcorebass het volgende:
hee ik kan bij pes6 nergens vinden hoe ik een volley doe, jullie enig idee?
Bal moet wel eerst in de lucht zijn geweest he, en je moet het goed timenquote:Op woensdag 15 november 2006 23:20 schreef hardcorebass het volgende:
ja ik kan het pes6 topic nergens vinden? met de zoekfunctie iig niet.
Met X in drukken kop ik alleen maar, heb volgens my nog nooit een volley gemaakt
hehe ja dat snap ik anders is het geen volley, ik zal het proberen met goed te timenquote:Op woensdag 15 november 2006 23:32 schreef febster het volgende:
[..]
Bal moet wel eerst in de lucht zijn geweest he, en je moet het goed timen
OT:quote:Op woensdag 15 november 2006 23:54 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
hehe ja dat snap ik anders is het geen volley, ik zal het proberen met goed te timenbedankt iig
Heb je hem? Tof hé?quote:Op donderdag 16 november 2006 08:15 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren het spel ook gehaald.Wat een spel.
Ja zeg dat.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je hem? Tof hé?
Vanavond weer
Gezeeligquote:Op donderdag 16 november 2006 08:58 schreef BMH het volgende:
BMH ook.
Anders kun je toch meedoen door af en toe berichtjes te sturen.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:05 schreef Bastard het volgende:
Mits ik hem binnen heb... ik durf geen ja te zeggen nog
quote:Op donderdag 16 november 2006 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders kun je toch meedoen door af en toe berichtjes te sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |