Geen idee, tis meer het idee dat 17 november gewoon 17 november is...quote:Op woensdag 15 november 2006 18:43 schreef febster het volgende:
[..]
Ja oke, heeft overigens een FRS die dingen niet eerder?
Juist jaquote:Op woensdag 15 november 2006 18:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nu is hij "gewoon" te koop in de winkel huillie.
Pardon? Bart smit?? Welk filiaal? We hebben namelijk een strenge regel dit spel niet voor 17 november te verkopen. Niet zo slim van ze. Ik sta zelf in een filiaal van Bart Smit namelijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:59 schreef laidback het volgende:
Heb hem vanmiddag bij de bart smit gekocht. Net Co-op sessie van 4 uur erop zitten met maat van me op Hardcore.
echt meesterlijke game, alleen jammer dat je er doorheen vliegt, zit nu al bij act 3..
Ja, vertel het aan de grote baas!quote:Op woensdag 15 november 2006 20:18 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Pardon? Bart smit?? Welk filiaal? We hebben namelijk een strenge regel dit spel niet voor 17 november te verkopen. Niet zo slim van ze. Ik sta zelf in een filiaal van Bart Smit namelijk.
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:25 schreef Robocock het volgende:
[..]
Ja, vertel het aan de grote baas!
[afbeelding]
Nee hoor, maar door deze regel heb IK hem nu niet in huisquote:Op woensdag 15 november 2006 20:25 schreef Robocock het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelijk heb jequote:Op woensdag 15 november 2006 17:58 schreef febster het volgende:
Ik heb hem, ze hadden hem gewoon staan, dus ja, dan neem je hem gewoon mee, niet waar
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:25 schreef Robocock het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja die strenge regels lappen ze naar mijn weten altijd aan hun laars, zolang ze maar centjes in het laatje brengen. Paar dagen voro de officiele release van gta:sa ben ik ook langs allerlei winkels geweest om te kijken of ik h'm al kon krijgen. Alleen bartsmit was zo 'aardig' om ze eerder te verkopen...quote:Op woensdag 15 november 2006 20:18 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Pardon? Bart smit?? Welk filiaal? We hebben namelijk een strenge regel dit spel niet voor 17 november te verkopen. Niet zo slim van ze. Ik sta zelf in een filiaal van Bart Smit namelijk.
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:38 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ja die strenge regels lappen ze naar mijn weten altijd aan hun laars, zolang ze maar centjes in het laatje brengen. Paar dagen voro de officiele release van gta:sa ben ik ook langs allerlei winkels geweest om te kijken of ik h'm al kon krijgen. Alleen bartsmit was zo 'aardig' om ze eerder te verkopen...
T's gewoon een kutzaak; khad ze eigenlijk moeten naaien door dit te melden, maar heb ik niet gedaan.
Niet zieken, wees blij dat je em eerder hebtquote:Op woensdag 15 november 2006 20:38 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ja die strenge regels lappen ze naar mijn weten altijd aan hun laars, zolang ze maar centjes in het laatje brengen. Paar dagen voro de officiele release van gta:sa ben ik ook langs allerlei winkels geweest om te kijken of ik h'm al kon krijgen. Alleen bartsmit was zo 'aardig' om ze eerder te verkopen...
T's gewoon een kutzaak; khad ze eigenlijk moeten naaien door dit te melden, maar heb ik niet gedaan.
Helaas niet, ik heb hem wat meer in het zuiden gekochtquote:Op woensdag 15 november 2006 20:26 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Gelijk heb jeWaar heb je em gekocht? Toevallig in Nijmegen of Arnhem? Als je weet waar ze em hebbe kan ik er ook wat mee
![]()
Waar danquote:Op woensdag 15 november 2006 21:00 schreef febster het volgende:
[..]
Helaas niet, ik heb hem wat meer in het zuiden gekocht
Je eerste chainsaw kill is
Ze hebben h'm niet gegeven hoor, kheb h'm gewoon gekocht; zo gul waren ze nou ook weer niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:45 schreef jogy het volgende:
[..], ik begrijp iets niet. het is een kutzaak omdat ze jou je game geven?
Zet je PM aan, en ik stuur je een berichtjequote:
check bartsmit in arnhem, daar heb ik dus gta eerder gekregen...quote:
Thanks, morgen na school eens checkequote:Op woensdag 15 november 2006 21:12 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
check bartsmit in arnhem, daar heb ik dus gta eerder gekregen...
Inderdaad, flanken, roadie run en hakken maar! Ik vind het blindfire nog het vetst gedaan. Gun omhoog, knallen! veel mooier in beeld gebracht dan in GRAW.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:00 schreef febster het volgende:
[..]
Helaas niet, ik heb hem wat meer in het zuiden gekocht
Je eerste chainsaw kill is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |