Knap ik niet van op..quote:Op maandag 20 november 2006 18:03 schreef Suko het volgende:
Vanavond onder andere: Hans van Mierlo, oprichter D66.
Frans Adelaar, stapte vandaag op als trainer van ADO Den Haag.
Superinteressant waarschijnlijk, maar tot fuckin half 2!!!quote:De Nacht van Pauw & Witteman
Morgen na twee lijsttrekkersdebatten en de verkiezingsconférence van Freek de Jonge kunnen de liefhebbers tot diep in de nacht nog meer verkiezingspraat aanhoren. Pauw & Witteman hebben dan extra lange speciale uitzending van hun talkshow.
De Nacht van Pauw & Witteman begint om 23.45 uur en eindigt om 1.30 uur. Enkele onderwerepen zijn:
onder meer de volgende zaken aan de orde:
# Een terugblik op het Lijsttrekkersdebat en op de conférence van Freek de Jonge
# De laatste interviews voor de verkiezingen met Wouter Bos en Mark Rutte.
# Een terugblik op het verloop van de campagne met onder anderen Twan Huys en Paul Rosenmöller.
# Een discussie over macht en onmacht van opiniepeilers met Maurice de Hond, Reinier Heutink (Interview-NSS) en Peter Kanne (TNS/NIPO).
# Een analyse van de beslissende momenten in de campagne door Dig Istha en Kay van de Linde.
Kansloos, daarom kijk ik ook BRT-1.quote:Op maandag 20 november 2006 18:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tot half 2 op een doordeweekse werkdag. Daar gaat volk naar kijken waarschijnlijk ...
Ja precies...en ik moet woensdag op een stembureau zitten en daarvoor moet ik er al om 05.45 uit.quote:Op maandag 20 november 2006 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Superinteressant waarschijnlijk, maar tot fuckin half 2!!!![]()
Inderdaad wel wat aan de late kant.quote:Op maandag 20 november 2006 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alleen opletten van de broodjes pita op het stembureau ...quote:Op maandag 20 november 2006 18:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja precies...en ik moet woensdag op een stembureau zitten en daarvoor moet ik er al om 05.45 uit.
En ook nog: Jiska Rickels, haar debuutfilm 4 Elements is de openingsfilm op het IDFAquote:Op maandag 20 november 2006 18:03 schreef Suko het volgende:
Vanavond onder andere: Hans van Mierlo, oprichter D66.
Frans Adelaar, stapte vandaag op als trainer van ADO Den Haag.
Ik vind het erg lang van 22.45 -01.30quote:Op maandag 20 november 2006 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
P. Witteman gaat zijn draai vanavond toch niet vinden......quote:Op maandag 20 november 2006 23:01 schreef Arcee het volgende:
Ik ook, kom maar op met die uitgestreken smoel van Witteman.![]()
ja, die is flink geschrokkenquote:Op maandag 20 november 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
Frans Adelaar probeert rustig te blijven, maar die man is echt bang geweest.
Heel erg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |