Paul Witteman is goed in interviews met politici, daarbuiten komt hij niet geloofwaardig over, het is zijn wijk gewoon niet. Pauw kan dat weer wel, als zijnde ook een beetje ordi. Die campagnestrateeg had wel gelijk, dat die twee PvdA-oudgedienden afgelopen zondag in Buitenhof zoveel kritiek hebben geuit op hun leider Bos, eigenlijk een blunder wat de partij mogelijk duur komt te staan. En Gordon, doe eens niet zo laf man, zeg nou gewoon waarom er in Nederland weer een zekere homa-haat is ontstaan, niet zo politiek correct lullen, boter bij de vis, heb je anders ook niet z'n moeite mee. Gelukkig zei Lange.F. niet zoveel, daar kunnen mijn poezelige oortjes niet tegen. Zalm was wel aardig, jammer dat hij een VVD-er is. Merkwaardig genoeg moet ik mijn mening over Dolf ietsje bijstellen, vond hem een blaaskaakje maar verdomd, hij is volwassen genoeg geworden dat ik zelfs hem wel kan velen, iets teveel ADHD maar zal met de jaren ook wel slijten, nee...hij mag blijven. En dat doorvragen over die zelfmoord vond ik ook ongepast van Witteman, of Dolf dat hiet had kunnen voorkomen, gaat je geen donder aan Paul, dat is echt prive en bracht je Dolf in verlegenheid en ook plaatsvervangende schaamte bij mij.