Der kop kon er inderdaad niet opquote:
Wat bedoel je met dat plaatje?quote:
Omdat ik dan weer een leuke reactie van pberends verwachttequote:Op vrijdag 17 november 2006 15:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat plaatje?
Misschien kan Nick niet schreeuwen omdat hij na het verplicht beffen van Stoute een abces aan z'n tong heeft ontwikkeld!quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:55 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ja vroeg ik me nou ook af. Als dat zo is lijkt het me niet echt logisch.
Niemand komt op die kamer, niemand hoort ooit wat, ik bedoel Nick zou gewoon kunnen schreeuwen / tikken met die kettingen.
Maar goed, het blijft GTST natuurlijk.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschein kan Nick niet schreeuwen omdat hij na het verplicht beffen van Stoute een abces aan z'n tong heeft ontwikkeld!
Het kind van Liesbeth Kamerling heet ook zo! (in het echie dan he).quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:24 schreef pberends het volgende:
Dat alterego van Charlie. Ze zag er voor het eerst sinds een half jaar weer een beetje aantrekkelijk uit. Maarja, die muizenkop he.
En die alterego had ook groot gelijk: welke mongool noemt z'n kind nou Valentijn?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het kind van Liesbeth Kamerling heet ook zo! (in het echie dan he).
Aan de ene kant weer wel, want ik had hem deze week nog niet terug verwacht.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:30 schreef Urquhart het volgende:
Daar is Nick weer, wat een verrassing.
Dat wel, maar het was wel maanden duidelijk dat hij daar zat.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Aan de ene kant weer wel, want ik had hem deze week nog niet terug verwacht.
Idd, je zou verwachten dat de verdwijning van Nick wat langer uitgerekt zou worden, net zoals de nek van Lieve.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Aan de ene kant weer wel, want ik had hem deze week nog niet terug verwacht.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Idd, je zou verwachten dat de verdwijning van Nick wat langer uitgerekt zou worden, net zoals de nek van Lieve.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Idd, je zou verwachten dat de verdwijning van Nick wat langer uitgerekt zou worden, net zoals de nek van Lieve.
Alleen de nekquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:47 schreef pberends het volgende:
[..]
wat is een rare wending??quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:12 schreef Renesite het volgende:
Rare wending
Dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:30 schreef Renesite het volgende:
HOE DE FUCK KOM JE DAAR ALS JE NIET MEE MOCHT RIJDEN
quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:04 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Die icoon van Iwan![]()
. Zo nep is dat fragment.
Je bedoelt diepte punt en het is smitquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:45 schreef Canisfire het volgende:
Jan smith in zijn onderbroek vond ik toch wel het hoogte punt
Jan smit in zijn onderbroek.quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:56 schreef lesley het volgende:
godvertyfud weer vergeten te kijken vandaag, iemand ene samenvatting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |