dat geeft automatisch een verlenging van 1 maand toch?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan Danny en Yvonne
Kaartjes waren net uitverkocht toen ik ze wilde kopenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:00 schreef Flabofski het volgende:
Het laatste grote lijsttrekkersdebat bij EenVandaag.
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5884728
Gewoon zeggen dat je journalist bent.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Kaartjes waren net uitverkocht toen ik ze wilde kopen.
Via de tv zie je toch het meest.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Kaartjes waren net uitverkocht toen ik ze wilde kopen.
Biedt je zeker geen enkele troost?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Via de tv zie je toch het meest..
Hm... IE kan helemaal niks openenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:21 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan die website van één vandaag niet openen!![]()
!
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:32 schreef rena het volgende:
Hallo.
Ik heb 'm een handje gegeven en rondgeleid in de buurtquote:Op woensdag 15 november 2006 18:14 schreef PeRi het volgende:
Ik heb Balkenende eens mogen aanschouwen en zn eten naar de beveiliging gebracht.
.
Vanwaar dat warme onthaalquote:
Whehe, mn vader had dat ook en begin al helemaal onze internet-verbinding uit te scheldenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:21 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan die website van één vandaag niet openen!![]()
!
Ja, en zo heb ik dus alle publieksvragen gemistquote:Op woensdag 15 november 2006 19:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe, mn vader had dat ook en begin al helemaal onze internet-verbinding uit te schelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |