nou lieve mensen GOEIEMORGENquote:Op donderdag 16 november 2006 07:42 schreef Megumi het volgende:
Vroeg is het zeker. Er is nog niet eens een goedemorgen topic.
ik doe niet aan beloftes!! misschien zou ik komen....dus niet panieken. Wie weet kom ik nog.quote:Op donderdag 16 november 2006 07:43 schreef saban het volgende:
[..]
Ze zeggen dat er 700 mensen gaan komen, waar ik vrij weinig van geloof.
MAAR JIJ HAD HET BELOOFD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heey koffie, lekker.. Mag ik pas over 2 uurtjesquote:Op donderdag 16 november 2006 07:43 schreef Emel het volgende:
[..]
nou lieve mensen GOEIEMORGEN![]()
![]()
![]()
koffie!!!!!!!
ik moet over 5 min. de deur uit![]()
wat is er jongeman?quote:
ik doelde op iets anders lieve grapjasquote:Op donderdag 16 november 2006 18:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik geen antwoord van je heb gehad, geen een en jij noemde mij grapjas
wat dan?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:17 schreef Emel het volgende:
[..]
ik doelde op iets anders lieve grapjas![]()
thanks!quote:Op donderdag 16 november 2006 18:07 schreef Megumi het volgende:
Eet smakelijk
dat ik niet iedere nacht mail krijgquote:
moet wel eerst een antwoord hebbenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:19 schreef Emel het volgende:
[..]
dat ik niet iedere nacht mail krijg![]()
lees terugquote:Op donderdag 16 november 2006 18:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat is er op je menu?
Heb al gegeten
dan nietquote:
morgen heb ik geen etenquote:
ok, wat wil jequote:Op donderdag 16 november 2006 19:09 schreef Emel het volgende:
[..]
morgen heb ik geen etenkook jij??
doe maar patatquote:
moet ik zeggen waar je antwoord op moet bestaan?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:11 schreef Emel het volgende:
ohja, wat mailtje betreft, waarop moest ik precies reageren? eerste deel heb ik via PM al beantwoord.
ik wil weten op welk stuk je antwoord wilquote:Op donderdag 16 november 2006 19:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moet ik zeggen waar je antwoord op moet bestaan?
doe gewoon zoals je wilquote:Op donderdag 16 november 2006 19:13 schreef Emel het volgende:
[..]
ik wil weten op welk stuk je antwoord wil![]()
hahahaquote:
Ja elke dag luxe eten schiet ook nie opquote:Op donderdag 16 november 2006 19:17 schreef Megumi het volgende:
Zie ik exotisch eten staan en denk kan ik me zelf wellicht uitnodigen. Gaan ze over op patat.![]()
![]()
af en toe patat is ook lekkerquote:
ik heb geen knufsmileyquote:
quote:
wat?quote:
Haha die onthoud ik even.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |