heb ik dat?quote:
gelukkig maarquote:
heyquote:Op woensdag 15 november 2006 22:42 schreef saban het volgende:
Hey mensjes..
haha was grappig vandaagquote:
En, wasie getrouwd?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:46 schreef Emel het volgende:
[..]
haha was grappig vandaag
ik vroeg aan een mooie man "ben je getrouwd?"
zegt een vrouwelijke collega tegen me "Emel, ik durf dat al 2 maanden niet te vragen aan hem en jij vraagt het zo direct"
Helaasquote:
mooie mannen zijn bezetquote:
"Eeuh, Ja! Ja dat wel, alleen hij is homo"quote:Op woensdag 15 november 2006 22:49 schreef Emel het volgende:
waarop hij vroeg: en jij? heb jij iemand?
![]()
niet lief van jequote:Op woensdag 15 november 2006 22:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"Eeuh, Ja! Ja dat wel, alleen hij is homo"
ach mijn prins komt vanzelf naar mij toequote:
ik vind hem alleen leukquote:
Nee hij belde mij, zijn band is lekquote:Op woensdag 15 november 2006 22:52 schreef Emel het volgende:
[..]
ach mijn prins komt vanzelf naar mij toe![]()
je moet het altijd voor me verpesten hequote:Op woensdag 15 november 2006 22:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hij belde mij, zijn band is lek
het klopt dat ik hem leuk vind jaquote:
Sorryquote:Op woensdag 15 november 2006 22:55 schreef Emel het volgende:
[..]
je moet het altijd voor me verpesten he![]()
je gunt het me nietquote:
ik genietquote:
ik zit dan in Spanjequote:Op woensdag 15 november 2006 22:58 schreef saban het volgende:
Nog maar 4 weken en het is 14 december![]()
Over mails gesprokenquote:Op woensdag 15 november 2006 23:01 schreef Emel het volgende:
nu ga ik naar bed want ik val bijna in slaap
tot morgen ofzo..als jullie me zoeken, ben ik toch per mail beter bereikbaar.
Waarom, krijg jij je mailtjes naar je dromen toegezonden.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:01 schreef Emel het volgende:
nu ga ik naar bed want ik val bijna in slaap
tot morgen ofzo..als jullie me zoeken, ben ik toch per mail beter bereikbaar.
wie had het over iedere nacht mailen?quote:Op woensdag 15 november 2006 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Over mails gesproken
Slaap lekker
alles is mogelijkquote:Op woensdag 15 november 2006 23:03 schreef saban het volgende:
[..]
Waarom, krijg jij je mailtjes naar je dromen toegezonden.
Iedere nacht, ik heb nix ontvangenquote:Op woensdag 15 november 2006 23:04 schreef Emel het volgende:
[..]
wie had het over iedere nacht mailen?![]()
![]()
ik heb nog niet geboekt. Misschien vertrek ik wel op 15 decemberquote:
grapjasquote:Op woensdag 15 november 2006 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iedere nacht, ik heb nix ontvangen
wij zijn de enige vroege vogels in dit topicquote:Op donderdag 16 november 2006 07:37 schreef Megumi het volgende:
Gelukkig wel vrijdag bier avondje komt er weer aan.
Ik weet nog niet eens of ik zelf wel kaartjes krijg, ze zijn traag met draaiboek en alles erbijquote:Op donderdag 16 november 2006 07:29 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb nog niet geboekt. Misschien vertrek ik wel op 15 decemberkrijg ik gratis kaartjes van jou dan??
Ik was er al om 07.15quote:Op donderdag 16 november 2006 07:38 schreef Emel het volgende:
[..]
wij zijn de enige vroege vogels in dit topic
ik hoor het wel dan. Hangt van mijn vakantie af enzo.quote:Op donderdag 16 november 2006 07:40 schreef saban het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens of ik zelf wel kaartjes krijg, ze zijn traag met draaiboek en alles erbij![]()
hihi dat is vroegquote:
Ze zeggen dat er 700 mensen gaan komen, waar ik vrij weinig van geloof.quote:Op donderdag 16 november 2006 07:41 schreef Emel het volgende:
[..]
ik hoor het wel dan. Hangt van mijn vakantie af enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |